H Volvo αποκάλυψε σήμερα δύο νέα
πρωτότυπα (concept cars)
που δίνουν μία πρώτη αίσθηση της μελλοντικής γενιάς των μικρών της μοντέλων, εκφράζουν τη
«στρατηγική μικρών αυτοκινήτων» των Σουηδών και σηματοδοτούν την επέκταση της μάρκας σε νέες κατηγορίες.
Η σημερινή παρουσίαση των concept cars
της σειράς 40 δείχνει για πρώτη φορά με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο πώς η
Volvo Cars σκοπεύει να επεκταθεί στη μεγάλη κι επικερδή παγκόσμια αγορά των
premium
μικρών μοντέλων, με
μία σειρά οχημάτων που συνδυάζουν την τολμηρή εξωτερική κι εσωτερική
σχεδίαση με ηλεκτροκίνηση, την κορυφαία συνδεσιμότητα στην
αυτοκινητοβιομηχανία και τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης.
Τα νέα πρωτότυπα προϊδεάζουν για τα πρώτα μοντέλα βασισμένα στη νέα
Σπονδυλωτή Compact Αρχιτεκτονική
CMA (Compact
Modular Architecture), η οποία δημιουργήθηκε ειδικά για μικρότερα
αυτοκίνητα, απελευθερώνοντάς τους σχεδιαστές και τους μηχανικούς της Volvo,
καθώς τους δίνει τη δυνατότητα να εξερευνήσουν χωρίς περιορισμούς νέους καινοτόμους και τολμηρούς δρόμους.
«Κάθε μέλος της οικογένειας των
προϊόντων μας έχει το δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα, ακριβώς όπως
συμβαίνει και με τα μέλη μίας αληθινής οικογένειας. Η
CMA
μας έχει βοηθήσει να προσδώσουμε κάτι ξεχωριστό και νεανικό στα νέα μας
πρωτότυπα. Διαθέτουν μία ενέργεια, έναν παιχνιδιάρικο και συμμετοχικό
αστικό χαρακτήρα που τα κάνει να ξεχωρίζουν ανάμεσα στο πλήθος.
Πρόκειται για μία πρόγευση των μικρών
Volvo που έρχονται», δήλωσε ο
Τόμας Ίνγκενλατ (Thomas
Ingenlath), Ανώτερος
Αντιπρόεδρος Σχεδιασμού της Volvo Cars.
Η στρατηγική μικρού αυτοκινήτου της Volvo
είναι ένας ουσιαστικός παράγοντας στη λειτουργική
και οικονομική μετεξέλιξη της εταιρείας, σε παγκόσμιο επίπεδο, η οποία
βρίσκεται εν εξελίξει. Η σουηδική μάρκα εφαρμόζει ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο
πρόγραμμα ανανέωσης, που οδηγεί στον επαναπροσδιορισμό του
brand ώστε να ανταγωνιστεί ακόμα πιο δυναμικά τους
premium ανταγωνιστές της σε παγκόσμιο επίπεδο τα επόμενα τέσσερα χρόνια.
Η νέα παγκόσμια σειρά μικρών αυτοκινήτων της
Volvo θα συμπεριλάβει ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο (με μπαταρία) όχημα, καθώς επίσης
και εκδοχές Twin Engine υβριδικών
plug-in
μονάδων, σε αντιστοιχία με τη δέσμευση της εταιρείας για τον εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας της. Η
Volvo
στοχεύει σε συνολικές πωλήσεις έως και ενός εκατομμυρίου ηλεκτρικών αυτοκινήτων παγκοσμίως, μέχρι το 2025.
«Υιοθετώντας μία σπονδυλωτή προσέγγιση
τόσο στην αρχιτεκτονική του οχήματος όσο και στην εξέλιξη κινητήρων και
κιβωτίων, έχουμε πετύχει να προσπεράσουμε πολλούς από τους ανταγωνιστές
μας στην
premium κατηγορία», σημείωσε ο
Δρ. Πήτερ Μέρτενς (Dr. Peter
Mertens), Ανώτερος Αντιπρόεδρος Έρευνας και Ανάπτυξης
της Volvo Cars. «Το νέο μας ηλεκτροκινητήριο σύστημα με συσσωρευτές ανοίγει ένα ακόμη
συναρπαστικό κεφάλαιο στη νέα εποχή της Volvo».
Εκτός
από την τολμηρή εξωτερική τους σχεδίαση και τις επιλογές
ηλεκτροκίνησης, τα νέα μοντέλα θα προσφέρουν μια πλήρη σειρά καινοτόμων
υπηρεσιών συνδεσιμότητας, μαζί με το πιο προηγμένο στάνταρ πακέτο
χαρακτηριστικών ασφαλείας
στον κόσμο και την επαναστατική σκανδιναβική σχεδίαση τόσο εξωτερικά
όσο και εσωτερικά.
«Τα
νέα μοντέλα της σειράς 40 διαθέτουν τη δυναμική που θα μας επιτρέψει να
βελτιώσουμε τη διείσδυσή μας σε μια πολύ σημαντική και αναπτυσσόμενη
κατηγορία της αγοράς», δήλωσε ο
Χάκαν Σάμουελσον
(Håkan
Samuelsson), Πρόεδρος και
CEO της
Volvo Cars. «Ένα νέο πρόγραμμα ηλεκτροκινητήριων συστημάτων που θα χρησιμοποιηθούν σε ένα νέο μικρό
plug-in
υβριδικό καθώς και σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο βρίσκονται στην καρδιά της
CMA αρχιτεκτονικής». Ο ίδιος πρόσθεσε ότι το πρώτο μοντέλο της
νέας σειράς 40 αναμένεται να μπει στην παραγωγή το 2017.
Η ανακοίνωση για τη νέα παγκόσμια στρατηγική μικρού αυτοκινήτου της
Volvo έρχεται λίγες μόλις μέρες μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της
Volvo Cars για το πρώτο τρίμηνο του έτους, σε επίπεδο πωλήσεων και κερδοφορίας.
Όσον
αφορά το πρώτο τρίμηνο, η εταιρεία ανακοίνωσε αύξηση των εσόδων της
κατά 24% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, στις 41,7
δισεκατομμύρια σουηδικές κορώνες. Τα λειτουργικά κέρδη άγγιξαν τις 3,1
δισεκατομμύρια σουηδικές
κορώνες, με λειτουργικό περιθώριο κέρδους 7,5%. Οι παγκόσμιες πωλήσεις
για το πρώτο τρίμηνο του 2016 αυξήθηκαν κατά 11,9%, στις 120.591
αυτοκίνητα. Ο μεσοπρόθεσμος στόχος της
Volvo είναι να αυξήσει τις πωλήσεις της στα 800.000 αυτοκίνητα το χρόνο, από
τα 503.000 που διέθεσε το 2015.