Quantcast
Celestyal Cruises: Τρία νέα δρομολόγια για Αδριατική και Ιόνιο - enikonomia.gr
share

Celestyal Cruises: Τρία νέα δρομολόγια για Αδριατική και Ιόνιο

δημοσιεύτηκε:

Της ΜΑΙΡΗΣ Ι. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

 

Ρότα για Αδριατική και Ιόνιο με τρία νέα δρομολόγια χαράσσει για φέτος η Celestyal Cruises, ενώ την ίδια στιγμή απλουστεύει τη διαδικασία διαβατηρίου για επιβάτες εκτός Σένγκεν. Τα παραπάνω ανέφερε μεταξύ άλλων νωρίτερα σε εκπροσώπους του Τύπου ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας και μέλος της εκτελεστικής επιτροπής CLIA Κυριάκος Αναστασιάδης. Μεταφέροντας θετικά μηνύματα για την Celestyal Cruises και τον κλάδο, ο Κ. Αναστασιάδης τόνισε ότι οι επιβάτες κρουαζιέρας home port αυξάνονται σταθερά στην Ελλάδα, ενώ ο ίδιος προσβλέπει άνοδο 22% των επιβατών για το τρέχον έτος.

Η διοίκηση εξέφρασε το ενδιαφέρον της για το λιμάνι του Λαυρίου και δήλωσε ότι βρίσκεται πολύ κοντά σε συμφωνία, τόσο για να μπορεί να κάνει χρήση του λιμανιού, όσο και για να υλοποιήσει και επενδύσεις στο λιμάνι, οι οποίες θα ξεπεράσουν το ένα εκατ. ευρώ. Στο πλαίσιο αυτό, ο Κ. Αναστασιάδης τόνισε για άλλη μία φορά τη σημασία για τη συνεργασία και συστράτευση όλων των εμπλεκόμενων φορέων (λιμάνια, δημοτικές αρχές) για την εξασφάλιση θετικής εμπειρίας των τουριστών στους προορισμούς που επισκέπτονται.

Στη συνέχεια έλαβε το λόγο ο διευθυντής πωλήσεων της Celestyal Cruises, Πυθαγόρας Νάγος, ο οποίος σημείωσε τη σταθερή επένδυση της εταιρείας στο άνοιγμα νέων προορισμών, συνεχίζοντας δυναμικά με τις τριήμερες, τετραήμερες και επταήμερες κρουαζιέρες στο «Ειδυλλιακό Αιγαίο» οι οποίες είναι σχεδιασμένες για να προσφέρουν την απόλυτη ελληνική εμπειρία διακοπών σε κάθε επιβάτη, λαμβάνοντας πολύ θετική ανταπόκριση από το κοινό για αυτό το καλοκαίρι. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Π. Νάγος: «Βασικός στόχος της Celestyal Cruises είναι να δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες και να ανοίγει την αγορά κρουαζιέρας για την προσέλκυση ακόμα περισσότερων επισκεπτών στην Ελλάδα. Που αυτό συνεπάγεται και περισσότερα έσοδα για την εθνική οικονομία.

Μέσα σε ένα χρόνο, η Celestyal Cruises, έχει αυξήσει σημαντικά τον αριθμό προσεγγίσεων της σε ελληνικά λιμάνια, φτάνοντας πλέον τις 841 από 627 το 2014, ενώ εκτιμάται ότι κατά την διάρκεια της φετινής τουριστικής περιόδου θα πραγματοποιήσει περίπου 841.000 επισκέψεις σε ελληνικά νησιά.

Η διοίκηση ανέφερε επίσης, ότι για τρίτη χρονιά η εταιρεία δραστηριοποιείται στην Κούβα με την Cuba Cruises που απολαμβάνει το αυξανόμενο ενδιαφέρον των επιβατών αλλά και τη ενθουσιώδη υποδοχή από την αγορά της Αμερικής και του Καναδά. Ο Π. Νάγος αναφέρθηκε επίσης στην κατοχύρωση δικαιωμάτων για τις θρησκευτικές κρουαζιέρες με τον τίτλο ‘Στα βήματα του Αποστόλου Παύλου’ και τη στόχευση για ανάπτυξη αυτών των προγραμμάτων.

Στη συνέχεια μίλησαν, ο διευθυντής επιχειρήσεων καπ. Γιώργος Κουμπενάς, είπε χαρακτηριστικά: «Για την Celestyal Cruises, μια επιτυχημένη τουριστική περίοδος δεν μεταφράζεται μόνο σε αύξηση του επιβατικού κοινού αλλά και στην πολυδιάστατη ενίσχυση της εθνικής οικονομίας, καθώς μέσα από την κρουαζιέρα στηρίζεται σημαντικά τόσο η ναυτιλία όσο και η ελληνική επιχειρηματικότητα.» Η εταιρεία, όπως ανέφερε, αυτή τη στιγμή απασχολεί 260 Έλληνες ναυτικούς που ουσιαστικά αντιστοιχούν σε εργατικό δυναμικό 52 φορτηγών πλοίων. Παράλληλα, αποφέρει περί τα 5 εκατομμύρια ευρώ σε ελληνικές επιχειρήσεις μέσω των συνεργασιών που συνάπτει για την παροχή ελληνικών προϊόντων στα πλοία της. Πολύ σημαντικό κεφάλαιο, το οποίο τόνισε ο καπ. Κουμπενάς, είναι ότι ουσιαστικά το 98% των επιβατών της εταιρείας επισκέπτονται τους προορισμούς, ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία για το 2014, η Celestyal Cruises πραγματοποίησε 290.000 εκδρομές, αποφέροντας έσοδα τόσο στις τοπικές οικονομίες όσο και στους αρχαιολογικούς χώρους.

Για την υψηλή διαφημιστική επένδυση και προώθηση του προορισμού της Ελλάδας  σε όλες τις κύριες αγορές αλλά και του πολιτισμού της μέσω των  80 θεματικών εκδηλώσεων που διοργανώνονται εν πλω αλλά και τη συνεργασία με τη Marketing Greece, μίλησε και η Σαλώμη Πνευματικού marketing manager της εταιρείας. Τέλος,  η Celestyal Cruises προχώρησε σε ένα σύντομο απολογισμό για τις ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που υλοποιεί σε συνεργασία με το Μουσείο Ηρακλειδών και το «ταξίδι» γνώσης που προσέφερε αρχικά σε μαθητές της Μήλου,  καθώς και την υποτροφία για τις σπουδές φοιτητή της ΑΕΝ Σύρου, της σχολής Εμποροπλοιάρχων.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.