Μόνο με ψηφιακό τρόπο θα γίνεται από τη Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου 2024 στο ΔΕΔΔΗΕ η υποβολή όλων των αιτημάτων των πελατών του και όχι με τη φυσική τους παρουσία και προσκόμιση χειρόγραφων εγγράφων στα υποκαταστήματά του, όπως ενημερώνει με ανακοίνωση του ο Διαχειριστής.
Αναλυτικά, από την ερχόμενη Δευτέρα, όλοι οι πελάτες του ΔΕΔΔΗΕ θα εξυπηρετούνται για όλα τα αιτήματά τους μέσα από την ιστοσελίδα deddie.gr και της εφαρμογής για κινητά & tablets “my deddie app” (android & IOS), όπου και παρέχονται οι δυνατότητες επιλογής κατηγορίας αιτήματος, καθώς και επισύναψης εγγράφων σε περίπτωση που απαιτούνται.
Ο νέος τρόπος υποβολής αφορά στο σύνολο των αιτημάτων
Ο νέος τρόπος υποβολής αφορά στο σύνολο των αιτημάτων, καλύπτοντας κατηγορίες όπως:
- Νέα σύνδεση παροχής (αρχική σύνδεση/εργοταξιακή/οικιακή/επαγγελματική)
- Τροποποίηση υπάρχουσας σύνδεσης π.χ. επαύξηση, μείωση, ενοποίηση/ διαχωρισμό, αποξήλωση παροχής κλπ
- Υποβολή ΥΔΕ/Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (αρχικό έλεγχο, τακτικό επανέλεγχο, έκτακτο έλεγχο)
- Έλεγχο & Επανατοποθέτηση μετρητή
- Ηλεκτροκίνηση – Σύνδεση φορτιστή σε υφιστάμενη ή νέα παροχή
- Νυχτερινό Τιμολόγιο (χορήγηση, αλλαγή, κατάργηση)
Με το νέο τρόπο εξυπηρέτησης, ο ΔΕΔΔΗΕ ενισχύει την εμπειρία των πελατών μειώνοντας παράλληλα την προσπάθεια που καταβάλλεται για την υποβολή ενός αιτήματος, παρέχοντας τη δυνατότητα να γίνεται απομακρυσμένα. Εξάλλου σταθερή προτεραιότητα για τον ΔΕΔΔΗΕ παραμένει η αναβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχονται προς όλους τους πελάτες του, με ταχύτερη και αποτελεσματικότερη ικανοποίηση των αιτημάτων τους.