ΕΛΤΑ: Διευκρινίσεις για τα δεδομένα των πελατών

ΕΛΤΑ

Διευκρινίσεις για το εάν τα δεδομένα των πελατών και των εργαζομένων υποκλάπηκαν στην κυβερνοεπίθεση του Μαρτίου έδωσαν με ανακοίνωση τους τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, ΕΛΤΑ. 

«Στο πλαίσιο ενδελεχούς και διαρκούς έρευνας του περιστατικού της κυβερνοεπίθεσης που έλαβε χώρα στις 20.3.2022, διαπιστώθηκε από την ομάδα ασφαλείας τους, μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση σε δεδομένα που τηρούνται από την εταιρεία» ενημερώνουν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση: «Πρόκειται για δεδομένα συναλλασσόμενων, φυσικών και νομικών προσώπων και εργαζομένων της εταιρείας, τα οποία η εταιρεία όφειλε να τηρεί βάσει της ισχύουσας εθνικής νομοθεσίας. Στα δεδομένα αυτά ενδέχεται να περιλαμβάνονται και στοιχεία όπως: δεδομένα ταυτοποίησης, δεδομένα επικοινωνίας, δεδομένα τιμολόγησης».

Γίνεται λόγος, μεταξύ άλλων, για «περιορισμένο αντίκτυπο των συνεπειών του εν λόγω συμβάντος για τα εμπλεκόμενα μέρη».

Παράλληλα, τονίζεται ότι «από την στιγμή που διαπιστώθηκε η κυβερνοεπίθεση, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία έλαβαν άμεσα όλα τα αναγκαία μέτρα για να την ανακόψουν και να περιορίσουν τις συνέπειες αυτής, συνεργάστηκαν με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και προέβησαν σε όλες τις γνωστοποιήσεις προς τις Αρμόδιες Αρχές, όπως προβλέπεται».

Επιπλέον, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία «διαβεβαιώνουν ότι, στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας για θωράκιση των ψηφιακών τους συστημάτων και διασφάλισης του υψηλότερου δυνατού επιπέδου κυβερνοασφάλειας, προχώρησαν σε σημαντικές ενέργειες περαιτέρω θωράκισης, ενισχύοντας την υφιστάμενη αρχιτεκτονική ασφάλειας και λαμβάνοντας πρόσθετα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα».

Exit mobile version