Δύο βραβεία για τη Samsung Electronics Hellas στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Samsung Electronics Hellas έλαβε διπλή διάκριση στα φετινά Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών. Συγκεκριμένα, διακρίθηκε με το πρώτο βραβείο στην κατηγορία Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μικρής Ομάδας (έως 40 άτομα), καθώς και με το πρώτο βραβείο στην κατηγορία Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη (OmniChannel Customer Service) (Μεγάλος Οργανισμός). Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών πραγματοποιήθηκαν για έκτη φορά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

 Το βραβείο στην κατηγορία Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μικρής Ομάδας παραλαμβάνουν ο κ. Αντώνης Παναγιωτόπουλος – Contact Center & VOC Supervisor (κέντρο) και ο κ. Αλέξανδρος Παπαδόγγονας – Contact Center Team Leader   (δεξιά)


«Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η Samsung διακρίθηκε στη διοργάνωση, γεγονός που επιβραβεύει τη διαρκή μας προσπάθεια να προσφέρουμε το υψηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης και υποστήριξης στους πελάτες μας,» δήλωσε ο κ. Γ. Ανδρεαδάκης, επικεφαλής Customer Service της Samsung Electronics Hellas. «Η Samsung ακολουθεί μία απλή επιχειρηματική φιλοσοφία: αφιερώνει τους ανθρώπινους πόρους και την τεχνολογία της στη δημιουργία προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Με αυτόν τον τρόπο, επιδιώκουμε οι καταναλωτές να αισθάνονται περηφάνια που έχουν στην κατοχή τους ένα προϊόν Samsung.»

Ο κ. Αντώνης Παναγιωτόπουλος – Contact Center & VOC Supervisor παραλαμβάνει το βραβείο στην κατηγορία Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μικρής Ομάδας

 

Με γνώμονα τις προσδοκίες των πελατών, η Samsung, μέσα από το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών της και το ολοκληρωμένο σύστημα δίαυλων επικοινωνίας, παρέχει την πολυδιάστατη υποστήριξη που απαιτείται ώστε ο πελάτης να απολαμβάνει στο μέγιστο την εμπειρία που υπόσχονται τα Samsung προϊόντα. Χάρη στη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών στην εξυπηρέτηση πελατών, όπως απομακρυσμένη υποστήριξη, εργαλεία αυτό-διάγνωσης προβλημάτων λογισμικού μέσω mobile εφαρμογών και δια-δραστική προσομοίωση λειτουργίας της συσκευής, κάθε αίτημα πελάτη αντιμετωπίζεται με υπευθυνότητα, ενώ, ταυτόχρονα, διασφαλίζεται η άριστη φήμη εξυπηρέτησης σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας και προάγεται η διατήρηση της εμπιστοσύνης του καταναλωτή.

 

λεζάντα βασικής φωτογραφίας: Το βραβείο OmniChannel Customer Service Μεγάλου Οργανισμού παραλαμβάνουν η κα. Άντυ Γιαννακοπούλου – Digital Services Coordinator, ο κ. Γιώργος Ανδρεαδάκης – Head of Customer Care (2ος από τα δεξιά) και ο κ. Αλέξανδρος Παπαδόγγονας – Contact Center Team Leader  (δεξιά)

Exit mobile version