Η Warply αναδείχτηκε μεγάλη νικήτρια των “Mobile Excellence Awards
2016” με 2 Χρυσά και συνολικά 8 βραβεία, σε σημαντικές κατηγορίες όπως Loyalty
& CRM, ασφαλιστικές υπηρεσίες, Media & Publishing app, αλλά και μια
πολύ σημαντική διάκριση που κέρδισε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά και είναι το
Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία “Innovative Mobile Company 2016”.
Πρωτοπόρα και με μεγάλη εμπειρία στο κομμάτι του loyalty & CRM, η
Warply είχε συνολικά 4 εφαρμογές που βραβεύτηκαν στην κατηγορία “Use of Mobile
for Customer Loyalty”, ανάμεσά τους και οι go4more της Εθνικής Τράπεζας και
Nobacco Loyalty app, καθώς και το Epistrofi app της Eurobank που κέρδισε το
Χρυσό βραβείο της κατηγορίας αλλά και ένα ασημένιο για την καλύτερη Mobile
Campaign.
Επίσης, η Warply κέρδισε και στην κατηγορία “Mobile Ασφαλιστικές
Υπηρεσίες ” βραβείο για την καινοτόμο εφαρμογή “ethnodigos” της Εθνικής
Ασφαλιστικής.
Τέλος, η ομάδα της Warply κέρδισε 2 βραβεία – Χρυσό και Ασημένιο – στην
κατηγορία Media & Publishing Mobile Applications για τα Athinorama app και
CNN Greece app αντίστοιχα.
Όπως δήλωσε η Μαριέλλα Ιβάνοφ, CRM & Loyalty Director στη Warply,
«Είμαστε ιδιαιτέρως υπερήφανοι για τα βραβεία που κερδίσαμε και στα φετινά
“Mobile Excellence Awards” καθώς διακριθήκαμε κυρίως στον τομέα εξειδίκευσής
μας – στα mobile loyalty apps και στην καινοτομία, όπου και θα συνεχίσουμε να
επενδύουμε, αναπτύσσοντας διαρκώς νέες τεχνολογίες στην υπηρεσία πάντα των
πελατών μας, αλλά και των χρηστών που καθημερινά εμπιστεύονται και
χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μας».