Ένα ακόμη σημαντικό έργο του σύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου, που θα ενώνει την Πάτρα και την Αχαΐα με την Αθήνα, δημοπρατείται από την ΕΡΓΟΣΕ.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, το έργο είναι προϋπολογισμού 174 εκατ. ευρώ και έχει διάρκεια κατασκευής 36 μήνες. Η εν λόγω εργολαβία θα χρηματοδοτηθεί, μαζί με την σε πλήρη εξέλιξη εργολαβία του τμήματος Αίγιο- Ψαθόπυργος, από το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα Connecting Europe Facility (CEF) 2014-2020, στο πλαίσιο κονδυλίου ύψους 580 εκατ. ευρώ κοινοτικής συνδρομής.
Πρόκειται για την κατασκευή της υποδομής της διπλής ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής με σύγχρονο σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, χωρίς ισόπεδες διαβάσεις και αποσκοπεί στον περιορισμό των ατυχημάτων, τη βελτίωση των ελληνικών μεταφορών με σιδηρόδρομο, τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του σιδηροδρόμου ως προς τα άλλα μεταφορικά μέσα και την υποβοήθηση της οικονομικής ανάπτυξης της Πελοποννήσου αλλά και γενικότερα της εθνικής οικονομίας.
Στο έργο περιλαμβάνονται και οι παρεμβάσεις για την αποκατάσταση του οδικού δικτύου και των λοιπών δικτύων, στα σημεία που θίγονται από τις κατασκευές. Ο προϋπολογισμός του ανέρχεται σε περίπου 174 εκατ. ευρώ και η διάρκεια κατασκευής του είναι 36 μήνες.