Toyota Auris HSD: Υβριδική υπεροχή σε τιμή έκπληξη

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@enikonomia.gr





















Η Toyota αποτελεί μία από τις αυτοκινητοβιομηχανίες που πρωταγωνιστεί
στην κατασκευή υβριδικών μοντέλων.


Το διάσημο μοντέλο Auris στην υβριδική του εκδοχή γίνεται ακόμη
πιο δελεαστικό για τους Έλληνες καταναλωτές καθώς έως τα τέλη Φεβρουαρίου διατίθενται
στην προνομιακή τιμή από 19.000 ευρώ με 10ετή εγγύηση μπαταρία, 6ετή
εργοστασιακή εγγύηση και επιπλέον 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.


Στα παραπάνω συμπληρώστε και τα Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας
αλλά και το εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης τα οποία ολοκληρώνουν την μοναδική
προσφορά της ελληνική εισαγωγικής εταιρείας.



Δυναμικά χαρακτηριστικά


Η ανανεωμένη εκδοχή του Auris HSD (Hybrid Synergy Drive) με
άκρως δυναμικά χαρακτηριστικά κατάφερε
να προσελκύσει περισσότερους καταναλωτές με νεανικές ηλικίες. Στο εμπρόσθιο
μέρος η ανασχεδιασμένη εμπρός μάσκα και τα νέα φωτιστικά σώματα προσδίδουν έναν
δυναμισμό ενώ στο πίσω μέρος ακουλουθείται η ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία με
«πρωταγωνιστές» τα φωτιστικά σώματα.


Στο εσωτερικό η περίσσια χρήση της τεχνολογίας θα
εντυπωσιάσε4ι ακόμη και τους πλέον απαιτητικούς επιβάτες.


Στο κέντρο του πίνακα οργάνων υπάρχει η έγχρωμη TFT οθόνη 7
ιντσών για τις βασικές πληροφορίες αλλά και το σύστημα πολυμέσων, ενώ η piano
black επιφάνεια που το περιβάλλει δίνει μία premium εικόνα στο εσωτερικό του
μικρομεσαίου.


Ο οδηγός έχει μπροστά του το όργανο του συστήματος Eco Drive
Support, που έχει αντικαταστήσει το στροφόμετρο, το λεβιέ του κιβωτίου
ταχυτήτων τεχνολογίας e-CVT.


Η γενικότερη σχεδίαση του εσωτερικού είναι εργονομική και τα
ποιοτικά υλικά και η προσεγμένη συναρμογή ολοκληρώνουν την πολύ καλή και
μοντέρνα εικόνα.


Αν και υβριδικό, το Auris δεν στερείται από χώρο και
διαθέτει την ίδια άνεση των επιβατών σε σχέση με τις απλές εκδόσεις, παρόλο που
«φορτώνεται» με έξτρα μπαταρίες κάτω από τη θέση των πίσω επιβατών. Εξαιρετικός
(για υβριδικό μοντέλο) κρίνεται και ο χώρος αποσκευών, ο οποίος είναι 360 λίτρα.



136 ίπποι!


Το υβριδικό σύστημα που κινούσε το Auris της δοκιμής μας αποτελείται από έναν
κινητήρα βενζίνης 1,8 VVT-i, που σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα
εξακολουθεί να έχει συνδυαστική απόδοση 136 ίππων. Το εν λόγω σύνολο προσφέρει
πολύ καλές επιδόσεις σε συνδυασμό με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου η οποία ανήλθε
σε περίπου 4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.


Σε περίπτωση που τα στοιχεία των μπαταριών είναι φορτισμένα
σχεδόν 100%, με την επιλογή EV, απενεργοποιείται ο κινητήρας εσωτερικής καύσης
και μπορείς να ταξιδέψεις αμιγώς ηλεκτρικά για περίπου 2 χιλιόμετρα και με
ταχύτητες έως 75 χλμ./ώρα!



Άνεση και οικονομία


Ο οδηγός του Auris HSD με το θα πιέσει το κουμπί εκκίνησης του Auris HSD, δεν θα
ακούσε απολύτως τίποτα.


Μόνο αν πιέσει το γκάζι παραπάνω ή οι μπαταρίες είναι
ξεφόρτιστες θα ακουστεί ο βενζινοκινητήρας.


Η θέση οδήγησης είναι αναβαθμισμένη όπως επίσης και το
σύστημα διεύθυνσης αλλά και πέδησης. Ειδικά για το τελευταίο θα λέγαμε ότι δεν
έχει τελειοποιηθεί αλλά βρίσκεται σε σωστό δρόμο.


Το Auris HSD στον αυτοκινητόδρομο αποδείχθηκε πως προσφέρει πολύ καλή
ποιότητα κύλισης, ενώ σε υψηλό επίπεδο βρίσκεται και η ηχομόνωση της καμπίνας
του ιαπωνικού μοντέλου.


Στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες,
με το τιμόνι να μεταφέρει επαρκή πληροφόρηση στον οδηγό του.


Μάσα στην πόλη το Auris HSD φαίνεται πως βρίσκεται στο
«φυσικό» του περιβάλλον και βέβαια ο οδηγός του θα εκτιμήσει δεόντος το κιβώτιο
e-CVT, την αθόρυβη λειτουργία του αλλά και
το εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης.


Οι μπαταρίες με τις οποίες εξοπλίζεται το Auris HSD
«ανεφοδιάζονται» με ενέργεια είτε κατά την κύλιση είτε κατά την πέδηση, κάτι
που δημιουργεί στον χρήστη το ενδιαφέρον να συμμετάσχει ασυναίσθητα σε ένα
«παιχνίδι»… οικονομίας και φόρτισης.




ΥΠΕΡ


Σχεδίαση


Κόστος χρήσης


Μεταπωλητική Αξία


Ποιότητα


Αξιοπιστία



ΚΑΤΑ


Αίσθηση φρένων

Exit mobile version