Αυξήθηκε 6,1% ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της FF Group – Στα 212 εκατ. ευρώ τα κέρδη

Στο ποσό των 1.419,3 εκατ. ευρώ ανήλθε ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της FF Group το 2017, σε σχέση με 1.337,3 εκατ. ευρώ, την αντίστοιχη περίοδο του 2016, αυξημένος κατά 6,1%.

Η λειτουργική κερδοφορία, το 2017, ανήλθε στα 260,6 εκατ. ευρώ, σε σχέση με 262,3 εκατ. ευρώ, την αντίστοιχη περίοδο του 2016. Το ενοποιημένο EBITDA διαμορφώθηκε στα 294,9 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 1%. Τα καθαρά ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν στα 212 εκατ. ευρώ.

Οικονομικά στοιχεία 2017

Οι πωλήσεις ανήλθαν στα 1.419,3 εκατ. ευρώ.

Τα μικτά κέρδη ανήλθαν στα 633,8 εκατ. ευρώ.

Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν στα 260,6 εκατ. ευρώ.

Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν στα 212 εκατ. ευρώ.

Τέλος, το EBITDA ανήλθε στα 294,9 εκατ. ευρώ.

Πωλήσεις ανά τομέα δραστηριότητας

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, όλοι οι επιχειρηματικοί τομείς του ομίλου παρουσίασαν ισχυρή λειτουργική δραστηριότητα. Συγκεκριμένα:

Ο κύκλος εργασιών του τομέα “κόσμημα, ρολόι, αξεσουάρ”, αυξήθηκε κατά 6% και ανήλθε στα 1036,4 εκατ. ευρώ.

To EBITDA του τομέα ανήλθε στα 270,4 εκατ. ευρώ, συγκρινόμενο με 267,5 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2016 – αύξηση της τάξης του 1,1%.

Ο κύκλος εργασιών του τομέα των πολυκαταστημάτων αυξήθηκε κατά 10,1% και ανήλθε στα 199,8 εκατ. ευρώ.

Το EBITDA του τομέα ανήλθε στα 16,1 εκατ. ευρώ, σε σχέση με 15,3 εκατ. ευρώ, την αντίστοιχη περίοδο του 2016 – αύξηση της τάξης του 4,9%.

Ο κύκλος εργασιών του τομέα χονδρικής/λιανικής ένδυσης και υπόδησης αυξήθηκε κατά 2,8% και ανήλθε στα 183,1 εκατ. ευρώ.

Το EBITDA του τομέα ανήλθε στα 8,4 εκατ. ευρώ, συγκρινόμενο με 9,1 εκατ. ευρώ, την αντίστοιχη περίοδο του 2016.

Ο Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου FF Group, σημείωσε: «To 2017, o όμιλος συνέχισε την επιτυχημένη του πορεία με θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης σε όλους τους κλάδους δραστηριοποίησης. Παράλληλα, προχωρήσαμε στις επενδύσεις που είχαμε επικοινωνήσει για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ομίλου και την προσαρμογή στις νέες τάσεις του παγκόσμιου λιανεμπορίου. Η ανάπτυξη του omnichannel σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους αποτελεί τη βασική στρατηγική μας προτεραιότητα, μέσω της οποίας θα μπορέσουμε, αφενός μεν να αποκτήσουμε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αφετέρου δε να δώσουμε έμφαση στη δημιουργία ισχυρών ταμειακών ροών τα επόμενα χρόνια. Ταυτόχρονα, παρατηρούμε ότι η ελληνική αγορά εισέρχεται σταδιακά σε ένα μακροχρόνιο κύκλο ανάπτυξης, στο πλαίσιο του οποίου ο όμιλος, διατηρώντας ηγετική παρουσία, θα επωφεληθεί, αυξάνοντας σημαντικά τις αποδόσεις του.

Για το 2018, είμαστε αισιόδοξοι ότι θα συνεχίσουμε την ανάπτυξή μας σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους που δραστηριοποιούμαστε, προσθέτοντας αξία στους υπαλλήλους, τους πελάτες και τους μετόχους μας, δίνοντας έμφαση στην υλοποίηση των στρατηγικών μας προτεραιοτήτων».


Exit mobile version