Επένδυση στον γύρο από τον Γ. Νίκα στο Νιου Τζέρσεϊ

Της ΜΑΙΡΗΣ Ι.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

 

Εγκαίνια «αλά ελληνικά» σε αμερικανικό έδαφος πραγματοποιήθηκαν πριν από λίγες ημέρες. Η Μέγας Γύρος έθεσε και επίσημα σε λειτουργία το νέο της εργοστάσιο στο Νιού Τζέρσεϊ,  με το καλωσόρισμα του αναπληρωτή κυβερνήτη της Πολιτείας Kim Guadagno, δικαιώνοντας το στοίχημα του ιδρυτή της Γιώργου Νίκα να κατακτήσει γευστικά τους Αμερικανούς πολίτες.

Ήταν Σεπτέμβριος του 2012, όταν ο Γ. Νίκας άνοιξε στην Νέα Υόρκη το πρώτο κατάστημα GRK Fressh, πουλώντας γύρο. Οι ουρές που σχηματιζόντουσαν καθημερινά έξω από το κατάστημα, αλλά και τα νούμερα της κατανάλωσης που έφθασε στα 500 κιλά γύρο την ημέρα, έδωσαν ώθηση για περαιτέρω επενδύσεις. Η ανάπτυξη έγινε με το άνοιγμα νέων καταστημάτων από τη μία, αλλά και με τη δημιουργία ενός εργοστασίου στην Νέα Υόρκη που παρασκευάζει τα προϊόντα της Μέγας Γύρος, όπως ακριβώς παρασκευάζονται και στην Ελλάδα. Με εγκαταστάσεις 2.500 τετραγωνικών μέτρων το εργοστάσιο του Νιου Τζέρσει δημιούργησε 110 νέες θέσεις εργασίας, ενώ να σημειωθεί ότι το εργοστάσιο στην Ελλάδα βρίσκεται στον Ασπρόπυργο Αττικής και λειτουργεί σε 5.000 τ.μ.

Η εταιρεία μάλιστα, έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες εισαγωγής των μετοχών της στην Κύρια Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών, ενώ πριν από λίγους μήνες στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας εισήλθε η Damma Holdings του επιχειρηματία και πρώην προέδρου του ΣΕΒ, Δ. Δασκαλόπουλου.

Βασικός μέτοχος και συνεργάτης στην Μέγας Γύρος είναι ο Νικόλαος Γ. Λούστας, αντιπρόεδρος και CEO στη Μέγας Γύρος, που μαζί με τον ιδρυτή της εταιρείας Γ. Νίκα, επιβλέπουν  προσωπικά την πορεία των δραστηριοτήτων στην Αμερική. 

Αξιοσημείωτο είναι ότι, μετά τα εγκαίνια του εργοστασίου τους στην αμερικανική αγορά, το δ.σ. της Μέγας Γύρος, «ανοίγει» το δρόμο και σε άλλους Έλληνες επιχειρηματίες, καλώντας τους να επισκεφθούν την Αμερική για να μελετήσουν τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που προσφέρει η μεγαλύτερη ίσως αγορά του κόσμου.  Οι επιχειρηματικές αποστολές θα γίνουν σε γκρουπ των 10 έως 15 ατόμων, ενώ βασικός στόχος αποτελεί να καταστήσουν τον «εθνικό» μας γύρο σε παγκόσμιο προϊόν.

 

Exit mobile version