Η μεγάλη επιτυχία του ελληνικού ελαιόλαδου στον Καναδά και, γενικά, η δυναμική εξαγωγική δραστηριότητα της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, αποτέλεσαν τους λόγους για τους οποίους, έμμεσα και άμεσα, η Εταιρεία απέσπασε δύο πολύ τιμητικές διακρίσεις στο 2ο SUPER MARKET FORUM, με τίτλο «Το πρόβλημα να γίνει ευκαιρία. Το επόμενο βήμα προς την ανάπτυξη», που πραγματοποιήθηκε στις 27 & 28 Νοεμβρίου.
Η πρώτη, «έμμεση», διάκριση αφορά στις εξαγωγές ελαιολάδου, στον Καναδά. Συγκεκριμένα, βραβεύτηκε ο επί 20 χρόνια αντιπρόσωπος της Unilever Μιλτιάδης Αντύπας, ο οποίος, μέσω της εταιρείας του Pilaros Group, κατάφερε να αναπτύξει το ελαιόλαδο Solon της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas στην αγορά του Καναδά. Η μεγάλη αυτή επιτυχία, που επικεντρώνεται στο γεγονός ότι επέκτεινε το δίκτυο διανομής του Solon πέραν των ethnic σημείων πώλησης, είχε ως αποτέλεσμα να σημειωθεί ραγδαία αύξηση στις πωλήσεις του ελληνικού εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου στον Καναδά.
Η δεύτερη διάκριση αφορά στην εξαγωγική δραστηριότητα της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas και το παρέλαβε η κυρία Ρέα Καρτελιά, Υπεύθυνη Εξαγωγών της εταιρείας, η οποία δήλωσε χαρακτηριστικά «Νιώθουμε ιδιαίτερη χαρά γι’ αυτή τη διάκριση. Οι επιτυχίες στον τομέα της εξαγωγικής δραστηριότητας, μας κάνουν υπερήφανους, καθώς μέσα από αυτές γινόμαστε κατά κάποιο τρόπο πρεσβευτές της θετικής εικόνας που θέλουμε όλοι να έχει η πατρίδα μας στο εξωτερικό».
Τα βραβεία απένειμε ο πρώην Υπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, κ. Κώστας Σκρέκας.
Το SUPER MARKET FORUM, η συνάντηση λιανεμπορίου και βιομηχανίας τροφίμων και ποτών, διοργανώνεται με στόχο να ενδυναμωθεί η προβολή των επιχειρήσεων που ανήκουν στον κλάδο και να διευρυνθεί ο διάλογος μεταξύ τους. Στο φετινό FORUM κορυφαία στελέχη και επιχειρηματίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, πρότειναν τρόπους για να αντιμετωπιστούν οι σύγχρονες προκλήσεις του κλάδου και να δημιουργηθούν προοπτικές για καινοτόμες και βιώσιμες πρωτοβουλίες.
λεζάντα
Από αριστερά Ρ. Καρτελιά, Μ. Βαλαβάνη, Μ. Αντύπας, Στ. Μωράκης