Την Data Communication επέλεξε η βιομηχανία αλουμινίου Alumil για την υλοποίηση έργου Customer Relationship Management (CRM) και Ψηφιακού Μάρκετινγκ με στόχο την πλήρη κάλυψη των διαδικασιών μάρκετινγκ, πωλήσεων και εξυπηρέτησης. Το έργο βασίστηκε στις διεθνείς λύσεις Microsoft Dynamics CRM και Microsoft Dynamics Marketing.
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, με την ολοκλήρωση του έργου επιτυγχάνεται η κεντρική διαχείριση του διεθνούς δικτύου του Ομίλου, ο οποίος διαθέτει πάνω από 5.000 σημεία πώλησης σε 63 χώρες και 24 θυγατρικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο. Διασφαλίζεται ολοκληρωμένη εικόνα των πελατών για τον βέλτιστο συντονισμό των πωλήσεων, των υπηρεσιών εξυπηρέτησης και την αποτελεσματικότερη υποστήριξη των αναγκών τους.
Ταυτόχρονα, η Διεύθυνση Μάρκετινγκ του Ομίλου έχει πλέον στη διάθεσή της εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing) που επιτρέπουν την υλοποίηση στοχευμένων προωθητικών ενεργειών και την αποτελεσματικότερη δημιουργία και αξιοποίηση ευκαιριών πώλησης, συμβάλλοντας στην επίτευξη των εμπορικών στόχων της Alumil. Η διασύνδεση του έργου με την υφιστάμενη πληροφοριακή υποδομή επιτρέπει την άντληση των επιχειρησιακών δεδομένων για τη δημιουργία reports, προσφέροντας στον όμιλο ενιαία εικόνα των λειτουργιών του σε διεθνές επίπεδο.