Είσοδος της Deutsche Post στην τουριστική ευρωπαϊκή αγορά

Στην τουριστική ευρωπαϊκή αγορά εισέρχεται η  Deutsche Post σε συνεργασία με την αυστριακή εταιρεία διαδικτυακών πωλήσεων, Eurotours  με την επωνυμία Post Reisen.

Ειδικότερα, η Post Reisen θα προσφέρει ένα πακέτο διακοπών, διαφόρων τιμών, το οποίο θα συμπεριλαμβάνει ξεναγήσεις και κρουαζιέρες αλλά και ταξίδια εσωτερικού στη Γερμανία και σε περιοχές των γειτονικών Άλπεων.

Μεταξύ άλλων η Deutsche Post , στη δραστηριοποίησή της, θα χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες πούλμαν για μετακινήσεις μεγάλων αποστάσεων, για ταξίδια εντός Γερμανίας και σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.

Μάλιστα η Deutsche Post θα κάνει πωλήσεις διακοπών απευθείας από τον διαδικτυακό τόπο Postreisen.de και  θα τις προωθεί  μέσω marketing.

 Αξιοσημείωτο είναι δε ότι η  Eurotours θα λειτουργεί ως ο νόμιμος  ταξιδιωτικός πράκτορας, υπογράφοντας συμβόλαια με ξενοδοχεία και αεροπορικές εταιρίες και δημιουργώντας διαφοροποιημένα προϊόντα διακοπών. Τα πακέτα διακοπών της Post Reisen δεν θα πωλούνται μέσω τουριστικών πρακτορείων.

Εν συνεχεία ο διευθύνων σύμβουλος αλληλογραφίας της Deutsche Post,  Ντιννβαλντ  σημείωσε: «διευρύνουμε το χαρτοφυλάκιό μας ώστε να προσφέρουμε στους πελάτες μας ελκυστικές ξεναγήσεις σε καλές τιμές, με εύκολο σύστημα κρατήσεων. Πιστεύουμε ότι το κομμάτι αυτό της τουριστικής αγοράς έχει μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης».

 Τέλος ο διευθύνων σύμβουλος της Eurotours, Χάνς- Ντίτερ  Τόθ   ανέφερε ότι: «αφενός οι Γερμανοί που ήδη ταξιδεύουν πολύ, τώρα ταξιδεύουν περισσότερο, με τάση για κρατήσεις τελευταίας στιγμής, αφετέρου οι απευθείας πωλήσεις συνεχίζουν σε ανοδική πορεία». Διευκρινίζοντας ότι: « οι καταναλωτές αναζητούν και στο διαδίκτυο έναν αξιόπιστο ταξιδιωτικό πράκτορα που θα προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σε ελκυστικές τιμές».

 

Exit mobile version