Quantcast
Αύξηση 15,72% σημείωσε η κερδοφορία της Jumbo - enikonomia.gr
share

Αύξηση 15,72% σημείωσε η κερδοφορία της Jumbo

δημοσιεύτηκε:

Αύξηση κατά 15,72% παρουσίασε η κερδοφορία του ομίλου Jumbo, στο πρώτο εξάμηνο της οικονομικής χρήσης, δηλαδή από τον Ιούλιο μέχρι και τον Δεκέμβριο 2015, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Τα κέρδη ανήλθαν στα 72,52 εκατ. ευρώ από 62,67 εκατ. ευρώ.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «το πρώτο εξάμηνο της οικονομικής χρήσης περιλαμβάνει την περίοδο των χριστουγεννιάτικων πωλήσεων, οι οποίες αυξήθηκαν ιδιαίτερα στην Ελλάδα, εξαιτίας της επαρκούς αποθεματοποίησης και της πλήρους κάλυψης των αναγκών σε προϊόντα, παρά τους περιορισμούς και τις εγγενείς δυσκολίες».

Οι πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 8,97%, φτάνοντας τα 371,75 εκατ. ευρώ από 341,13 εκατ. ευρώ. Κατά την περίοδο αυτή, οι πωλήσεις στην Ελλάδα κατέγραψαν μικρή άνοδο, ενώ τα καταστήματα του εξωτερικού σημείωσαν δυναμικό ρυθμό ανάπτυξης.

Τον Οκτώβριο του 2015, ξεκίνησε να λειτουργεί το νέο κατάστημα του ομίλου στo Pitesti της Ρουμανίας (12.000 τ.μ.).«Κατά την έναρξη της οικονομικής χρήσης 2015/2016, η διοίκηση του ομίλου είχε ανακοινώσει τις προβλέψεις της, εκτιμώντας ότι το μικτό περιθώριο κέρδους θα πιεστεί, λόγω της ανόδου του δολαρίου έναντι του ευρώ. Ωστόσο, η σημαντική πτώση στα ναύλα και στις τιμές των πρώτων υλών, όχι μόνο σταθεροποίησε το μικτό περιθώριο κέρδους (κατά το πρώτο εξάμηνο της χρήσης 2015/2016), αλλά επιπλέον το αύξησε στο 51,54% έναντι 50,97%, που ήταν στην αντίστοιχη περυσινή περίοδο», όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

Τα αποτελέσματα προ τόκων, φόρων, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων, (EBITDA) ανήλθαν στα 105,48 εκατ. ευρώ έναντι 91,65 εκατ. ευρώ, την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, αυξημένα κατά 15,10%.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, «παρά τα θετικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου, η διοίκηση της εταιρείας διατηρεί την εκτίμησή της για αύξηση των ετήσιων πωλήσεων μεταξύ 6%-8%, λόγω των προκλήσεων του δευτέρου εξαμήνου και των συνεχιζόμενων κινητοποιήσεων στην Ελλάδα.

Όπως έχει προαναγγελθεί, στόχος της εταιρείας αποτελεί η αποτελεσματικότερη διαχείριση του υπάρχοντος δικτύου και υποδομών της εταιρείας, μέσω της επαναξιολόγησης, αλλά και αναβάθμισης των παλαιών καταστημάτων, καθώς και η επέκταση του δικτύου σε σημεία όπου δεν έχει ακόμα παρουσία η εταιρεία με την προσθήκη νέων καταστημάτων, τα επόμενα χρόνια.

Στο πλαίσιο αυτής της αναδιάρθρωσης του δικτύου, ο όμιλος τερμάτισε τη λειτουργία δύο μικρών ενοικιαζόμενων καταστημάτων τον Ιανουάριο του 2016. Κατά συνέπεια, ο όμιλος σήμερα διαθέτει ένα δίκτυο 71 καταστημάτων σε τέσσερις χώρες. Αναλυτικά, διέθετε 51 καταστήματα στην Ελλάδα, πέντε στην Κύπρο, οκτώ στη Βουλγαρία, επτά στη Ρουμανία, καθώς και το ηλεκτρονικό κατάστημα e-jumbo.

Ο όμιλος Jumbo αναμένεται, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο, κατά την επόμενη οικονομική χρήση, που ξεκινά τον Ιούλιο του 2016, να λειτουργήσει ένα νέο υπερ-κατάστημα στην Ελλάδα, ένα νέο υπερ-κατάστημα στη Βουλγαρία και δύο νέα υπερ- καταστήματα στη Ρουμανία».

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.