Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@enikonomia.gr
Αύξηση 4,4% σημείωσαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στο πρώτο 15νθήμερο Φεβρουαρίου καθώς διατέθηκαν 1.773 νέα ΙΧ έναντι 1.697 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα πέρσι.
Ωστόσο τόσο οι εισαγωγικές εταιρείες όσο και οι εμπορίες αυτοκινήτων εκτιμούν πως οι πωλήσεις αυτοκινήτων έχουν «παγώσει» εξαιτίας της διαπραγμάτευσης αλλά και της αβεβαιότητας που υπάρχει γύρω από το θέμα «Φορολόγηση αυτοκινήτου» από τη νέα κυβέρνηση.
Παράλληλα οι πωλήσεις εταιρικών αυτοκινήτων εξακολουθούν να αποτελούν ένα μεγάλο μέρος των συνολικών πωλήσεων του στόλου με αποτέλεσμα οι πωλήσεις στη λιανική να κυμαίνονται σε χαμηλά επίπεδα.
Πρώτη η Toyota
Σύμφωνα με τις αναλυτικές πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων που το Enikonomia έχει στη διάθεσή του φαίνεται πως η Toyota όχι μόνο βρίσκεται στην πρώτη θέση αλλά έχει αποκτήσει και ένα μεγάλο προβάδισμα από το δεύτερο που είναι η Nissan.
Ειδικότερα η Toyota στο πρώτο 15νθήμερο Φεβρουαρίου κατάφερε να πουλήσει 301 αυτοκίνητα καταγράφοντας αύξηση 29% και ακολουθεί η Nissan με 175 (70%), η VW με 172 (29%), η Opel με 158 (8%) και στην Πέμπτη θέση βρέθηκε η Skoda με 99 αυτοκίνητα καταγράφοντας όμως πτώση 19%.
Στη συνέχεια ακολουθούν η Peugeot με 93 αυτοκίνητα και το εντυπωσιακό ποσοστό αύξησης 2.225%, η Renault με 72ν (3%), η Hyundai με 70 (-61%), η Volvo με 69 (33%) και στη 10η θέση βρέθηκε η Citroen με 67 αυτοκίνητα καταγράφοντας πτώση 26%.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΙΧ Α’ 15ΝΘΗΜΕΡΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015-2014