Δύο στους τρεις Έλληνες (69%) έχουν θετική στάση απέναντι στην επιχειρηματικότητα, ανέφερε σήμερα η Amway Global Entrepreneurship Report (2014), ύστερα από την συνεργασία που είχε με το Technical University of Munich και με την Gfk Νυρεμβέργης.
Ειδικότερα, τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν, ότι το 77% των νέων ηλικίας κάτω των 35 ετών, εμφανίζονται περισσότερο θετικοί απέναντι στην επιχειρηματικότητα, σε σχέση με τις μεγαλύτερες ηλικίες των 35-49 ετών ( 66%) και άνω των 50 ετών (62%).
Μεταξύ άλλων, οι άντρες είναι σχετικά πιο θετικοί (51%) έναντι των γυναικών (47%) στην ιδέα της επιχειρηματικότητας. Το 49% των Ελλήνων, μπορεί να φανταστεί την έναρξη της δικής του επιχειρηματικής δράσης.
Αξιοσημείωτο είναι δε, ότι η επιχειρηματική προοπτική στην Ελλάδα, είναι υψηλότερη σε σχέση με τον παγκόσμιο μέσο όρο (42%), αλλά και με τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης (38%).
Όσον αφορά λοιπόν τα ηλικιακά κοινά της Ελλάδας, οι ερωτώμενοι κάτω των 35 ετών, εκφράζουν την μεγαλύτερη επιχειρηματική προοπτική, αγγίζοντας μόλις το 55%, ενώ ακολουθούν τα κοινά ηλικίας 35-49 ετών (48%) και άνω των 50 ετών (42%). Το 54% των Ελλήνων πολιτών ανοίγει επιχείρηση για να «είναι αφεντικό του εαυτού του, ανεξάρτητος από κάθε εργοδότη», ενώ σε παγκόσμια κλίμακα, ο μέσος όρος, ανέρχεται στο 46%.
Το 70% των Ελλήνων δηλώνει «δυσαρέσκεια απέναντι στις υπάρχουσες εναλλακτικές επιχειρηματικής εκπαίδευσης , που παρέχονται από σχολές, πανεπιστήμια, κυβερνητικά προγράμματα, εταιρικά προγράμματα στην Ελλάδα». Μάλιστα, ένας στους δύο Έλληνες. θεωρούν τις τρέχουσες εκπαιδευτικές προτάσεις επιχειρηματικότητας ανεπαρκείς .
To 69% των Ελλήνων θεωρεί ότι η επιχειρηματικότητα, είναι αποτέλεσμα εκπαίδευσης , σε αντίθεση με το 30% που εκτιμά ότι θα πρέπει κανείς να διαθέτει έμφυτο χάρισμα επιχειρηματικότητας. Όσον αφορά την παγκόσμια και ευρωπαϊκή κλίμακα, 6 στους 10 ερωτηθέντες. θεωρούν ότι η έννοια της επιχειρηματικότητας συνάδει με την εκπαίδευση.