ΣΕΕΑΕ: Μόνη λύση το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αν δεν αλλάξει το μέτρο της απόσυρσης

Στα «χαρακώματα» βρίσκεται ο Σύνδεσμος Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος και μέσω δύο ανακοινώσεων «φωτιά» αναλύει πως ο κλάδος των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων δέχεται ενορχηστρωμένη επίθεση από συγκεκριμένους κύκλους.

 

Οι ανακοινώσεις

Η πρώτη ανακοίνωση αφορά σε απάντηση του Συνδέσμου για δημοσιεύματα σύμφωνα με τα οποία η Ελλάδα έχει γεμίσει με «σαπάκια» της Ευρώπης.

Στη δεύτερη επιστολή γίνεται εκτενής αναφορά για το μέτρο της απόσυρσης που ισχύει για 7 χρόνια μόνο για τα καινούρια αυτοκίνητα.

 

Ενορχηστρωμένη επίθεση

Ειδικότερα η πρώτη ανακοίνωση για το θέμα των «σάπιων» εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ στην Ελλάδα ο ΣΕΕΑΕ αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Προς μεγάλη μας έκπληξη διαβάσαμε σε συγκεκριμένα έντυπα εφημερίδων πως η Ελλάδα έχει γεμίσει με εισαγόμενα μεταχειρισμένα «σαπάκια» της Ευρώπης εξαιτίας της νέας φορολογικής αντιμετώπισης που έχουν κατά την εισαγωγή τους στη χώρα μας.

Πρόκειται για μία καλά ενορχηστρωμένη επίθεση από συγκεκριμένους επιχειρηματικούς κύκλους που μοναδικό σκοπό έχουν τη διατήρηση των κανόνων αθέμιτου ανταγωνισμού στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου προς όφελός τους και εις βάρος των υπόλοιπων επαγγελματιών του κλάδου αλλά και των Ελλήνων καταναλωτών.

Δεν είναι δυνατό σήμερα όπου η Ελλάδα βρίσκεται σε βαθιά ύφεση κάποιοι ακόμη να εξακολουθούν να επιδιώκουν να καταγράφουν τεράστια κέρδη εις βάρος της ελληνικής κοινωνίας αλλά και της εγχώριας επιχειρηματικότητας.

Αλλωστε όπως έχει αναφέρει ο ΣΕΕΑΕ κατ’ επανάληψη τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αποτελούν μια εναλλακτική φθηνότερη επιλογή για τους Ελληνες καταναλωτές, βελτιώνει το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών και σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται για «σαπάκια» αλλά αυτοκίνητα που πληρούν τις προδιαγραφές των κοινοτικών οδηγιών αντιρρυπαντικότητας  Euro4 και Euro5 τα οποία όμως είναι πολύ φθηνότερα από τα αντίστοιχα καινούρια.

Τώρα αν κάποιοι θέλουν να πιστεύουν ακόμη πως τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα είναι «σαπάκια» εμείς απλά θα τους επισημάνουμε ότι μόνο τυχαίο δεν θεωρείται το γεγονός πως οι εισαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων καταγράφουν ραγδαία αύξηση γιατί οι Ελληνες καταναλωτές έχουν και πάλι το δικαίωμα επιλογής ενός φθηνότερου, ασφαλέστερου και οικονομικού αυτοκινήτου ακόμη και αν δεν έχουν κανένα όφελος από την απόσυρση…

«Απόσυρση και στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα»

Στην δεύτερη ανακοίνωση που αφορά στο μέτρο της απόσυρσης ο ΣΕΕΑΕ επισημαίνει με έμφαη πως αν δεν συμπεριληφθούν και τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα στο μέτρο τότε θα προσφύγει στην ΕΕ και στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.

Ειδικότερα η ανακοίνωση αναφέρει χαρακτηριστικά: «Ο ΣΕΕΑΕ για το θέμα της απόσυρσης δίνει μια απίστευτη «μάχη» εντός των συνόρων ώστε να διορθωθεί επίσης μια τεράστια αδικία που πραγματοποιείται εδώ και 7 χρόνια και αφορά στο μέτρο της απόσυρσης το οποίο ισχύει μόνο για την αντικατάσταση με καινούριο αυτοκίνητο.

Ως εδώ όμως! Δεν πάει άλλο! Θα πρέπει επιτέλους να αντιληφθούν τα κυβερνητικά στελέχη πως η αγορά αυτοκινήτου δεν αφορά μόνο τα καινούρια αυτοκίνητα αλλά και τα εισαγόμενα και τα εγχώρια μεταχειρισμένα Euro5.

Δεν είναι δυνατό να «επιδοτούνται» απροκάλυπτα για 7 χρόνια μόνο τα καινούρια αυτοκίνητα εις βάρος των μεταχειρισμένων που πληρούν τις προδιαγραφές των ίδιων οδηγιών  αντιρρυπαντικής  τεχνολογίας!

Ο ΣΕΕΑΕ ανακοινώνει και επίσημα λίγες ώρες πριν την εκπνοή του μέτρου της απόσυρσης για το 2014 πως αν συνεχιστεί το μέτρο και το 2015 και δεν συμπεριληφθούν και τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα (εισαγόμενα και εγχώρια) που πληρούν τις ίδιες προϋποθέσεις αντιρρυπαντικότητας, τότε θα αναγκαστεί να προσφύγει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια καθώς είναι ξεκάθαρο πλέον πως κάποιοι θέλουν να διατηρήσουν τον αθέμιτο ανταγωνισμό στην Ελλάδα εις βάρος ενός ολόκληρου κλάδου αλλά και των Ελλήνων καταναλωτών.».

Γιώργος Κ. Ανδρής

Exit mobile version