Quantcast
Jeep Renegade 1.6MJet : Μοναδικό στιλ με χαμηλό κόστος χρήσης - enikonomia.gr
share

Jeep Renegade 1.6MJet : Μοναδικό στιλ με χαμηλό κόστος χρήσης

δημοσιεύτηκε:

Του Γιώργου Κ. Ανδρή

[email protected]

Η Jeep μέχρι πρότινος ήταν συνυφασμένη με τετρακίνητα αυτοκίνητα που διέθεταν ισχυρούς κινητήρες και μοναδική σχεδίαση.

Η έλευση του Renegade άλλαξε τα δεδομένα καθώς η εταιρεία εισάγει τη δική της πρόταση στη δημοφιλή κατηγορία των αυτοκινήτων που διαθέτουν τα χαρακτηριστικά των off-road οχημάτων αλλά με έμφαση στην οικονομία καθώς το νέο μοντέλο διατίθεται με πετρελαιοκινητήρα και κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς!

Παράλληλα η ελληνική εισαγωγική εταιρεία κάνει ακόμη πιο δελεαστική την απόκτηση του Renegade με ένα «ειδικό» πακέτο που περιλαμβάνει 5 χρόνια άτοκη χρηματοδότηση, 5 χρόνια δωρεάν service, 5 χρόνια οδική βοήθεια και δώρο το μπόνους της απόσυρσης!

Οσον αφορά στην τιμή απόκτησης του Renegade ξεκινά από τις 19.370 ευρώ για την βενζινοκίνητη έκδοση ενώ οι πετρελαιοκίνητες ξεκινούν από τις 23.470 ευρώ.

«Καθαρόαιμο» Jeep

Εξωτερικά το νέο Jeep Renegade σίγουρα μαγνητίζει τα βλέμματα με τη μοναδική του σχεδίαση αλλά και τους έντονους χρωματισμούς που διατίθενται.

Στο εμπρόσθιο τμήμα δεσπόζει η εμβληματική μάσκα με τις επτά γρίλιες ενώ τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα προσδίδουν μια επιθετική όψη στο αυτοκίνητο.

Στο πίσω μέρος στο χαρακτηριστικό «Χ» στα φανάρια παραπέμπουν στο θρυλικό Willys .
Στο εσωτερικό οι επιβάτες θα εντυπωσιαστούν από την υψηλή δόση τεχνολογία που διαθέτει το αυτοκίνητο με έμφαση στον πίνακα των οργάνων που η τεχνολογία συναντά τα αναλογικά όργανα τα οποία στα γραφικά τους διαθέτουν και «πινελιές» από λάσπες!

Η εργονομία κυμαίνεται σε πολύ υψηλά επίπεδα όπως επίσης και τα υλικά κατασκευής που έχουν χρησιμοποιηθεί σε αρκετά σημεία της καμπίνας υπάρχουν διάσπαρτα χαρακτηριστικά που συναντά κανείς μόνο στα Jeep.

Χαρακτηριστικά αναφέρουμε την χειρολαβή στο ταμπλό που βρίσκεται στη μεριά του συνοδηγού, το όμορφα σχεδιασμένο τιμόνι, τα περιγράμματα των αεραγωγών, αλλά και το μπουτόν, με αναγραφή όλων των επιμέρους δυνατοτήτων που αφορούν τη μορφολογία του εδάφους.

Τα καθίσματα είναι κάπως επίπεδα, σφιχτά και με κοντό έδρανο, αλλά αποδεικνύονται ξεκούραστα σε μέτριες τουλάχιστον χιλιομετρικές αποστάσεις.

Οσον αφορά στον εξοπλισμό το Renegade διαθέτει όλες τις ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές ευκολίες ακόμη και στην βασική του έκδοση.

 

120 ίπποι από πετρελαιοκινητήρα!

Η συνεργασία με τη Fiat έδωσε τη δυνατότητα στη Jeep να προσφέρει το Renegade με μια ευρεία γκάμα κινητήρων και συστημάτων μετάδοσης.

Εμείς είχαμε στη διάθεσή μας το πετρελαιοκίνητο Renegade 1,6 MJet το οποίο αποδίδει 120 ίππους και 32 χλγρ. Ροπής και όπως αποδείχθηκε διακρίνεται για την οικονομία αλλά και τη «ζωντάνια» του.

Η μετάδοση μεταφέρεται στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου κιβωτίου το οποίο διακρίνεται για την αίσθηση αλλά και την κλιμάκωσή του.

Μάλιστα τα αποθέματα ροπής του κινητήρα αλλά και της κλιμάκωσης του κιβωτίου είναι εμφανή σε όλη τη κλίμακα στροφών και ενδεικτικά θα αναφέρουμε πως ακόμη και με την 6η σχέση στο κιβώτιο και μόλις 1.500 σ.α.λ. το αυτοκίνητο θα επιταχύνει άμεσα στο κάλεσμα του οδηγού.

Από την άλλη μεριά η κατανάλωση όσο και αν το πιέσει το οδηγός του δεν πρόκειται να ξεπεράσει τα 8,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα ενώ αν είναι συνετός τότε θα χρειαστεί μόλις 4,6 λίτρα πετρελαίου για κάθε 100 χιλιόμετρα!

Στα υπέρ του Renegade συγκαταλέγονται και τα χαμηλά ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας τα οποία ανέρχονται σε μόλις 108 ευρώ ενώ εξίσου χαμηλά είναι και τα ετήσια ασφάλιστρα εξαιτίας του χαμηλού κυβισμού του κινητήρα.

Εντός και εκτός δρόμου

Μπορεί το Renegade της δοκιμής μας να μη διέθετε τετρακίνηση ωστόσο αποδείχθηκε πως μπορεί να κινηθεί σε δρόμους ή μονοπάτια στα οποία αρκετά τετρακίνητα μοντέλα θα είχαν «κολλήσει».

Ο λόγος εστιάζεται στο κορυφαίο σύστημα μετάδοσης το οποίο σε συνδυασμό με το ESP αλλά και την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος μπορούν να σας μεταφέρουν ακόμη και σε δύσβατα μονοπάτια.

Στο εθνικό οδικό δίκτυο το Renegade παραμένει απόλυτα ευθύβολο και σταθερό ακόμη και υπό έντονους πλευρικούς ανέμους ενώ εκείνο που θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους επιβάτες είναι η κορυφαία ηχομόνωση που δεν αφήνει τους εξωτερικούς θορύβους να εισέλθουν στην καμπίνα επιβατών.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές τα αποθέματα ροπής του κινητήρα επιτρέπουν τις «αναβάσεις» με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο ενώ οι κλίσεις του αμαξώματος κινούνται σε φυσιολογικά επίπεδα.

ΥΠΕΡ
Κινητήρας
Σχεδίαση
Κόστος Χρήσης
‘Ατοκη χρηματοδότηση

ΚΑΤΑ
Ελλειψη τετρακίνησης

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.