Volvo: Αύξηση 25,2% στις πωλήσεις στην Ελλάδα

Η Volvo κατάφερε να κατακτήσει μερίδιο αγοράς 2,6% στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου το 2014 το οποίο και αποτελεί ποσοστό ρεκόρ για τη μάρκα στην Ελλάδα ενώ παράλληλα το ποσοστό αύξησης στις πωλήσεις της εταιρείας για το 2014 ξεπέρασε το 25%.

Σε σχετική δήλωσή του ο κ. Γιάννης Πετούλης, διευθύνων σύμβουλος της Volvo Car Hellas τόνισε: «Σε μία τόσο ανταγωνιστική αγορά που αφ’ ενός παρουσιάζει σημάδια ανάκαμψης και αφ’ ετέρου έχει μετατοπιστεί προς μικρότερα και χαμηλού κυβισμού αυτοκίνητα, το να επιτυγχάνει μία premium μάρκα ρεκόρ μεριδίου αγοράς και μάλιστα για τέταρτο συνεχή χρόνο, σίγουρα αποτελεί μεγάλη επιτυχία.

Για μας, ακόμα πιο σημαντικό είναι ότι η μάρκα μας παρουσίασε το 2014 άνοδο που ξεπέρασε την αντίστοιχη που σημείωσε η αγορά στο σύνολό της, κάτι που αποδεικνύει την συνεχώς αυξανόμενη εκτίμηση στη Volvo και τις αξίες που πρεσβεύει, από τους Έλληνες καταναλωτές.

Αυτή είναι ίσως η μεγαλύτερη επιτυχία της μάρκας και τους ευχαριστούμε!

Το 2015, με την άφιξη αρχικά του Νέου XC90 και στη συνέχεια των Νέων S60 Cross Country και V60 Cross Country, σε συνδυασμό με τη νέα γενιά κινητήρων και αυτόματων κιβωτίων Drive-E, που χαρακτηρίζονται από εντυπωσιακά νούμερα ισχύος και κατανάλωσης, θεωρούμε ότι θα είναι μία εξίσου επιτυχημένη χρονιά.

Η Volvo βρίσκεται σε διαρκή άνοδο και αυτό υπογραμμίζουν και τα πολύ καλά αποτελέσματα που σημείωσε η μάρκα διεθνώς!»

 

Τα στοιχεία
Η αύξηση του μεριδίου αγοράς της Volvo προήλθε από τις συνολικές πωλήσεις 1.832 αυτοκινήτων, έναντι 1.463 το 2013.

Είναι χαρακτηριστικό της επιτυχίας της Volvo, ότι η αύξηση 25,2% που αντιπροσωπεύει αυτή η διαφορά είναι μεγαλύτερη από τον αυξητικό ρυθμό στον οποίο κινήθηκε η αγορά αυτοκινήτου τη χρονιά που πέρασε.

Μία αγορά η οποία σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) έκλεισε στις 71.218 μονάδες, παρουσιάζοντας αύξηση 21,3% σε σχέση με το 2013 (58.694 μονάδες).

Η εφετινή επίδοση έρχεται να προστεθεί στα ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα της Volvo στη χώρα μας, την τελευταία τριετία. Από το 1,5% μερίδιο αγοράς το 2011, η Volvo πλέον έχει περάσει σε πρωτόγνωρα επίπεδα για τη μάρκα, όχι μόνο παρουσιάζοντας μία σταθεροποίηση πάνω από το 2,5%, (2,4% για το 2012, 2,5% το 2013 και στο 2,6% για το 2014), που είναι πολύ πάνω από τον παγκόσμιο μέσο όρο της μάρκας, αλλά και με συνεχώς αυξητική τάση!
Εξίσου εντυπωσιακά είναι τα αποτελέσματα και για τα επιμέρους μοντέλα της Volvo, με τα περισσότερα από αυτά να κατακτούν τις πρώτες θέσεις στις κατηγορίες τους. Ειδικότερα στην κατηγορία των premium πεντάθυρων χάτσμπακ, τα V40 και V40 Cross Country κατέκτησαν την πρώτη θέση των πωλήσεων με 1.315 ταξινομήσεις, που αντιπροσωπεύουν εντυπωσιακή άνοδο σε σχέση με πέρυσι της τάξης του 55%.

Το Volvo XC60 κυριάρχησε στην Ελλάδα όχι μόνο ανάμεσα στα premium, αλλά συνολικά στην ευρύτερη κατηγορία των μεσαίων-μεγάλων SUV με 155 ταξινομήσεις.
Παγκοσμίως η Volvo το 2014 κατάφερε να πουλήσει 465.866 αυτοκίνητα καταγράφοντας αύξηση 8,9% σε σχέση με το 2013 ενώ το XC60 αποτέλεσε το Best-Seller μοντέλο της με 136.993 μονάδες.

Γιώργος Κ. Ανδρής

Exit mobile version