Εκτινάχθηκε έως και 575% ο τζίρος την Black Friday

Μέχρι και πέντε φορές αυξημένο είδαν τον τζίρο τους οι αλυσίδες
λιανικής που συμμετείχαν στην Black Friday,
σε αντίθεση με εταιρείες που δεν έτρεξαν προωθητικές ενέργειες και κατέγραψαν
αρνητικά πρόσημα.


Σύμφωνα με ενδεικτικά παραδείγματα της Cloudbiz, ένα από τα μεγαλύτερα marketing technology agency που
χειρίζεται 35 σχήματα εταιρειών από τον κλάδο του retail στην
ελληνική αγορά, όλα τα brands που έτρεξαν προωθητική/εκπτωτική ενέργεια την Black Friday είδαν
τις ημερήσιες πωλήσεις του να εκτοξεύουνται σε σχέση με την προηγούμενη
Παρασκευή κατά μέσο όρο 390% και 346% σε σύγκριση με τον ημερήσιο μέσο όρο
πωλήσεων της εβδομάδας.


Μάλιστα υπήρξαν εταιρείες που αύξησαν τον ημερήσιο τζίρο τους
μέχρι και 575% σε σχέση με την προηγούμενη Παρασκευή και 519% συγκριτικά με τον
ημερήσιο μέσο όρο εσόδων της εβδομάδας.


Αντίθετα τα brands που δεν προχώρησαν σε προσφορές, σύμφωνα με τον Ελεύθερο
Τύπο, είτε δεν παρουσίασαν καμία μεταβολή στον τζίρο τους είτε κατέγραψαν πτώση
κατά 4% σε σχέση με την προηγούμενη Παρασκευή και μείωση κατά 8% σε σύγκριση με
τον ημερήσιο μέσο όρο πωλήσεων της εβδομάδας.


Στο μεταξύ από την 1η Δεκεμβρίου «τρέχει» για
τέταρτη συνεχόμενη χρονιά η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η οποία θα
διαρκέσει μέχρι τις 7 Δεκεμβρίου στα πρότυπα της Cyber Monday.

Exit mobile version