Με το «δεξί» φαίνεται πως ξεκίνησε το 2015 στην Ευρώπη η Opel/Vauxhall καθώς σημείωσε σημαντική άνοδο στις πωλήσεις της.
Ειδικότερα η εταιρεία σημείωσε 72.200 πωλήσεις οχημάτων σε όλη την Ευρώπη τον Ιανουάριο καταγράφοντας αύξηση 7,4% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρσι με αποτέλεσμα να είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μεταξύ των πέντε κορυφαίων μαρκών αυτοκινήτων στην Ευρώπη.
Η Opel ξεπέρασε την αύξηση του συνόλου της αγοράς, η οποία έφτασε μόνο στο 1%.
Το μερίδιο της Opel στην Ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου αυξήθηκε πάνω από 0,3 ποσοστιαίες μονάδες περίπου στο 5,4% τον Ιανουάριο.
Η εταιρία πέτυχε αισθητά βελτιωμένα νούμερα στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης όπως η Γαλλία (αύξηση περίπου 34%), η Ιταλία (αύξηση περίπου 29%), η Ισπανία (αύξηση περίπου 23%), το Ηνωμένο Βασίλειο (αύξηση περίπου 13%) και η Γερμανία (αύξηση περίπου 9%).
Η μεγαλύτερη άνοδος της Opel σημειώθηκε στην Πορτογαλία όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν σχεδόν κατά δύο τρίτα. Συνολικά, η Opel αύξησε τις πωλήσεις της σε 15 αγορές και το μερίδιό της σε 13 αγορές.
Στην Ελλάδα η Opel και τον Ιανουάριο συνέχισε σταθερά την επιτυχημένη πορεία της στη δεύτερη θέση της κατάταξης με 9,5% μερίδιο αγοράς, το υψηλότερο μεταξύ των χωρών της Ευρώπης όπου εκπροσωπείται η Opel.
Τα επιτυχημένα νέα μοντέλα Opel βοήθησαν στην άνοδο της μάρκας στην Ευρώπη. Το Corsa σημείωσε πωλήσεις σχεδόν 22.000 μονάδων – αύξηση περίπου 45% – και το ADAMπερίπου 4.500 μονάδων – αύξηση περίπου κατά ένα τρίτο συγκριτικά με πέρσι.
Οι πωλήσεις του Mokka αυξήθηκαν κατά 17 % και του Meriva,κατά ένα τέταρτο σχεδόν.
«Το καλό ξεκίνημα της χρονιάς παρά τις δύσκολες συνθήκες αποδεικνύει ότι η προϊοντική μας επέλαση λειτουργεί αποτελεσματικά» δήλωσε ο Peter Christian Küspert, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales του Opel Group.
«Το νέο Corsa, το KARLκαι το νέο Astra που αναμένονται αργότερα μέσα στη χρονιά, θα συμβάλλουν στην περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων.».
Γιώργος Κ. Ανδρής