Quantcast
Peugeot 308 1.6 BlueHDi: Άκρως δελεαστικό το κόστος κτήσης και χρήσης - enikonomia.gr
share

Peugeot 308 1.6 BlueHDi: Άκρως δελεαστικό το κόστος κτήσης και χρήσης

δημοσιεύτηκε:

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
[email protected]





















Η Peugeot παραδοσιακά διέθετε αξιόλογα μοντέλα στην μικρομεσαία
κατηγορία τα οποία σημείωναν υψηλές πωλήσεις.


Το νέο Peugeot 308 συνεχίζει την παράδοση και πλέον με «όπλα» τον κορυφαίο
πετρελαιοκινητήρα αλλά και το άκρως δελεαστικό κόστος κτήσης και χρήσης ρίχνει
το γάντι στον ανταγωνισμό.


Η τιμή του στη βασική έκδοση με το νέο κινητήρα ξεκινά από
τα 21.000 ευρώ ενώ συνοδεύεται από το πρόγραμμα Future 6 το οποίο προβλέπει
πρώτη δόση έξι μήνες μετά την αγορά του αυτοκινήτου, άτοκα, 5 χρόνια εγγύηση
και όφελος νέας τιμής (που σε κάποιες περιπτώσεις είναι χαμηλότερο και από αυτό
της απόσυρσης).



Γαλλική φινέτσα


Οι Γάλλοι σχεδιαστές σίγουρα πέτυχαν την υπέρβαση κατά την
κατασκευή του νέου Peugeot
308 καθώς κατάφεραν να συνδυάσουν τα σπορ και επιθετικά στοιχεία με την εκλεπτυσμένη
αισθητική.


Το εμπρόσθιο μέρος
είναι «άγριο» και σύγχρονο με τα έντονα νεύρα στα πλαϊνά του αμαξώματος να εκφράζουν
πιο σπορ σχεδιαστικό προφίλ. Το πίσω μέρος είναι το πιο ξεχωριστό στο οποίο
δεσπόζουν τα ιδιαίτερης σχεδίασης φωτιστικά σώματα.


Το εσωτερικό του Peugeot 308 στηρίζεται στη λογική i-Cockpit της εταιρείας, που πρωτοείδαμε στο 208. Σύμφωνα με αυτή
το τιμόνι έχει μικρή διάμετρο, ο όμορφος πίνακας οργάνων βρίσκεται ψηλά και
απουσιάζουν οι διακόπτες από την κεντρική κονσόλα.



Απόρροια αυτού είναι όλες οι επιμέρους λειτουργίες του
αυτοκινήτου να ελέγχονται μέσω της οθόνης αφής 9,7 ιντσών που δεσπόζει στην
κονσόλα.


Μάλιστα εντύπωση προκαλεί στον οδηγό αλλά και σους επιβάτες
η διάταξη του στροφόμετρου στο οποίο η βελόνα ένδειξης έχει αντίθετη πορεία από
εκείνη της βελόνας του ταχύμετρου.


Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή και το φινίρισμα προσεγμένο
συμπληρώνοντας την ευχάριστη εικόνα του Peugeot 308…



120 ίπποι


Το Peugeot
308 της δοκιμής μας κινούσε ο νέος κινητήρας BlueHDi με απόδοση 120 ίππων και
300 Nm ροπής με αποτέλεσμα να αποτελεί έναν από τους πιο ισχυρούς κινητήρες
πετρελαίου στα κυβικά του. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζει το σύστημα SCR
(Selective Catalytic Reduction) με το φίλτρο σωματιδίων (FAP) μειώνοντας ακόμα
περισσότερο τα οξείδια του αζώτου (NOx), ενώ παράλληλα μειώνει και τις εκπομπές
CO2 μηδενίζοντας ουσιαστικά αυτές των μικροσωματιδίων.


Στην πράξη ο κινητήρας αυτός εκπλήσσει με την απόδοσή του όπως
επίσης και με την αθόρυβη λειτουργία του.


Η κατανάλωσή του συγκαταλέγεται στα πλεονεκτήματά του αφού
αυτή δεν ξεπερνά τα 5,1 λίτρα σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.


Στον δρόμο το βασικό χαρακτηριστικό στο Peugeot 308 είναι η
άνεση που προσφέρει.


Κατά την πορεία μας στο εθνικό οδικό δίκτυο το γαλλικό
μοντέλο εντυπωσιάζει τον οδηγό του από την εξαιρετικά χαμηλά κατανάλωση όταν
κινείται στα όρια του ΚΟΚ ενώ παράλληλα με ιδιαίτερη ευκολία προσεγγίζει τα 180
χλμ./ώρα.


Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές ο οδηγός θα
εκτιμήσει την ροπή του κινητήρα όπως επίσης και το σύστημα διεύθυνσης.
Παράλληλα παρά το γεγονός πως το 308 1.6 BlueHDi δεν αφορά την κορυφαία έκδοση GTi απέδειξε πως
διαθέτει πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.


Μέσα στην πόλη το γαλλικό μοντέλο αποδείχθηκε ευέλικτο παρά
το μεγεθός του ωστόσο η έλλειψη κάμερας οπισθοπορείας αλλά και αισθητήρων
μπορεί να δημιουργήσουν ένα θεματάκι σε άπειρους οδηγούς κατά τη διαδικασία
παρκαρίσματος.


Επίσης η ανάρτηση φιλτράρει με υποδειγματικό τρόπο τις
όποιες ανωμαλίες του δρόμου και διακρίνεται και για την πολύ καλή ποιότητα
κύλισης.



ΥΠΕΡ


Σχεδίαση


Κινητήρας


Κατανάλωση


Μεταπωλητική αξία



ΚΑΤΑ


Έλλειψη αισθητήρων παρκαρίσματος

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.