Διδάσκεται η επιχειρηματικότητα; Η πρώτη Σχολή χωρίς καθηγητές έρχεται στην Αθήνα

Μετά τις Βρυξέλλες, το Χονγκ Κονγκ και τη Μαδρίτη, η μη κερδοσκοπική οργάνωση ThinkYoung διοργανώνει τη Σχολή Επιχειρηματικότητας (Entrepreneurship School) για πρώτη φορά στην Αθήνα μεταξύ 30 Νοεμβρίου και 4 Δεκεμβρίου 2015, στη Θερμοκοιτίδα Νεοφυών Επιχειρήσεων “Θ.Ε.Α.” του ΕΒΕΑ.

Η Σχολή Επιχειρηματικότητας πραγματοποιείται με την υποστήριξη του The Coca-Cola Foundation, της Coca-Cola στην Ελλάδα και σε συνεργασία με το Εθνικό Επιμελητηριακό Δίκτυο Ελληνίδων Γυναικών Επιχειρηματιών.

Η Σχολή δεν έχει καθηγητές, ούτε διαλέξεις. Για μία εβδομάδα, περίπου 100 επίδοξοι επιχειρηματίες μεταξύ 18-35 ετών θα εργαστούν σε ομάδες των 10 ατόμων, ώστε να συντάξουν το δικό τους business plan, και θα θέσουν τις ερωτήσεις τους απευθείας σε επιτυχημένους και νέους επιχειρηματίες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Στο τέλος της εβδομάδας, θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους στην κριτική επιτροπή, η οποία θα αναδείξει τη νικήτρια ομάδα. 

Στόχος της Σχολής Επιχειρηματικότητας είναι να δοθεί ώθηση  στις νέες και τους νέους συμμετέχοντες και να αναπτύξουν τις κατάλληλες δεξιότητες, ώστε να κάνουν τα πρώτα επιχειρηματικά τους βήματα.

Ποιοι μπορούν να λάβουν μέρος

Νέοι ηλικίας 18 έως 35 ετών, που έχουν μια επιχειρηματική ιδέα και θέλουν να μάθουν πώς μπορούν να την αναπτύξουν.

Οι θεματικές

Οι συμμετέχοντες χωρίζονται σε δύο αίθουσες και σε ομάδες των δέκα περίπου συμμετεχόντων. Κάθε μια ομάδα προετοιμάζει και θέτει τις ερωτήσεις της στον επιχειρηματία-ομιλητή πάνω σε μια από τις θεματικές του σχολείου: (1) Από την ιδέα στην πράξη, (2) Στρατηγική μάρκετινγκ, (3) Διαχείριση πόρων, (4) Η αποτυχία στο δρόμο προς την επιτυχία, (5) Επικοινωνία και δικτύωση.

Ο διαγωνισμός

Κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής εβδομάδας, οι συμμετέχοντες εργάζονται σε ομάδες για την ανάπτυξη ενός επιχειρηματικού σχεδίου, το οποίο παρουσιάζουν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού που θα πραγματοποιηθεί στο τέλος του προγράμματος.

Η κριτική επιτροπή του διαγωνισμού απαρτίζεται από επιτυχημένους επιχειρηματίες και συμβούλους επιχειρήσεων, οι οποίοι θα αξιολογήσουν κάθε παρουσίαση και θα αναδείξουν τη νικήτρια ομάδα βάσει των ακόλουθων κριτηρίων: (1) καινοτομία, (2) δυνατότητα εφαρμογής, (3) βιωσιμότητα, (4) προοπτική προσέλκυσης επενδύσεων και (5) συνεργασία.

Οι επιχειρηματίες

Νίκη Κουτσιανά (Apivita), Λιλή Περγαντά (Power Health), Λέλα Δρίτσα & Μαρία Αρναουτάκη (Nannuka), Στέβη Θεοδώρου & Γιάννης Καρυπίδης (Stayia Farm), Μαργαρίτα Σιγανού (Siganos SA), James Eder (The Beans Group), Αθηνά-Πωλίνα Ντόβα & Ηλίας Βαρθολομαίος  (Owiwi), Azzurra Giorgio (Intervieweb), Αποστολίνα Τσαλταμπάση (Oecon Group), Αλεξία Κουτρούλια (Palmie Bistro), Δημήτρης Γαρδικιώτης (Mobiwiki), Χρήστος Πασσιόπουλος (Vitascan)

Μεταξύ των ομιλητών θα είναι η κ. Λέλα Δρίτσα, συνιδρυτής της Nannuka, της πρώτης online υπηρεσίας που συνδέει γονείς με περισσότερους από 5000 επαγγελματίες και χώρους για παιδιά, ο Ηλίας Βαρθολομαίος και η Αθηνά-Πωλίνα Ντόβα, συνιδρυτές της Owiwi, η οποία αναπτύσσει παιχνίδια στρατηγικής που χρησιμοποιούνται για την επιλογή και την εκπαίδευση των εργαζομένων, και ο Γιάννης Καρυπίδης με τη Στέβη Θεοδώρου, τα πρόσωπα πίσω από τη βιολογική φάρμα Stayia Farm, που έφτασε στα ράφια του Harrods στο Λονδίνο και σε 12 ευρωπαϊκές χώρες.

Μέρος της εκπαιδευτικής εβδομάδας είναι μια συζήτηση με πολιτικούς και εκπροσώπους δημοσίων φορέων και του επιχειρηματικού κόσμου σχετικά με το παρόν επιχειρηματικό περιβάλλον στην Ελλάδα και τις ευκαιρίες για νέους επιχειρηματίες. Στη συζήτηση που θα λάβει χώρα στο Μουσείο της Ακρόπολης θα συμμετάσχουν, μεταξύ άλλων, η Ευρωβουλευτής κ. Εύα Καϊλή και η κ. Λιλή Περγαντά, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Power Health.

Exit mobile version