Quantcast
Calin: Φέρνει το ιταλικό brand Falconeri και ποντάρει σε τζίρο 50 εκατ. ευρώ το 2015 - enikonomia.gr
share

Calin: Φέρνει το ιταλικό brand Falconeri και ποντάρει σε τζίρο 50 εκατ. ευρώ το 2015

δημοσιεύτηκε:

Της ΜΑΙΡΗΣ Ι. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

 

Στη διατήρηση των ρυθμών ανάπτυξης που καταγράφουν τα σήματα Calzedonia, Intimissimi και Tezenis, αλλά και στην αντιπροσώπευση του ιταλικού οίκου Falconeri στη χώρα μας, εστιάζει η διοίκηση του ομίλου Calin AE.

Πριν από λίγες ημέρες, ένας ακόμη κρίκος προστέθηκε στην αλυσίδα Tezenis, αυτή τη φορά στην καρδιά της Αθήνας, σε ένα νεοκλασικό κτίριο της οδού Αιόλου.  Για το προσεχές διάστημα το επενδυτικό πλάνο της Calin, προβλέπει την λειτουργία νέων καταστημάτων Calzedonia και Intimissimi στη Βέροια με το θεσμό του franchise.   Εντός του 2015, πρόκειται επίσης, να λειτουργήσουν νέα καταστήματα Tezenis στο εμπορικό κέντρο The Mall και στην Ερμού, ως υποκαταστήματα της Calin AE. 

Ολόκληρο το 2015, η διοίκηση εκτιμά ότι ο όμιλος θα αριθμεί 127 σημεία πώλησης, εκ των οποίων τα 52 θα είναι εταιρικά και τα υπόλοιπα 75 franchisee.  Η δυναμική της εταιρείας αποδεικνύεται από το γεγονός ότι, από το 2009 μέχρι σήμερα – και παρά την οικονομική κρίση – η ανάπτυξη για την εταιρεία συνεχίζεται, με την λειτουργία νέων καταστημάτων.

Όπως ανέφεραν στο enikonomia ο πρόεδρος της εταιρείας Τζόζεφ Κολλάρος και ο διευθύνων σύμβουλος Μάρκο Καρλόττι: «Το τρέχον έτος, η αναπτυξιακή  πολιτική θα δώσει προτεραιότητα στο σήμα Tezenis». Σύντομα, ο όμιλος Calin, πρόκειται να αντιπροσωπεύσει στη χώρα μας ένα ακόμη σήμα, τον ιταλικό οίκο Falconeri, ιδιαίτερα φημισμένο για τα υψηλής ποιότητας ρούχα και τα κασμίρ υφάσματα που χρησιμοποιεί.  Για το 2015, η διοίκηση εκτιμά ότι οι πωλήσεις της εταιρείας θα φθάσουν τα 50 εκατ. ευρώ, έναντι 44,1 εκατ. το 2014 και 38,9 εκατ. το 2013.  Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι τα παραπάνω αποτελέσματα τα έχει πετύχει ο όμιλος με μηδενικό δανεισμό.

Η Calin ΑΕ, αποτελεί τον master franchisor στην ελληνική αγορά των ευρέως γνωστών ιταλικών brands Calzedonia, Intimissimi και Tezenis, της Calzedonia Spa Italia, που διατηρεί εξέχουσα θέση στα είδη εσώρουχου και μαγιό.

Οι ιδρυτές της Calin Τζ. Κολλάρος και Μ. Καρλόττι ίδρυσαν την εταιρεία το 1995 και κατάφεραν να αναλάβουν την αντιπροσώπευση των ιταλικών οίκων, κατατάσσοντας μάλιστα την Ελλάδα την τρίτη κατά σειρά χώρα μετά την Ιταλία και την Ισπανία που επεκτάθηκε ο ισχυρός ιταλικός όμιλος.

Η ιστορία της μητρικής Calzedonia ξεκίνησε το 1987 όταν ο ιδρυτής και CEO, Sandro Veronesi, εισήγαγε στην αγορά έναν καινοτόμο τρόπο πώλησης προϊόντων μέσω δικτύου franchising των καταστημάτων Calzedonia. Η επιτυχία δεν αργεί να έρθει. Η αρχική γκάμα προϊόντων επεκτείνεται και στο lingerie με τη δημιουργία της Intimissimi και της Tezenis και εδραιώνεται στην Ιταλία κατακτώντας σημαντικό μερίδιο της εγχώριας αγοράς.

Παράλληλα αναπτύσσεται δυναμικά το διεθνές δίκτυο καταστημάτων CALZEDONIA – INTIMISSIMI – TEZENIS, ακολουθώντας εντυπωσιακή ανοδική πορεία. Το 2014 το δίκτυο Calzedonia είχε επεκταθεί σε 29 χώρες, το δίκτυο Intimissimi σε 26 χώρες και το δίκτυο καταστημάτων Tezenis σε 18 χώρες (με 1.800 – 1.000 και 400 καταστήματα αντίστοιχα και περισσότερους από 26.000 υπαλλήλους), επιβεβαιώνοντας την ευρεία αποδοχή προϊόντων/καταστημάτων από το καταναλωτικό κοινό και σημειώνοντας κύκλο εργασιών που ανήλθε στα 1,6 δισ. ευρώ.

Όπως διαπιστώνουν από την εταιρεία, η επιτυχία της οφείλεται στη συνύπαρξη πολλών παραγόντων, όπως το μεγάλο εύρος προϊόντων, η ιδιαίτερη σημασία που δίνεται στη μόδα, το στυλ και τις τάσεις, αλλά και στη σχέση ποιότητας/τιμής.

 

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.