Στο 4ο ετήσιο Forum της ελληνικής κοινότητας του διακεκριμένου πανεπιστημίου London School of Economics (LSE), που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο το διήμερο 11 και 12 Μαρτίου, συμμετείχε ο Εμμανουήλ Δομαζάκης, ο Πρόεδρος της Creta Farms.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης με θέμα «Η ιστορία δύο Κρίσεων: Βήμα προς το μέλλον» διακεκριμένοι ακαδημαϊκοί, νομπελίστες και ομιλητές από την επιχειρηματική και πολιτική σκηνή εξέτασαν μαζί με τον κ. Δομαζάκη, τις ευκαιρίες που δημιουργούνται εν μέσω μιας όχι μόνο κοινωνικοοικονομικής αλλά και ανθρωπιστικής κρίσης.
O Πρόεδρος της Creta Farms έδωσε έμφαση στην προοπτική που δημιουργεί η συνεχής προσήλωση στο στόχο της καινοτομίας και η εξωστρέφεια. Στην ομιλία του ο κος Δομαζάκης, ανέλυσε τα βήματα που ώθησαν την Creta Farms όχι μόνο να ανταπεξέλθει στις αντίξοες συνθήκες των τελευταίων ετών αλλά να συγκεντρώσει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς χωρίς να κλονίζονται οι αξίες της.
Η βαρύτητα που δίνει η Creta Farms στην καινοτομία με γευστικούς κωδικούς γεμάτους διατροφικά οφέλη αποδεικνύεται απ’ την είσοδο της σε ένα καινούριο κλάδο, αυτό του σνακ, μετατρέποντάς την από εταιρία αλλαντικών σε εταιρία τροφίμων. Πιστή στο όραμα της για τη δημιουργία καινοτομικών προϊόντων με βάση το ελαιόλαδο, χτίζει τις τάσεις της αγοράς στην κατηγορία του τροφίμου. Ικανή να μετατρέψει τα προϊόντα της σε καινοτομίες, μετατρέπει τις καινοτομίες σε παγκόσμιες πατέντες και αυτό αποτελεί εισιτήριο για την εξωστρέφειά της.
«Είναι τιμή μας να συμμετέχουμε σε παρόμοιες πρωτοβουλίες ώστε η καινοτομία μας να αποτελέσει παράδειγμα για τις νεότερες γενιές επιχειρηματιών», αναφέρει σχετικά ο κ. Δομαζάκης. «Η ανοδική πορεία της Creta Farms σε τόσο δύσκολους καιρούς είναι τρανταχτή απόδειξη της συνεχούς προσπάθειάς μας, της σωστής στόχευσής μας και της επιμονής μας στην ποιότητα, στη γεύση, στην καινοτομία, και πάνω από όλα, στις αξίες μας» συμπληρώνει.
Λίγα λόγια για τον Όμιλο Creta Farms
Η Creta Farms είναι μια ελληνική εξαγωγική εταιρία-ηγέτης στη βιομηχανία τροφίμων με 2 μεγάλες παραγωγικές μονάδες και με εκτροφεία ζώων υψηλής ποιότητας και φροντίδας. Διαθέτει μοναδικές τεχνολογίες-πατέντες (17 παγκοσμίως) στη βιομηχανία κρέατος και τυριού με έμφαση στο παρθένο ελαιόλαδο. Τα καινοτόμα προϊόντα της είναι βασισμένα στο concept “health and taste” με ναυαρχίδα το «Εν Ελλάδι» ή “Oliving” για το εξωτερικό, με 3 κύριους άξονες, αλλαντικά, τυριά και πίτσες. Με την παγκόσμια πατέντα του “mini Εν Ελλάδι”, η οποία παρουσιάστηκε πρόσφατα, στοχεύει να κάνει προσιτό το deli healthy food (protein bars) και στους “καταναλωτές on the gο” στην αυθόρμητη snack αγορά και να αποτελέσει τον μοχλό για την περαιτέρω διεθνοποίηση της εταιρίας. Ο κύκλος εργασιών της ξεπερνά τα 100 εκατ. και τα 10 εκατ. EBITDA ετησίως, ενώ τις προσπάθειές της στηρίζουν πάνω από 700 εργαζόμενοι.