Έχοντας την αντίληψη του παγκόσμιου ηγέτη στα ηλεκτροκίνητα οχήματα, η Nissan είναι σε θέση να κρίνει την αντίδραση του πελάτη ενόψει της έναρξης διάθεσης του ολοκαίνουργιου, δεύτερης γενιάς, αμιγώς ηλεκτροκίνητου Leaf.
Πίσω στο 2010, όταν διατέθηκε στην Ευρώπη η πρώτη γενιά του Leaf, οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες ήταν πολύ δύσπιστες απέναντι στην καινοτομία της Nissan, εστιάζοντας κυρίως στη βελτίωση των κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Από τότε πέρασαν “αστραπιαία” οκτώ χρόνια, όπου στο μεταξύ οι καταναλωτές έχουν αφενός κατανοήσει την έννοια της ηλεκτροκίνησης και αφετέρου έχουν αυξήσει σε πενταπλάσιο βαθμό τη ζήτηση για ηλεκτροκίνητα οχήματα, σε σχέση με το 2012. Τώρα, η μεγάλη πλειοψηφία των κατασκευαστών αυτοκινήτων αναπτύσσουν τα δικά τους, πρώτης γενιάς ηλεκτροκίνητα οχήματα.
Στο μεταξύ, η Nissan φρόντισε να αποκομίσει πλούσια γνώση και εμπειρία από το 2010 και πλέον την προσφέρει με ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο. Έξι εβδομάδες πριν από την επίσημη έναρξη των πωλήσεων στην Ευρώπη, οι αντιπρόσωποι της Nissan στην Γηραιά Ήπειρο, έχουν ήδη πάρει 10.000 προχωρημένες παραγγελίες για το αυτοκίνητο.
Συγκρίνοντας τα παραπάνω μεγέθη με αυτά του 2010, οι παραγγελίες των πελατών για το αρχικό Leaf θα μπορούσαν να μετρηθούν στις εκατοντάδες, με τους τότε πελάτες να δείχνουν προθυμία αγοράς γι’ αυτή τη νέα και συναρπαστική – αλλά μέχρι τότε μη δοκιμασμένη – τεχνολογία.
Από την παγκόσμια παρουσίασή του στην Ιαπωνία τον περασμένο Σεπτέμβριο, το ενδιαφέρον και η δυναμική των υποψήφιων αγοραστών για το νέο Leaf, έχει κτιστεί με γερά θεμέλια σε ολόκληρη την Ευρώπη. Μέχρι σήμερα, το ενδιαφέρον των πελατών για το νέο Leaf έχει προέλθει κυρίως μέσω της θετικής κάλυψης από τα Μέσα Ενημέρωσης. Το αυτοκίνητο έχει επαινεθεί για τις νέες καινοτομίες και τις τεχνολογίες που φέρνει, συμπεριλαμβανομένης της τεχνολογίας υποστήριξης του οδηγού Nissan ProPILOT και του Nissan e-Pedal, όπου η ανάκτηση ενέργειας μέσω της πέδησης μειώνει την αλληλεπίδραση του οδηγού με το πεντάλ φρένου κατά 90%.
Το εντυπωσιακό είναι πως οι 10.000 παραγγελίες ελήφθησαν χωρίς καν το νέο Leaf να είναι διαθέσιμο στις αντιπροσωπείες της Nissan, ούτε ως εκθεσιακό μοντέλο, ούτε ως μοντέλο οδηγικής δοκιμής (test drive), αλλά και χωρίς άμεση διαφήμιση και σχετική προώθηση.
Η παραγωγή του νέου Nissan Leaf ξεκίνησε πρόσφατα στο εργοστάσιο της Nissan Europe, στο Sunderland του Ηνωμένου Βασιλείου. Η παραγωγή θα επιταχυνθεί με γοργούς ρυθμούς, προκειμένου να υποστηρίξει την αυξανόμενη ζήτηση.
Το νέο Nissan Leaf θα διατίθεται και στην Ελλάδα από τον ερχόμενο Μάιο.