Του Γιώργου Κ. Ανδρή
Μπορεί το υπουργείο Μεταφορών να έχει παρέμβει σχετικά με τα καινούρια αυτοκίνητα από το VW Group που κυκλοφορούν στην Ελλάδα και να υπάρχουν στις ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων των εισαγωγικών ωστόσο ακόμη κανείς δεν έχει αντιληφθεί πως στην χώρα μας έχουν εισαχθεί από το 2009 μέχρι και τα τέλη Αυγούστου 88.657 εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα εκ των οποίων θα πρέπει να βρεθούν πόσα εξ αυτών ανήκουν στον όμιλο VW και βέβαια ποια από αυτά είναι πετρελαιοκίνητα.
Το θέμα περιπλέκεται ακόμη περισσότερο καθώς η πετρελαιοκίνηση σε Αττική και Θεσσαλονίκη απελευθερώθηκε το 2011 αλλά επιτρέπονταν στην επαρχία και είναι επίσης άγνωστο πόσα κυκλοφορούν εντός των δύο Περιφερειών φέροντας πινακίδες επαρχίας.
Παράλληλα οι εισαγωγικές εταιρείες του ομίλου VW σε καμία περίπτωση δεν είναι σε θέση να γνωρίζουν πόσα είναι τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα καθώς η συντριπτική τους πλειοψηφία δεν έχει επισκεφθεί σχεδόν ποτέ κάποιο εξουσιοδοτημένο κατάστημα ώστε να καταγραφούν στα ηλεκτρονικά αρχεία των εισαγωγικών εταιρειών.
Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς τα περισσότερα από τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αφορούν σε πετρελαιοκίνητα μοντέλα ενώ τονίζουν στο Enikonomia πως τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα από τον όμιλο VW είχαν την τιμητική τους καθώς ήταν πολύ εμπορικά μοντέλα και δεν χρειάζονταν πολύς χρόνος για να πουληθούν.
Επίσης πολλά από τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα του ομίλου VW που κυκλοφορούν στην Ελλάδα έχουν εισαχθεί από τους ίδιους τους ιδιοκτήτες τους και όχι από κάποια εμπορία με αποτέλεσμα πολλοί από αυτούς να υποστούν ταλαιπωρία για να ανακαλύψουν αν το όχημά τους φέρει το ειδικό λογισμικό μείωσης εκπομπής ρύπων…