Αύξηση πωλήσεων και μείωση ζημιών μετά από φόρους παρουσίασε στο πρώτο εξάμηνο του 2015 ο όμιλος της Aloumil.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, δεδομένου ότι η διεθνής χρηματοπιστωτική κρίση συνεχίζεται, η διεθνής ζήτηση παραμένει ασθενική, ιδιαιτέρως στις αγορές των χωρών της βαλκανικής χερσονήσου, ενώ σημειώνεται κάμψη της ζήτησης του βιομηχανικού προφίλ στις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες, γεγονότα που επηρεάζουν αρνητικά.
Παράλληλα, στην Ελλάδα η συνεχιζόμενη δημοσιονομική κρίση και οι δυσοίωνες προοπτικές για την ομαλή επίλυση της κρίσης χρέους, “έχουν ως συνέπεια την παρατεινόμενη πτώση της εγχώριας κατασκευαστικής και επισκευαστικής δραστηριότητας”.
Στο περιβάλλον αυτό, αυξημένες κατά 19,9% ήταν ήταν οι πωλήσεις του ομίλου στο εξάμηνο κι ανήλθαν σε 94 εκατ. ευρώ, ενώ τα μικτά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 17,9 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 23,4%.
Τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) μειώθηκαν κατά 46,2% στο 1,8 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε ζημίες 6,3 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 3,9% σε σχέση με πέρυσι.
Όσον αφορά τα αποτελέσματα της μητρικής, οι πωλήσεις στο εξάμηνο αυξήθηκαν κατά 13,7%. Οι ζημίες προ φόρων “έκλεισαν” στα 8,4 εκατ. ευρώ (7,5 εκατ. πέρυσι), ενώ τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε ζημιές 7,4 εκατ. ευρώ (-7,2 εκατ. το 2014).
Η μητρική και ο όμιλος συνεχίζουν πάντως την προσπάθεια αύξησης των εξαγωγών, δίνοντας ιδιαίτερο βάρος στην ενίσχυση της εμπορικής παρουσίας σε Ρωσία, Αμερική, Ασία και Αφρική και στην περαιτέρω αύξηση του μεριδίου αγοράς στη Νοτιοανατολική και Δυτική Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή.