Με τιμή εκκίνησης στα 25.950 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής απόσυρσης), εισήγαγε η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης, το νέο Nissan Juke Nismo RS, αποτελεί μια άκρως «προκλητική» σπορ εκδοχή του επιτυχημένου compact crossover, ανεβάζοντας την αδρεναλίνη των υποψήφιων αγοραστών στα ύψη!
Ακολουθώντας πιστά τα χνάρια της «ναυαρχίδας» του GT-R NISMO, το νέο Juke Nismo RS ενσωματώνει μια σειρά από σχεδιαστικές και μηχανολογικές βελτιώσεις, όντας το πιο σπορ και πιο ολοκληρωμένο Juke, μέχρι στιγμής.
Σύμφωνο με την αντίληψη που διέπει όλα τα μοντέλα της NISMO, το νέο Juke Nismo RS συμπυκνώνει την ουσία των σπορ επιδόσεων, τοποθετώντας τον οδηγό στο επίκεντρο της δράσης.
Το νέο Juke Nismo RS έχει ανασχεδιαστεί εκτενώς, προκειμένου να προσφέρει ακόμα πιο έντονη και πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Με ακόμα μεγαλύτερη ιπποδύναμη, ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση, απίστευτα δυνατά φρένα και κορυφαίο εξοπλισμό, το νέο RS αποτελεί την πλέον συναρπαστική εκδοχή του επιτυχημένου compact crossover της Nissan.
218 ίπποι
Με όπλο την πλούσια εμπειρία της Nismo στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, το νέο Juke Nismo RS κινείται από τον προηγμένο 1,6 λίτρων turbo κινητήρα βενζίνης που μετά τις ειδικές επεμβάσεις, αποδίδει την εκπληκτική ιπποδύναμη των 218 ίππων.
Επιπλέον η ροπή, στις δικίνητες εκδόσεις με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, έχει αυξηθεί στο θηριώδες μέγεθος των 280Nm.
Η ομάδας της Nismo, προκειμένου να διασφαλίσει ότι το σασί του μοντέλου μπορεί να αποδώσει επιτυχώς τη ροπή στους τροχούς, έχει εφοδιάσει τις δικίνητες εκδόσεις με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στους εμπρός τροχούς.
Η τετρακίνητη έκδοση του κορυφαίου μοντέλου έχει τιμή εκκίνησης από τα 29.450 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής απόσυρσης) και εφοδιάζεται με το προηγμένο σύστημα κατανομής της ροπής από τη Nissan (Torque Vectoring System), όπου σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο μετάδοσης Xtronic, αποδίδει 250Nm ροπής.
Στην περίπτωση του Xtronic, το JUKE Nismo RS εξοπλίζεται με paddle shifts στο τιμόνι που κάνουν ακόμα πιο εύκολο τον χειρισμό των οκτώ ταχυτήτων στη σειριακή λειτουργία!
Οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων με τα χαρακτηριστικά διακριτικά του RS, το αντίστοιχο λογότυπο στο στροφόμετρο μαζί με τη διακριτική σουέτ επένδυση του πίνακα οργάνων, αποτελούν μερικές μόνο από τις εμφανείς αλλαγές του νέου μοντέλου.
Επιπλέον, προσεγμένη πινελιά στο εσωτερικό του μοντέλου, αποτελεί το εντυπωσιακό «ανάγλυφο» στον λεβιέ του επιλογέα αλλά και στα paddles του κιβωτίου ταχυτήτων.
Περαιτέρω επιλογές για τους υποψήφιους “τυχερούς” ιδιοκτήτες, αποτελούν τα ειδικά bucket καθίσματα της Recaro, τα Xenon φώτα, το σύστημα περιμετρικής θέασης της Nissan Around View Monitor, αλλά και το Safety Shield που περιλαμβάνει τα συστήματα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας, Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου και Ανίχνευσης Κινούμενων Εμποδίων.
Γιώργος Κ. Ανδρής