Tο νέο πτητικό πρόγραμμα της Aegean παρουσιάστηκε από τη Διοίκηση της εταιρείας, παρουσία της αναπληρώτριας υπουργού Τουρισμού ‘Ελενας Κουντουρά.
Την αναπτυξιακής της δυναμική, για τρίτη συνεχή χρονιά, και την περαιτέρω ενίσχυση της συμβολής της στην στήριξη του ελληνικού τουρισμού και της οικονομίας επιβεβαιώνει η Aegean, όπως προκύπτει την παρουσίαση του επιχειρησιακού σχεδιασμού της για το 2016.
Το νέο πτητικό πρόγραμμα της Aegean & της Olympic Air παρουσιάστηκε από τη Διοίκηση της εταιρείας στο πλαίσιο Συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, παρουσία της Αν. Υπουργού Τουρισμού, κ. Έλενας Κουντουρά και τουριστικών φορέων.
Το νέο πρόγραμμα περιλαμβάνει ένα δίκτυο 145 προορισμών, 111 εξωτερικού και 34 εσωτερικού σε 45 χώρες, με 16.200.000 διαθέσιμες θέσεις, 1,1 εκατομμύρια περισσότερες από το 2015 από όλες τις βάσεις της εταιρείας. Οι πτήσεις θα πραγματοποιούνται με έναν από τους νεότερους στόλους στην Ευρώπη, που θα αποτελείται πλέον από 61 αεροσκάφη, (47 Airbus A320/321 και 14 Q400/100) με την παραλαβή από Νοέμβριο 2015 – Μάρτιο 2016, 4 επιπλέον ολοκαίνουργιων Airbus A320ceo.
Το 2016 ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην επιπλέον ενίσχυση του κόμβου της Αθήνας, αφού η ισχυροποίησή του με περισσότερες άμεσες συνδέσεις με νέες αγορές, στηρίζει τόσο την ίδια την πόλη, όσο και τις άλλες περιοχές και νησιά της χώρας. Είναι χαρακτηριστικό ότι παρά την έντονη επένδυση της Aegean με στόλο 16 αεροσκαφών στις 3 μεγαλύτερες βάσεις της στην περιφέρεια (Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Ρόδο) με πολλές νέες άμεσες συνδέσεις εξωτερικού τα τελευταία χρόνια, μόνο κατά την τελευταία διετία ο αριθμός των επιβατών εξωτερικού της εταιρείας που φτάνει μέσω Αθήνας στα νησιά, διπλασιάστηκε και προσεγγίζει πλέον το 1 εκ. ετησίως.
Στο πλαίσιο αυτό, η Aegean εστιάζει στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου της Αθήνας, προσθέτοντας το 2016 14 νέους προορισμούς και 6 νέες χώρες. Συνολικά η εταιρεία θα συνδέει την ελληνική πρωτεύουσα με 101 (71 εξωτερικού, 30 εσωτερικού) προορισμούς, για τους οποίους θα διαθέσει 12,5 εκ. θέσεις, 1 εκ. περισσότερες θέσεις από το 2015. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ανάπτυξη σε χωρητικότητα και συχνότητες θα υπάρχει επίσης σχεδόν σε όλους τους καινούργιους προορισμούς που ξεκίνησαν το 2014 και το 2015, καθώς η παρουσία της εταιρείας, αλλά και η προώθηση της Ελλάδας ως προορισμού, ωριμάζουν.
Πιο συγκεκριμένα, στο δίκτυο πτήσεων της Aegean για το 2016 από την Αθήνα προστίθενται 6 νέες χώρες (Ιρλανδία, Λουξεμβούργο, Πορτογαλία, Ολλανδία, Σλοβενία, Λιθουανία) και 14 διεθνείς προορισμοί (Δουβλίνο, Νίκαια, Λιλ, Νάπολη, Μπάρι, Λουξεμβούργο, Άμστερνταμ, Λισαβόνα, Πάλμα ντε Μαγιόρκα, Λουμπλιάνα, Τζέντα, Κρακοβία, Βίλνιους, Σπλιτ), ενώ αυξάνεται σημαντικά ο αριθμός των προορισμών και η συχνότητα των δρομολογίων σε χώρες, που αποτελούν πηγές τουρισμού όπως είναι η Γαλλία, η Ιταλία, η Ισπανία και η Σαουδική Αραβία.
Στο πλαίσιο της Συνέντευξης Τύπου, o Αντιπρόεδρος της Aegean κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, δήλωσε: «Δύο χρόνια ακριβώς μετά την εξαγορά της Olympic Air με τη δυναμική που δημιουργήσαμε στην εταιρεία χάρη στις συνέργειες, τις προσπάθειες και την ωρίμανση της εξαιρετικής ομάδας των ανθρώπων μας, έχουμε «αλλάξει κατηγορία». Μέσα σε 3 χρόνια, μεγαλώσαμε ισορροπημένα από τις περιφερειακές μας βάσεις και την Αθήνα κατά περίπου τρία εκατομμύρια επιβάτες, ξεπερνώντας φέτος τα 11,5 εκατομμύρια, σε περισσότερες από 40 χώρες και την Ελλάδα. Ακόμη και φέτος με τις δυσκολίες και τις προκλήσεις παραλάβαμε νέα ολοκαίνουργια Airbus A320ceo εν μέσω Capital controls και στηρίξαμε τον τουρισμό με ρυθμό ανάπτυξης πολλαπλάσιο από την αγορά, που εκτός Αθηνών παρουσίασε στασιμότητα. Παράλληλα, με χαμηλότερους ναύλους και αυξημένη συνδεσιμότητα με το εξωτερικό, αυξήσαμε σημαντικά την κίνηση σε μικρούς προορισμούς, που πλήττονται από την μείωση του εσωτερικού τουρισμού, τιμώντας την υποχρέωση που αναλάβαμε, όταν εξαγοράσαμε την Olympic air.
Και για το 2016, προσβλέποντας στην σταθεροποίηση της οικονομίας, συνεχίζουμε δυναμικά με 14 νέους προορισμούς, και 1,1 εκ επιπλέον θέσεις. Με την παραλαβή ακόμη 4 νέων Αirbus φτάνουμε τα 61 αεροσκάφη και τις 16 εκατομμύρια θέσεις σε 145 προορισμούς. Παράλληλα, συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε νέες υπηρεσίες για τους επιβάτες, να στηρίζουμε την ελληνική οικογένεια με προγράμματα όπως το «Κοντά στους νέους», να προωθούμε ελληνικά προϊόντα και να προβάλλουμε με όλα τα μέσα που διαθέτουμε τον ελληνικό πολιτισμό και στιγμές από την Ελλάδα. Έχουν γίνει αρχικά βήματα, αλλά χρειαζόμαστε στενότερη και αποτελεσματικότερη συνεργασία δημόσιων και ιδιωτικών φορέων για την προβολή και προώθηση της χώρας γιατί οι προκλήσεις είναι πολλές, ενώ ταυτόχρονα οι πόροι μας περιορισμένοι. Μόνο με συνεργασίες και κοινές προσπάθειες θα ξεπεράσουμε τη στασιμότητα που απειλεί και τον τουρισμό».