Το νέο SsangYong Tivoli Diesel κατέφθασε την Ελλάδα και διατίθεται στην αγορά έναντι 17.970 ευρώ το οποίο καλύπτεται από 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, ενώ προσφέρεται με 5 χρόνια δωρεάν service & 5 χρόνια δωρεάν oδική βοήθεια.
Το νέο Tivoli 1.6 Diesel εφοδιάζεται με το νέο diesel κινητήρα e-XDi160, προδιαγραφών Euro 6, που έχει εξελιχθεί για 3 χρόνια, προκειμένου να προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση και οικονομία καυσίμου.
Ο κινητήρας έχει υπερσυμπιεστή καυσαερίων (turbo) με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας που βοηθάει στην πλήρη εκμετάλλευση της ροπής από τις χαμηλές στροφές, με οφέλη σε κατανάλωση και ευκολία οδήγησης, ενώ χρησιμοποιεί αντλία λαδιού δύο σταδίων, που εξασφαλίζει βέλτιστη λίπανση του κινητήρα για τη μείωση των τριβών.
Έχει ισχύ 115 ίππων & ροπή 300 Nm (διαθέσιμη από τις 1.500 σ.α.λ), με μέση κατανάλωση 4,2 lt / 100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνάνε τα 109 gr/km (έκδοση FWD, 6Μ/Τ), με τη βοήθεια και του συστήματος ISG (Idle Stop & Go) – στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο.
Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με κιβώτια 6 σχέσεων (χειροκίνητο ή αυτόματο της AISIN). Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο Tivoli 1.6 Diesel έχει δυνατότητα ρυμούλκησης 1.500 κιλών!
Παράλληλα, το νέο Tivoli 1.6 Diesel διαθέτει ήδη από τη βασική του έκδοση μια πληρέστατη λίστα εξοπλισμού. Μεταξύ άλλων, το νέο μοντέλο εξοπλίζεται με 6 αερόσακους, Σύστημα Ευστάθειας (ESP) που πλαισιώνεται από το Σύστημα Ενεργής Προστασίας Ανατροπής (ARP), το Σύστημα Ενίσχυσης Πέδησης (BAS) & το Σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης στην Ανηφόρα (HSA), κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός / πίσω, κεντρικό κλείδωμα με συναγερμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους & θερμαινόμενους καθρέπτες, Cruise Control, Σύστημα διεύθυνσης “Smart Steer” με 3 επίπεδα ρύθμισης (Normal, Comfort & Sport), ηχοσύστημα (MP3) με RDS, Bluetooth Hands Free & iPod connection, φώτα ημέρας LED, Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών (TPMS).
Το νέο TIVOLI είναι διαθέσιμο και σε τετρακίνητες εκδόσεις 4WD, με κινητήρες βενζίνης και diesel, με αυτόματο και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Οι τετρακίνητες εκδόσεις του μοντέλου χρησιμοποιούν το σύστημα Smart 4WD που έχει τη δυνατότητα να «κλειδώνει» τη ροπή μεταξύ των δύο αξόνων μέχρι 50% (lock mode) για απρόσκοπτη πρόσβαση σε δύσβατα εδάφη.
Υπό κανονικές συνθήκες κίνησης, το μεγαλύτερο ποσοστό της ροπής πάει στον εμπρόσθιο άξονα για καλύτερη οικονομία καυσίμου. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εκδόσεις 4WD εξοπλίζονται με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα (multi-link), στοιχείο που αναβαθμίζει ακόμα περισσότερο την ασφάλεια αλλά και την ποιότητα των οδικών χαρακτηριστικών.
Γιώργος Κ. Ανδρής