Σημαντική διάκριση έλαβε η WIND στο 4ο Συνέδριο «Social Media World & e-Business World 2015», που τελέστηκε υπό την αιγίδα της Smart Press. Ειδικότερα, η εταιρεία απέσπασε το βραβείο «Best Innovative YouTube Advertising Campaign» για την εξαιρετική online παρουσία και προώθηση της καμπάνιας της νέας πλατφόρμας λύσεων επικοινωνίας για το κινητό, το σταθερό και το Internet, « WIND Triple Play».
Η WIND επιβεβαίωσε για μια ακόμη φορά την καινοτόμο παρουσία της στα νέα Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης, αξιοποιώντας όχι μόνο τα «παραδοσιακά» εργαλεία προώθησης video που προσφέρει το YouTube, (όπως Pre-roll Advertisement & Remarketing Targeting,) αλλά και για πρώτη φορά στην Ελλάδα το Bumper Ad ( δηλαδή ένα YouTube Video Ad συνολικής διάρκειας 6’’ με action button στη λήξη του).