Οι ισχυρές επιδόσεις της Carrefour στη Λατινική Αμερική βοήθησαν την εταιρεία να αντισταθμίσει την
πτώση των πωλήσεων στη βασική γαλλική αγορά και τις συνεχιζόμενες δυσκολίες
στην Κίνα.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις των προϊόντων της εταιρείας
αυξήθηκαν 1,1% καθώς ανήλθαν στα 21,78 δισ. ευρώ στο τρίμηνο( μέχρι τις 30
Σεπτεμβρίου), ενώ οι αναλυτές ανέμεναν 21,7 δισ. ευρώ. Οι συγκρίσιμες πωλήσεις
αυξήθηκαν 3,1%.
αυξήθηκαν 1,1% καθώς ανήλθαν στα 21,78 δισ. ευρώ στο τρίμηνο( μέχρι τις 30
Σεπτεμβρίου), ενώ οι αναλυτές ανέμεναν 21,7 δισ. ευρώ. Οι συγκρίσιμες πωλήσεις
αυξήθηκαν 3,1%.
Οι πωλήσεις των προϊόντων
της εταιρείας σε διεθνές επίπεδο αυξήθηκαν
3% με την Λατινική Αμερική να εμφανίζει εξέχουσες επιδόσεις. Στη Βραζιλία, όπου
η οικονομία βρίσκεται σε ύφεση, οι πωλήσεις της εταιρείας εμφάνισαν αύξηση 25%.