Quantcast
Volvo XC90 από 60.450 ευρώ - enikonomia.gr
share

Volvo XC90 από 60.450 ευρώ

δημοσιεύτηκε:

Του Γιώργου Κ. Ανδρή

[email protected]

 

Διαθέσιμο από τον Μάιο θα είναι το νέο Volvo XC90 στην ελληνική αγορά σε δικίνητη, τετρακίνητη αλλά και υβριδική έκδοση με τιμή εκκίνησης τις 60.450 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του όφελους απόσυρσης…

Το Νέο Volvo XC90, αποτέλεσμα ενός τριετούς προγράμματος εξέλιξης και επένδυσης που ξεπέρασε τα ένδεκα δισεκατομμύρια δολάρια, είναι το πρώτο μοντέλο της Volvo τα τελευταία χρόνια, που έχει σχεδιαστεί, εξελιχθεί και κατασκευαστεί αποκλειστικά και στο σύνολό του από τη σουηδική μάρκα.

Είναι το πρώτο αυτοκίνητο που προέρχεται από τη νέα Μεταβλητή Αρχιτεκτονική Προϊόντος (Scalable Product Architecture – SPA), η οποία προσφέρει τεράστιες δυνατότητες ευελιξίας, εξέλιξης και οικονομίας κλίμακας στη Volvo και από την οποία θα προέλθουν όλα τα μελλοντικά μοντέλα της μάρκας.

Σχεδιαστικά το νέο XC90 συνδυάζει εντυπωσιακή εξωτερική εμφάνιση με ένα εσωτερικό διάκοσμο που διακρίνεται από εμπνευσμένο design, εκπληκτικό φινίρισμα και μοναδική ποιότητα κατασκευής. Μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση έως και επτά ενήλικες επιβάτες.

Η ασφάλεια που προσφέρει το Νέο Volvo XC90 είναι μοναδική καθώς διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό δύο εντελώς νέες, καινοτόμες τεχνολογίες ασφάλειας. Το σύστημα προστασίας σε περίπτωση εκτροπής από το δρόμο και δυνατότητα αυτόματου φρεναρίσματος σε διασταύρωση με αντίθετα ερχόμενο όχημα, με αυξημένο κίνδυνο για τα δύο οχήματα. Επίσης, διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό το City Safety, το οποίο πλέον είναι ιδιαίτερα διευρυμένο ως «όρος» αφού εκτός του συστήματος αυτόματου φρεναρίσματος για αποφυγή συγκρούσεων με ταχύτητα έως 50 χλμ/ώρα περιλαμβάνει και την ανίχνευση πεζών και ποδηλατών/δικυκλιστών με επίσης αυτόματο φρενάρισμα, που πλέον λειτουργεί και τη νύχτα!

 

Από 190 έως 400 ίππους
Το Νέο XC90 προσφέρεται σε βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, αποκλειστικά με τους νέους, δίλιτρους τετρακύλινδρους κινητήρες Drive-E, που διακρίνονται για τις κορυφαίες επιδόσεις και την πολύ χαμηλή κατανάλωση, με ισχύ που ξεκινά από τους 190 και φτάνει τους 400 ίππους, στην Τ8 υβριδική έκδοση η οποία σύμφωνα με την εταιρεία καταναλώνει μόλις 2,5 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χιλιόμετρα!

Σε επίπεδο ισχύος, το Νέο XC90 λανσάρεται αρχικά με δύο εκδόσεις: την πετρελαιοκίνητη D5 με 225 ίππους και τη βενζινοκίνητη Τ6 με 320 ίππους.

Θα ακολουθήσουν, αργότερα μέσα στο καλοκαίρι η βενζινοκίνητη Τ5 των 254 ίππων και η κορυφαία, υβριδική έκδοση Τ8 ή Twin Engine, που συνολικά έχει ισχύ 400 ίππων, που προέρχονται από το βενζινοκινητήρα που κινεί τους εμπρός τροχούς αποδίδοντας ισχύ 318 ίππων και τον ηλεκτροκινητήρα που κινεί τον πίσω άξονα αποδίδοντας ισχύ 82 ίππων.

Το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς θα ακολουθήσει μία ακόμα – η τελευταία για το 2015 – έκδοση, η πετρελαιοκίνητη D4, με ισχύ 190 ίππων, η μόνη που δεν είναι τετρακίνητη.

 

Τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού

Το Νέο Volvo XC90 θα προσφέρεται σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις – επίπεδα εξοπλισμού. Αυτές ξεκινούν από την ιδιαίτερα εξοπλισμένη Kinetic, με την ακόμα πιο πλούσια έκδοση Momentum, να ακολουθεί.

Στην κορυφή, με κοινή τιμολογιακή πολιτική, βρίσκονται δύο επιλογές: η έκδοση Inscription, για όποιον προτιμά την κορυφαία πολυτέλεια για το αυτοκίνητό του και η R-Design, για αυτόν που θέλει το αυτοκίνητό του να έχει πιο έντονο σπορ χαρακτήρα.

Πιο συγκεκριμένα, η έκδοση Momentum, που αναμένεται να αποδειχθεί η πλέον δημοφιλής για τους αγοραστές του Νέου XC90, διαθέτει έναν ιδιαίτερα μακρύ κατάλογο στοιχείων βασικού εξοπλισμού. Παραβλέποντας τα «εκ των ων ουκ άνευ» που αναμένει κάποιος από ένα premium μοντέλο της κατηγορίας αυτής, ενδεικτικά και μόνο αναφέρονται:

•    City Safety – Σύστημα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης. Το σύστημα βοηθά τον οδηγό σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης με οχήματα, πεζούς ή δικυκλιστές, χρησιμοποιεί τεχνολογία λέιζερ που βασίζεται σε συνδυασμό κάμερας και ραντάρ για την παρακολούθηση του κινδύνου σύγκρουσης μέχρι 50 χλμ/ώρα και διαθέτει αυτόματη ενεργοποίηση της πέδησης. Πλέον το σύστημα λειτουργεί αποτελεσματικά και τη νύχτα!

•    VDC – Έλεγχος επιβράδυνσης οχήματος (περιλαμβάνει σύστημα αντιμπλοκαρίσματος φρένων, ηλεκτρονική υποβοήθηση πέδησης & κατανομής δύναμης και βελτιωμένη απόσταση πέδησης).

•    Σύστημα επαγρύπνησης του οδηγού (DAC) με προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας (LDW). Πρόκειται για σύστημα που υποστηρίζει τον οδηγό σε περίπτωση εξόδου από τη λωρίδα κυκλοφορίας.

•    Σύστημα πληροφόρησης οδικής σήμανσης (RSI). Το σύστημα εμφανίζει τα σήματα οδικής σήμανσης στο ταμπλό ή στο head-up display (εάν αυτό έχει επιλεγεί από τον προαιρετικό εξοπλισμό).

•    Προβολείς αλογόνου με αυτόματη ρύθμιση υψηλής δέσμης φώτων (Active High Beam 2ης γενιάς). Φώτα ημέρας με LED, προβολείς ομίχλης εμπρός με φώτα LED & φώτα στροφής.

•    Ψηφιακός Πίνακας Οργάνων (TFT Crystal Display) με έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης 8” (διαθέτει προσαρμογή στη διαχείριση των πληροφοριών και στις ρυθμίσεις γραφικών). Προαιρετικά αναβαθμίζεται στις 12,3” (TFT υψηλής ανάλυσης).

•    Sensus Connect High Performance. Περιλαμβάνει χειριστήρια του ηχοσυστήματος στο τιμόνι, έγχρωμη οθόνη αφής 9”, διπλό δέκτη RDS, ενισχυτή 6 καναλιών 330 Watt με 10 ηχεία, σύνδεση AUX/USB, φωνητικές εντολές, πρόγραμμα περιήγησης στο Internet, και πρόσβαση σε web apps.

•    Εμπρός καθίσματα ρυθμιζόμενα καθ’ ύψος ηλεκτρικά και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή στήριξη.

•    Δύο επιπλέον καθίσματα στην τρίτη σειρά που αναδιπλώνονται κάτω από το δάπεδο, ενώ η δεύτερη σειρά καθισμάτων σύρεται (εμπρός / πίσω) 12 εκ. Με τον ειδικό μοχλό, η πλάτη των εξωτερικών καθισμάτων της δεύτερης σειράς αναδιπλώνονται για εύκολη πρόσβαση (μόνο στην 7-θέσια έκδοση).

•    Σύστημα ελέγχου-καθαρισμού αέρα καμπίνας επιβατών (IAQS). Περιλαμβάνει φίλτρο ενεργού άνθρακα για τον έλεγχο της ποιότητας του αέρα στο χώρο επιβατών και αυτόματη ενεργοποίηση της λειτουργίας ανακυκλοφορίας του αέρα.

•    Καθίσματα Comfort με δερμάτινη επένδυση.

Τέλος, ειδική μνεία πρέπει να γίνει σε ένα επιπλέον στοιχείο πολυτέλειας που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό, στην οθόνη αφής που θυμίζει tablet στην κεντρική κονσόλα, η οποία αποτελεί την καρδιά ενός εντελώς νέου συστήματος ελέγχου του αυτοκινήτου. Η οθόνη αφής αντικαθιστά το συμβατικό σύνολο κουμπιών και χειριστηρίων στην κεντρική κονσόλα με έναν κομψό πίνακα ελέγχου. Αυτός ο πίνακας ελέγχου διασυνδέεται με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων εμπρός από τον οδηγό, ενώ περιλαμβάνονται επίσης χειριστήρια πάνω στο τιμόνι και τελευταίας τεχνολογίας σύστημα φωνητικού ελέγχου.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.