Quantcast
DHL: Το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο αυξάνει τις πωλήσεις 10%-15% - enikonomia.gr
share

DHL: Το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο αυξάνει τις πωλήσεις 10%-15%

δημοσιεύτηκε:

Από 10% εως 15%
αυξάνουν κατά μέσο όρο τις πωλήσεις τους οι επιχειρήσεις λιανικής πώλησης του ηλεκτρονικού εμπορίου,
με την επέκταση απλώς των προσφορών τους σε πελάτες στο εξωτερικό, σύμφωνα
με παγκόσμια έρευνα της DHL.


Μια επιπλέον ώθηση προέρχεται από την προσθήκη υπηρεσιών
υψηλής προστιθέμενης αξίας: οι έμποροι λιανικής και οι κατασκευαστές που
συμπεριέλαβαν επιλογή ταχύτερης αποστολής στα διαδικτυακά τους καταστήματα,
αναπτύχθηκαν 1,6 φορές ταχύτερα από το μέσο όσο, σε σχέση με άλλους
επιχειρηματίες.


Η
έρευνα αυτή βασίστηκε στην έκθεση «The 21st Century Spice Trade: A Guide to the
Cross-Border E-Commerce Opportunity. Τα αποτελέσματα της έρευνας
βασίστηκαν στις απαντήσεις περισσότερων από 1.800 εταιριών συμβουλευτικής,
στο πλαίσιο μιας εξειδικευμένης έρευνας πάνω στις εξαγωγές, μεταξύ εμπόρων
λιανικής και κατασκευαστών σε έξι χώρες.
Ειδικότερα, τα
αποτελέσματα της έκθεσης έδειξαν ότι ο όγκος των διασυνοριακών συναλλαγών λιανικής
αναμένεται ότι θα αυξηθεί, κατά 25% σε ετήσια βάση, το διάστημα από 2015-2020, από 300 δισ. δολάρια ΗΠΑ στα 900
δισ. δολάρια, δηλαδή με ρυθμό ανάπτυξης διπλάσιο σε σχέση με αυτόν του
εσωτερικού ηλεκτρονικού εμπορίου.


Ο διευθύνων σύμβουλος της DHL
Express δήλωσε ότι «οι διασυνοριακές αποστολές είναι πολύ ευκολότερες
απ’ ό,τι πιστεύουν πολλοί έμποροι λιανικής και γινόμαστε καθημερινά μάρτυρες
του θετικού αντίκτυπου που έχουν οι πωλήσεις στις διεθνείς αγορές, στην
ανάπτυξη των επιχειρήσεων των πελατών μας.


Επιπλέον βλέπουμε,
ότι σχεδόν κάθε προϊοντική κατηγορία έχει τη δυνατότητα να αναβαθμιστεί σε
επίπεδο υψηλής προστιθέμενης αξίας (“premium”). Αυτό μπορεί να συμβεί, τόσο με
την ανάπτυξη υψηλότερης ποιότητας προϊόντων, όσο και με την προσφορά ανωτέρου επιπέδου ποιότητας υπηρεσιών,
ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες πελατών, για τους οποίους το κόστος των
προϊόντων που επιλέγουν δεν αποτελεί την κύρια παράμετρο επιλογής. Η ευκαιρία
για να επεκταθεί κανείς σε παγκόσμιο επίπεδο (“go global”) και να προσφέρει
προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας (“go premium”), υπάρχει για πολλούς εμπόρους
λιανικής σε όλες τις αγορές».
Σύμφωνα με την συγκεκριμένη έκθεση, οι κυριότερες
προκλήσεις που αναφέρονται από
τους καταναλωτές, όσον αφορά στις διασυνοριακές αγορές σχετίζονται με τα
logistics, την εμπιστοσύνη, το κόστος και την εμπειρία των πελατών, σύμφωνα με
την έρευνα.


Ταυτόχρονα, οι έμποροι που δραστηριοποιούνται μέσω του
διαδικτύου, μπορούν πλέον να ανιχνεύσουν, να αντιμετωπίσουν και να
εξυπηρετήσουν καλύτερα τη ζήτηση από το εξωτερικό.







share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.