Η Aegean
αναδείχθηκε για ακόμη μία χρονιά “Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία
στην Ευρώπη για το 2016” κατά την παρουσίαση των βραβείων Skytrax World Airline Awards 2016. Η απονομή
πραγματοποιήθηκε στις 12 Ιουλίου 2016 κατά τη διάρκεια του Farnborough International Airshow.
Σχολιάζοντας τη βράβευση της Aegean, ο κ. Edward Plaisted,
CEO της Skytrax, δήλωσε: “Η κατάκτηση
του βραβείου “Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη” αποτελεί
ένα εξαιρετικό επίτευγμα. Η Aegean
παραμένει μια από τις αγαπημένες εταιρείες των επιβατών στη νότια Ευρώπη και
συνεχίζει να αποδίδει εξαιρετικά στις έρευνες που πραγματοποιούνται για τα
βραβεία τόσο σε περιφερειακό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο “.
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της Aegean, δήλωσε: “Όλοι εμείς στην Aegean είμαστε πολύ
χαρούμενοι για αυτό το σημαντικό βραβείο, το Skytrax World Airline Award, που λάβαμε για 6η
συνεχή χρονιά. Η συγκεκριμένη βράβευση μας δίνει κίνητρο να δημιουργούμε ακόμη
περισσότερα για τους πελάτες μας. Παραμένουμε προσηλωμένοι στη συνεχή βελτίωση
των υπηρεσιών που παρέχουμε και είμαστε περήφανοι που η προσπάθειά μας έχει
αναγνωριστεί από τους επιβάτες. Θα ήθελα να αφιερώσω αυτό το βραβείο σε όλους
τους συναδέλφους μου στην Aegean
που με συνέπεια εργάζονται καθημερινά για να βελτιώνουμε διαρκώς τις υπηρεσίες
μας ώστε να είμαστε αντάξιοι της εμπιστοσύνης των επιβατών μας”.
Στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των Skytrax World Airline Awards, γνωστών ως βραβείων
επιλογής επιβατών, την περίοδο Αυγούστου 2015 – Μαΐου 2016, περισσότεροι από
19,2 εκατομμύρια επιβάτες από περισσότερες από 104 εθνικότητες, επιβράβευσαν
την Aegean για το υψηλό
επίπεδο υπηρεσιών που παρέχει στους επιβάτες της. Το Βραβείο αυτό απονέμεται
στην Aegean για 6η συνεχόμενη χρονιά και για 7η φορά από
το 2009 έως σήμερα και όπως επισημάνθηκε από τους διοργανωτές με τη διάκρισή
αυτή η Aegean
επιβεβαιώνει την κυρίαρχη θέση της στην Ευρώπη.
Ορισμένες από τις κατηγορίες στις οποίες κλήθηκαν να ψηφίσουν οι
επιβάτες και στις οποίες ξεχώρισε η Aegean για τις επιδόσεις της ήσαν οι υπηρεσίες και η εξυπηρέτηση
που προσφέρει στο αεροδρόμιο όπως το check-in
και η επιβίβαση, η άφιξη και η μεταφορά, τα lounges, η άνεση των καθισμάτων, η καθαριότητα της καμπίνας, τα
φαγητά και ροφήματα, το ψυχαγωγικό πρόγραμμα, η εξυπηρέτηση, ο επαγγελματισμός
και η συμπεριφορά του προσωπικού της καθώς και η συνολική εμπειρία πτήσης που
παρέχει στον επιβάτη.