Quantcast
Toyota Auris 1.4D: Προκαλεί με το εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης - enikonomia.gr
share

Toyota Auris 1.4D: Προκαλεί με το εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης

δημοσιεύτηκε:

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
[email protected]



Με ένα εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης, κορυφαία ποιότητα και
υψηλή μεταπωλητική αξία το Toyota Auris 1,4D έρχεται να προκαλέσει τον ανταγωνισμό σε μια δύσκολη
κατηγορία.


Μάλιστα στα παραπάνω θα πρέπει να προσθέσει κανείς και τα
μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας αλλά και την πολυετή εγγύηση της ιαπωνικής
αυτοκινητοβιομηχανίας ώστε να «χρυσώσει» κανείς τα 19.555 ευρώ που αφορούν στο
ποσό απόκτησης της βασικής πετρελαιοκίνητης έκδοσης του μοντέλου.



Σπορ και επιθετική εμφάνιση


Το ανανεωμένο Toyota Auris σε καμία περίπτωση δεν δείχνει
σχεδιαστικά τουλάχιστον πως πρόκειται για ένα «άοσμο» μοντέλο καθώς απ’ όποια
μεριά και αν το κοιτάξει κανείς προσδίδει έναν δυναμισμό.


Οι νέοι προφυλακτήρες τονίζουν το πλάτος του αμαξώματος, τα
νέα φωτιστικά σώματα που εφάπτονται με τη μάσκα και η γρίλια που επεκτείνεται
από άκρη σε άκρη κάνουν το Auris να δείχνει άκρως επιθετικό.


Από το πλάι ξεχωρίζει η κεραία που έχει το σχήμα του
«πτερυγίου» καρχαρία ενώ στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα έχουν μεταφερθεί
στα άκρα του αμαξώματος ολοκληρώνουν το επιθετικό σχήμα του αυτοκινήτου.



Hitech εσωτερικό



Το ανανεωμένο εσωτερικό διακρίνεται για την τεχνολογία που
διαθέτει αλλά και για την κορυφαία ποιότητα κατασκευής.


Ειδικότερα στο κέντρο του νέου πίνακα οργάνων υπάρχει πλέον
μια έγχρωμη TFT οθόνη 4,2 ιντσών για τις βασικές πληροφορίες, ενώ στροφόμετρο
και ταχύμετρο διαθέτουν τρισδιάστατα πλαίσια.


Η μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος Toyota
Touch II στο κέντρο του ταμπλό διαθέτει πλήκτρα, τα οποία λειτουργούν επίσης με
την αφή.


Η βασική έκδοση Live (στάνταρ το Start&Stop), προσφέρει
πλήρη εξοπλισμό ασφαλείας (μεταξύ άλλων ESP και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, 7
αερόσακοι), ενώ οι μόνες ελλείψεις στον εξοπλισμό άνεσης είναι ουσιαστικά τα
πίσω ηλεκτρικά παράθυρα και οι ζάντες αλουμινίου. Επίσης το πακέτο επωφελείται
της 6ετούς εγγύησης (3+3) μηχανικών μερών της Toyota. Η έκδοση Active είναι
σαφώς πιο ολοκληρωμένη (ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα,
Toyota Touch με οθόνη 7 ιντσών και στάνταρ πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφαλείας
Toyota Safety Sense).


Από την έκδοση Active και πάνω, το Auris διαθέτει στάνταρ το
Toyota Safety Sense, που αποτελείται από τέσσερα συστήματα ενεργητικής
ασφάλειας. Το πρώτο είναι το Pre-Collision System το οποίο μπορεί να φρενάρει
πλήρως το όχημα σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα αν η κάμερα και οι αισθητήρες
λέιζερ που είναι τοποθετημένοι στο παρμπρίζ ανιχνεύσουν κάποιο εμπόδιο μπροστά.


Το Lane Departure Alert ειδοποιεί τον οδηγό για τυχόν ακούσια
αλλαγή λωρίδας, ενώ το Road Sign Assist έχει την ικανότητα να διαβάζει
πινακίδες του δρόμου και να τις απεικονίζει στην οθόνη. Τέλος το Auto High
Beam, αφορά στην αυτόματη απενεργοποίηση της μεγάλης «σκάλας» των φώτων όταν
έρχεται αυτοκίνητο από το απέναντι ρεύμα ή υπάρχει άλλο αυτοκίνητο μπροστά .
Όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν υπάρχει αυτόματη επενεργοποίηση.


Στον τομέα της ποιότητας να αναφέρουμε πως το επάνω μέρος
του ταμπλό είναι επενδυμένο με μαλακό
πλαστικό καλής ποιότητας, ενώ οι διακοσμητικές ενθέσεις στα εμπρόσθια τμήματα
έχουν εξαιρετικό φινίρισμα. Η συναρμογή των υλικών είναι αρκετά προσεγμένη σε
όλες τις επιμέρους λεπτομέρειες, ενώ όλοι οι διακόπτες λειτουργούν ποιοτικά.

Εμφαση στην οικονομία


Ο πετρελαιοκινητήρας 1,4 D-4D έρχεται αναβαθμισμένος στα
σημεία με στόχο ακόμη καλύτερη οικονομία και τις προδιαγραφές Euro6.


Το μηχανικό σύνολο αποδίδει 90 ίππους και 20,5 χλγρ. ροπής
ωστόσο διακρίνεται για την αθόρυβη λειτουργία του.


Στην πράξη ο πετρελαιοκινητήρας κινεί με άνεση το αμάξωμα
του Auris αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να βάλει «φωτιά» στο
δρόμο καθώς είναι προσανατολισμένος στην οικονομία καυσίμου.

Μάλιστα θα αναφέρουμε πως κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας το
Auris 1.4D σε
καμία περίπτωση δεν ξεπέρασε τα 5,1 λίτρα για κάθε 100 χλμ. και με το πεντάλ
του γκαζιού να είναι κολλημένο στο πάτωμα του αμαξώματος.


Κάτω από φυσιολογικές συνθήκες κίνησης το Auris 1,4D χρειάστηκε
μόλις 3,9 λίτρα πετρελαίου για κάθε 100 χλμ.!


Ιδιαίτερης μνείας χρίζει και το 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων
που διαθέτει σωστή κλιμάκωση αλλά και αίσθηση.

Ασφαλές και άνετο



Στο δρόμο οι τεχνικοί της Toyota με
τις νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση απέδειξαν ότι αναβάθμισαν και την αίσθηση που
αποκομίζει ο οδηγός.


Κατά την πορεία μας στο εθνικό
οδικό δίκτυο το Auris
1.4D απέδειξε
πως μπορεί άνετα να ανακηρυχθεί «πρωταθλητής» στην οικονομία καυσίμου καθώς αν
ο οδηγός κινείται στα όρια του Κ.Ο.Κ. τότε η κατανάλωση περιορίζεται σε κάτω
από 3,9 λίτρα για κάθε 100 χλμ.


Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με
συνεχείς στροφές το Auris 1,4D μπορεί να κινηθεί με απόλυτη άνεση και ασφάλεια αλλά ο
οδηγός είναι πολύ πιθανό να καταφεύγει στο κιβώτιο ώστε να κατεβάζει σχέσεις…


Μέσα στην πόλη το ιαπωνικό μοντέλο
απέδειξε πως πέραν της οικονομίας που προσδίδει είναι και ιδιαίτερα ευέλικτο ο
οδηγός του θα απολαύσει όλα τα τεχνολογικά επιτεύγματα που έχει εφοδιάσει η Toyota το
μοντέλο της ενώ παράλληλα η ύπαρξη κάμερας οπισθοπορείας κάνει τη διαδικασία
παρκαρίσματος παιχνιδάκι.



ΥΠΕΡ


Κατανάλωση


Μηδενικά Τέλη


Εξοπλισμός


Μεταπωλητική αξία



ΚΑΤΑ


Επιδόσεις

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.