Quantcast
Nissan Juke 1.5 cDi: Χαμηλό κόστος χρήσης, υψηλή μεταπωλητική αξία - enikonomia.gr
share

Nissan Juke 1.5 cDi: Χαμηλό κόστος χρήσης, υψηλή μεταπωλητική αξία

δημοσιεύτηκε:

Τoυ Γιώργου Κ. Ανδρή
[email protected]

To Juke αποτελεί ένα μοντέλο που πραγματικά τάραξε τα νερά της
παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας με την εκκεντρική του σχεδίαση, την υψηλή
τεχνολογία που διέθετε αλλά και τις προσιτές τιμές του.


Σήμερα το Nissan Juke
με τον κορυφαίο πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας μόλις 1,5 λίτρου με εξαιρετικά
χαμηλό κόστος χρήσης φαντάζει ιδανική επιλογή για τους Έλληνες καταναλωτές
καθώς πέραν του χαμηλού κόστους χρήσης και της υψηλής μεταπωλητικής αξίας
διατίθεται και σε άκρως δελεαστική τιμή που ξεκινά στην πετρελαιοκίνητη έκδοση
από 18.750 ευρώ με πολυετή εγγύηση!



Μοναδική σχεδίαση


Το Juke όπως προαναφέραμε διαθέτει μια μοναδική σχεδίαση με
εκκεντρική εμπρόσθια όχη που περιλαμβάνει τη μάσκα με τα διαιρούμενα φωτιστικά
σώματα, οι τονισμένοι θόλοι αλλά και η κουπέ σχεδίαση στο πίσω μέρος που
σίγουρα μαγνητίζουν τα βλέμματα καθώς δύσκολα τα συναντά κανείς σε άλλο
μοντέλο.


Το μυώδες αμάξωμα αποτελεί μια μοναδική πρόταση που συνδυάζει
τα χαρακτηριστικά των SUV, των crossover αλλά και των χάτσμπακ μοντέλων.


Τα φώτα ημέρας, τα πίσω φωστιστικά σώματα με λαμπτήρες LED ξεχωρίζουν
ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί σε λεπτομέρειες όπως στην περίπτωση του
αυτοκινήτου της δοκιμής μας όπου στις ζάντες υπήρχαν βαμμένα σημεία με το χρώμα
του αμαξώματος!


Στην καμπίνα επιβατών υπάρχουν νέες διαθέσιμες αποχρώσεις
για τις γυαλιστερές επιφάνειες ενώ η τεχνολογία κάνει έντονη την εμφάνισή της τόσο
στο ταμπλό με τα βασικά όργανα όσο και στην κεντρική οθόνη αφής αλλά και στο
«διπλό» κοινό σύστημα που φιλοξενεί τον κλιματισμό και τα προγράμματα
διαχείρισης του κινητήρα.


Ειδικότερα ο πίνακας οργάνων διαιρείται σε δύο όργανα, ενώ
την παράσταση κλέβει το σύστημα NDCS (Nissan Dynamic Control System), που με το
πάτημα ενός διακόπτη μεταπηδά από τη ρύθμιση του κλιματισμού στην επιλογή τριών
προγραμμάτων διαχείρισης του κινητήρα (Normal, Sport, Eco).


Μάλιστα, η μετάβαση στο πρόγραμμα Sport είναι ιδιαίτερη αισθητή,
αφού ο κινητήρας αποκτά περισσότερο νεύρο αλλά και πιο ζωντανό ήχο ενώ το
τιμόνι αποκτά πιο “βαριά” αίσθηση.


Όσον αφορά στον εξοπλισμό, ο οποίος περιλαμβάνει μεταξύ
άλλων, ESP, 6 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό
κλείδωμα θυρών με τηλεχειρισμό, ζάντες αλουμινίου, δερμάτινο τιμόνι, Bluetooth,
κ.ά δύσκολα συναντά κανείς στα ανταγωνιστικλά μοντέλα άλλων εταιρειών.


Οι χώροι επιβατών κρίνονται ικανοποιητικοί ωστόσο οι πίσω
επιβάτες μπορεί να αισθανθούν λίγο στριμωγμένοι αν είναι ψηλοί.


Ο χώρος αποσκευών των
354 λίτρων μεγάλωσε σημαντικά αλλά και πάλι δεν είναι από τα… ατού του
αυτοκινήτου.




110 ίπποι


Το Nissan Juke της δοκιμής μας διέθετε το γνώριμο πετρελαιοκινητήρα χωρικότητας
1,5 λίτρου ο οποίος αποδίδει 110 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 26
χλγρ. από τις 1.750 έως 2.500 σ.α.λ.


Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου
χειροκίνητου κιβωτίου που διακρίνεται για την αίσθηση αλλά και την κλιμάκωση
των σχέσεων.


Μάλιστα η πρώτη «κοντή» σχέση παραπέμπει σε off-road αυτοκίνητα
με υποπολλαπλασιαμό σχέσεων!


Στην πράξη ο κινητήρας αποδείχθηκε ότι είναι ιδιαίτερα
ζωντανός και πρόθυμος να κινήσει το αμάξωμα του Juke προσδίδοντας
μάλιστα πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου η οποία κατά την διάρκεια της δοκιμής μας
δεν ξεπέρασε τα 4,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα με μικτή χρήση.


Επίσης μας εντυπωσίασε θετικά η πολύ χαμηλή παραγωγή θορύβου
αλλά και κραδασμών που είχε το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο όπως επίσης και οι
χαμηλές εκπομπές CO2 που
ανέρχονται σε 104 γρ. CO2 γεγονός
που μεταφράζεται σε μόλις 101,92 ευρώ!



Ευχάριστη έκπληξη

Το πετρελαιοκίνητο προσθιοκίνητο Juke κινείται σαν ένα χάτσμπακ στο δρόμο
και δεν του λείπει η τετρακίνηση, ενώ η υψηλή ροπή του κινητήρα κάνουν τους τροχούς
να σπινιάρουν πολύ εύκολα.


Στο εθνικό οδικό δίκτυο ο οδηγός θα εκτιμήσεις δεόντος την
χαμηλή κατανάλωση πετρελαίου που εντός των ορίων του Κ.Ο.Κ. πέφτει ακόμη και
κάτω από τα 4 λίτρα!


Ωστόσο αν ο οδηγός του επιθυμεί να κινηθεί γρηγορότερα το Juke θα
ανταποκριθεί άμεσα στο κάλεσμά του και αποδείχθηκε ότι κινείται με απόλυτη
ασφάλεια, άνεση και οικονομία ακόμη και όταν ο δείκτης του ταχύμετρου ξεπερνά
τα 160 χλμ./ώρα.


Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές ο οδηγός θα
πρέπει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο την ροπή του κινητήρα ώστε να έχει τα
καλύτερα αποτελέσματα. Επίσης ακόμη και κάτω από ακραίες συνθήκες το Juke παραμένει
απόλυτα ασφαλές και σε καμία περίπτωση δεν θα ξαφνιάσει τον οδηγό.


Μέσα στην πόλη το Juke ξεδιπλώνει τις αρετές του καθώς
αποδείχθηκε ότι είναι ευέλικτο, γρήγορο, άνετο και η τεχνολογία που διαθέτει
αποτελεί πραγματικό σύμμαχο για τον οδηγό.


Μάλιστα η κάμερα περιμετρικής θέασης με τέσσερις κάμερες προσφέρουν 360º θέαση από
ψηλά της περιοχής γύρω από το αυτοκίνητο,
με δυνατότητα επιλογής split-screen και κοντινών πλάνων της μετωπικής, της πίσω
και της δίπλα στο πεζοδρόμιο προβολής με αποτέλεσμα η διαδικασία παρκαρίσματος
να γίνεται κυριολεκτικά παιχνιδάκι.


Παράλληλα η ανάρτηση φιλτράρει όλες τις ανωμαλίες του
οδοστρώματος ενώ η αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος ευνοεί τις…
αναρριχήσεις σε πεζοδρόμια.



ΥΠΕΡ


Σχεδίαση


Πετρελαιοκινητήρας


Εξοπλισμός


Κόστος χρήσης


Μεταπωλητική αξία



ΚΑΤΑ


Χώρος αποσκευών

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.