«Απόβαση» στη Γερμανία επιχειρούν οι ελληνικές εταιρείες τροφίμων

Της Μαίρης Ι. Παπακωνσταντίνου

Στη γερμανική αγορά διεισδύουν Έλληνες επιχειρηματίες του κλάδου των τροφίμων, κάνοντας μάλιστα νέες προτάσεις. 

Καραμελωμένοι ξηροί καρποί, βιολογικά κουλουράκια, φυσικά καλλυντικά που έχουν ως βάση τους βότανα και φρούτα, αλλά και σπιρουλίνα αποτελούν μερικά μόνο από τα τρόφιμα που απευθύνονται στις αγορές του εξωτερικού, ενώ την ίδια στιγμή οι εξαγωγείς στηρίζουν και τις «κλασικές» αξίες, όπως ελαιόλαδο, φέτα, κρασί, βότανα, μέλι, χαλβά, παραδοσιακές πίτες και προϊόντα κρέατος.

Τελευταία επίσης παρατηρείται μεγάλη ζήτηση και για την φράουλα.

Οι μεγαλύτερες ποσότητες ελληνικής φράουλας – που συλλέχθηκαν τις τελευταίες ημέρες – αποστέλλονται τόσο στη γερμανική, όσο και στην ιταλική αγορά, με τιμές παραγωγού στα 1,80 ευρώ το κιλό και παρά τη μείωση της παραγωγής φέτος, λόγω  του αντίκτυπου που είχε το ρωσικό εμπάργκο.

Τα τελευταία επίσης χρόνια έχουν αυξηθεί προς τη Γερμανία οι εξαγωγές ελληνικού ελαιολάδου σε ποσοστό που φθάνει στο 25%, ενώ κατά 26% έχουν αυξηθεί και οι εξαγωγές κρασιού.

«Η ζήτηση είναι μεγάλη για τα αγροτικά προϊόντα, γι΄αυτό και οι προσπάθειες μας γίνονται πιο συστηματικές για ν΄αυξήσουμε τις εξαγωγές σε τυρί, φέτα, μέλι, φυσικά βιολογικά φρέσκα φρούτα, λαχανικά και κονσέρβες» τονίζει εκπρόσωπος εξαγωγικής εταιρείας.

Παράλληλα 13 ελληνικές εταιρείες συμμετείχαν στη Διεθνή Εκθεση «International Green Week» που πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο.

 

Exit mobile version