ΔΕΔΔΗΕ: Ανανεώθηκε το mobile app MyDEDDiE – Οι δυνατότητες που προσφέρει στους χρήστες

κινητό

Ανανεώνεται η εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ  “mobile app”.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του Διαχειριστή, νέες ψηφιακές υπηρεσίες παρέχει η ανανεωμένη εφαρμογή mobile app MyDEDDiE με στόχο τη διευκόλυνση της εξυπηρέτησης και την απλοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Όλοι οι πολίτες μπορούν να κατεβάσουν το ΜyDEDDiE στο κινητό τους μέσα από το app store για iOS ή από το google store για Android. Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα για άμεση πρόσβαση στις υπηρεσίες του ΔΕΔΔΗΕ 24/7 οπουδήποτε και οποτεδήποτε. Αναλυτικά οι δυνατότητες που προσφέρει είναι:

Οι χρήστες μπορούν να συνδεθούν στο MyDEDDiE μέσω ταυτοποίησης με TaxisNet, για πρόσβαση στο σύνολο της λειτουργικότητας της εφαρμογής, διατηρώντας έτσι και το προφίλ τους με τις παροχές που τους ενδιαφέρουν. Αν δεν επιθυμούν την ταυτοποίηση μέσω TaxisNet, μπορούν να εισέλθουν ως απλοί επισκέπτες και να κάνουν χρήση περιορισμένων λειτουργιών.

 

Άμεση Ενημέρωση

Παράλληλα, οι χρήστες μπορούν να λαμβάνουν άμεσα ειδοποιήσεις γενικού σκοπού ή διακοπών ηλεκτροδότησης σε έναν ή και περισσότερους δήμους/κοινότητες της επιλογής
τους.

Για τη δήλωση βλάβης, τα αιτήματα επικοινωνίας και σύνδεσης με το δίκτυο, την ανάκληση οποιουδήποτε αιτήματος και για την καταχώριση ενδείξεων, απαιτείται η χρήση του ονοματεπωνύμου και ενός αριθμού κινητού τηλεφώνου, μέσω του οποίου θα πρέπει να παραληφθεί και να επιβεβαιωθεί ένας προσωρινός κωδικός (OTP) πριν την τελική υποβολή ή ανάκληση.

Μέσω της εφαρμογής επιτυγχάνεται η άμεση λήψη της δήλωσης βλάβης και του υποβληθέντος αιτήματος από τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΔΕΔΔΗΕ καθώς και η αυθημερόν καταχώριση των ενδείξεων στα κεντρικά πληροφοριακά συστήματα.

 

 

 

Exit mobile version