Διεθνή διάκριση καινοτομίας έλαβε η Εθνική Τράπεζα για την υπηρεσία «i-bank pass» στο διαγωνισμό
για χρηματοοικονομικές υπηρεσίες «Distribution and Marketing Innovation
Awards 2016».
Η Εθνική ήταν η πρώτη ελληνική Τράπεζα που διακρίθηκε στον
συγκεκριμένο διαγωνισμό, στον οποίο συμμετείχαν οργανισμοί, όπως Citibank, ING,
Santander, BNP, Intesa San Paolo κλπ.
Πρόκειται για τον
διαγωνισμό που διοργανώθηκε από τον διεθνούς κύρους οργανισμό EFMA (ο
οποίος έχει ως μέλη περίπου 3.300 χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς σε 130 χώρες) σε συνεργασία με την εταιρεία Accenture (που
δραστηριοποιείται σε πάνω από 120 χώρες παγκοσμίως, παρέχοντας υπηρεσίες
συμβουλευτικής, στρατηγικής, τεχνολογίας και λειτουργικής στήριξης). Σημειώνεται
ότι στις 10 κατηγορίες του διαγωνισμού κατατέθηκαν 460 προτάσεις από 200
Τράπεζες και Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς που προέρχονται από 61 χώρες.
Πιο αναλυτικά, σύμφωνα
με σχετική ανακοίνωση, η υπηρεσία i-bank pass της Εθνικής Τράπεζας κέρδισε το
πρώτο βραβείο καινοτομίας στην
κατηγορία «Physical Distribution».
Η υπηρεσία i-bank pass διατίθεται μέσω εφαρμογής για κινητά
τηλέφωνα (mobile app) για λειτουργικά Android και iOS, καθώς και μέσω του web site της Τράπεζας (www.nbg.gr), προσφέροντας τη δυνατότητα σε όλους (πελάτες
και μη της Εθνικής Τράπεζας), από όπου και αν βρίσκονται:
1. να επιλέξουν το Κατάστημα που έχει το μικρότερο χρόνο
αναμονής,
2. να εκδώσουν ηλεκτρονικά εισιτήριο προτεραιότητας,
3. να ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για τους πελάτες
& το χρόνο αναμονής,
4. να προγραμματίσουν έγκαιρα την προσέλευσή τους βάσει
ειδοποίησης που λαμβάνουν ότι πλησιάζει ο χρόνος εξυπηρέτησής τους και
5. να αξιολογήσουν τόσο την εμπειρία εξυπηρέτησης όσο και τη
χρήση της εφαρμογής.
Η εφαρμογή i-bank
pass σχεδιάστηκε με στόχο τη διευκόλυνση της πρόσβασης των πελατών στα
Καταστήματα και τον περιορισμό του χρόνου αναμονής που συνεπάγεται μια
επίσκεψη, ιδιαίτερα τις ημέρες αιχμής.