Αύξηση 8,2% σημείωσαν οι πωλήσεις της Seat παγκοσμίως στο πρώτο εξάμηνο του 2015 παραδίδοντας 261.500 αυτοκίνητα…
Μάλιστα οι πωλήσεις της Seat παγκοσμίως συνεχίζουν τη σταθερή αυξητική τάση η οποία ξεκίνησε το 2013.
Παράλληλα το Leon ηγήθηκε των αποτελεσμάτων της Seat. Οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 9,9% φτάνοντας τις 86,300 μονάδες ή 7,700 περισσότερες από το πρώτο εξάμηνο του 2014 (78,600).
Το Leon ST συνέχισε την ανοδική του πορεία και σημείωσε αύξηση 45.9% (σύνολο: 30,900).
Το ST ήδη αντιπροσωπεύει το 35.7% των συνολικών πωλήσεων της οικογένειας Leon.
Επιπρόσθετα, το Ibiza σημείωσε αύξηση στις συνολικές παραδόσεις 6.6% και έφτασε έτσι τα 84,500 αυτοκίνητα, 5,400 περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2014.
Το Alhambra επίσης είχε σταθερή πρόοδο και καθιερώθηκε ως το τρίτο best – seller μοντέλο της γκάμας. Με μία αύξηση 14.6%, οι πωλήσεις κατά το πρώτο εξάμηνο ανήλθαν στις 13,100 μονάδες.
Ο Πρόεδρος της Seat Jürgen Stackmann τόνισε ότι η μάρκα συνεχίζει το θετικό ρυθμό ανάπτυξης. «Οι πωλήσεις μας αυξάνονται σταθερά για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Είμαστε ικανοποιημένοι με όλα τα μοντέλα της γκάμας μας και είμαστε βέβαιοι ότι θα μας δώσουν τη δυνατότητα να συνεχίσουμε την ανάπτυξη τους επόμενους μήνες, αν και θα πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή στο πως εξελίσσονται οι κύριες αγορές μας».
Ο Stackmann υπογράμμισε ότι «τα νέα Ibiza και Alhambra θα οδηγήσουν τις πωλήσεις αυτών των μοντέλων υψηλότερα. Επιπλέον, εργαζόμαστε για να παρουσιάσουμε ακόμη πιο νέες εξελίξεις στην τρέχουσα γκάμα μας και ετοιμαζόμαστε να λανσάρουμε το compact SUV την επόμενη χρονιά».
Ισπανία, Γερμανία, Ιταλία και Τουρκία επικεφαλής της ανάπτυξης
Η Seat αύξησε τις παραδόσεις κατά 9.0% στη Δυτική Ευρώπη κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους (172,500ˑ 2014:158,300).
Η ανάκαμψη της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ισπανία και η εποχική επίδραση των πωλήσεων fleet συνεχίζουν να διατηρούν τη χώρα ως την κύρια αγορά κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, με μία αύξηση 20.3% (47,200ˑ 2014: 39,200).
Στη Γερμανία, η Seat πούλησε 44,900 οχήματα (2014: 42,300), μία αύξηση της τάξης του 6.2% και έκλεισε το πρώτο εξάμηνο με μερίδιο αγοράς 3% και βρέθηκε στη λίστα των 10 κορυφαίων μαρκών σε επίπεδο πωλήσεων.
Η Ιταλία και η Πορτογαλία επίσης εδραίωσαν τη θετική δυναμική τους και παρουσίασαν αύξηση 37.2% (σύνολο: 9,000ˑ 2014: 6,600) και 18.1% (σύνολο: 4,400ˑ 2014: 3,700), αντίστοιχα.
Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, η πρόοδος της Seat είναι εμφανής στην Τσεχία, την κύρια αγορά της μάρκας στην περιοχή, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11.1%, με παραδόσεις 4,300 οχημάτων (2014: 3,900), και ακόμη υψηλότερες στην Πολωνία, κατά 33.5% (σύνολο: 4,300ˑ 2014: 3,200).
Άλλες χώρες που ξεχώρισαν παγκοσμίως ήταν το Μεξικό (+10.6%; 11,400), η Τουρκία (+68.4%ˑ 6,600) και το Ισραήλ (+60.6%ˑ 5,200). Και οι τρεις βρίσκονται στις δέκα αγορές στον κόσμο με τις υψηλότερες πωλήσεις αυτοκινήτων Seat.
Martorell: Αύξηση 10,5% στην παραγωγή
Το εργοστάσιο στο Martorell έκλεισε το πρώτο εξάμηνο του έτους με μία αύξηση στην παραγωγή 10.5% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2014, φτάνοντας τα 264,400 αυτοκίνητα (2014: 239,100).
Η επιτυχία των μοντέλων Seat που παράγονται στο Martorell, μαζί με το Audi Q3, εδραιώνουν τη SEAT ως το εργοστάσιο με την μεγαλύτερη παραγωγή στην Ισπανία.
Τα επίπεδα παραγωγής της Μάρκας στην Palmela (Πορτογαλία), Bratislava (Σλοβακία) και Mladá Boleslav (Τσεχία) αυξήθηκαν κατά 8.1% στο πρώτο εξάμηνο όπου η Seat παρήγαγε συνολικά 35,900 αυτοκίνητα (2014: 33,200).