Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@enikonomia.gr
Αφαιρέθηκε από την ελληνική πρόταση αλλά και από την πρόταση των θεσμών η αύξηση του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης στα αυτοκίνητα και ειδικότερα στα ΙΧ με κινητήρες από 2.500 κ.εκ. και άνω σύμφωνα με όσα δημοσιοποιήθηκαν τις τελευταίες ώρες.
Μάλιστα η νέα ελληνική πρόταση που κατατέθηκε στο Eurogroup δεν αναγράφει καθόλου την αύξηση του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης στα ΙΧ με κινητήρες από 2,5 λίτρα και άνω από 10% σε 13% αλλά γίνεται ξεκάθαρη αναφορά για επιβολή του συγκεκριμένου φόρου στα σκάφη αναψυχής από 10 μέτρα και άνω.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Εnikonomia η συγκεκριμένη εξέλιξη αποφασίστηκε καθώς η φορολογία στα αυτοκίνητα θα αλλάξει εντελώς και όπως έχουν αναφέρει οι φόροι θα υπολογίζονται με βάση στην Αξία και όχι τον κυβισμό του κινητήρα.
Επίσης από τη νέα ελληνική πρόταση αλλά και την αντίστοιχη των θεσμών λείπουν παντελώς τα έσοδα από τα ανασφάλιστα ΙΧ αλλά και από τα ΚΤΕΟ.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Εnikonomia για θα υπάρξουν ραγδαίες εξελίξεις στην Ελλάδα σχετικά με αυτά τα ζητήματα οπότε δεν υπήρχε λόγος να συμπεριληφθούν στις προτάσεις…