Αύξηση 5% σημείωσαν οι πωλήσεις της Seat παγκοσμίως στο εννεάμηνο

Οι πωλήσεις της Seat σε παγκόσμιο επίπεδο, αυξήθηκαν κατά 4,9% μέσα στο πρώτο 9μηνο του έτους.

Μέχρι τον Σεπτέμβριο, η εταιρεία πούλησε 308.400 οχήματα, 14.400 περισσότερα σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους (294.000 πωλήσεις).

Η πορεία των πωλήσεων συνέχισε να ακολουθεί την ίδια θετική τάση που άρχισε από το 2013 και ενισχύθηκε από το Leon, το Ibiza αλλά και από το νέο Alhambra.

Μεταξύ Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2015, οι πωλήσεις SEAT αυξήθηκαν κατά 29,5% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2012 (238.200 πωλήσεις).

Αιχμή του δόρατος σε αυτή την προσπάθεια αποτελεί το Leon. Οι πωλήσεις του πιο δημοφιλούς compact μοντέλου της μάρκας αυξήθηκαν κατά 5,8% και έφτασαν στις 122.400, 6.800 περισσότερες σε σχέση με το πρώτο 9μηνο του 2014.

Η οικογενειακή estate έκδοση Leon ST, εδραίωσε την επιτυχία της με μία αύξηση 34,6% (44.100 πωλήσεις συνολικά). Το Ibiza σημειώνει επίσης πρόοδο με μία αύξηση 3,3%, φτάνοντας στις 119.100 πωλήσεις μέχρι τον Σεπτέμβριο με τις πωλήσεις του ανανεωμένου ΙΒΙΖΑ GP2 να έχουν μόλις ξεκινήσει.

Ο Πρόεδρος της Seat Jürgen Stackmann, εξέφρασε την ικανοποίηση του για την πορεία των πωλήσεων: «Έχουμε πετύχει σταθερή αύξηση από το 2013, χάρη στην θετική πορεία όλων των μοντέλων της γκάμας. Κατά την διάρκεια του τρέχοντος έτους ανανεώσαμε μοντέλα όπως το Ibiza, το Alhambra και το Toledo και λανσάραμε τα νέα action model CONNECT σε συνεργασία με την Samsung , εξοπλίζοντας τα μοντέλα μας με τα καλύτερα χαρακτηριστικά από άποψη συνδεσιμότητας. Θα συνεχίσουμε την επέκταση της γκάμας μας, ξεκινώντας από το πρώτο SUV της SEAT το 2016».

 

Σταθερή ανάπτυξη σε σημαντικές αγορές

Μέχρι στιγμής φέτος, η Seat αύξησε τις πωλήσεις της στη Δυτική Ευρώπη κατά 5,8% (243.100, 2014: 229.700). Η Γερμανία είναι η μεγαλύτερη αγορά, με 66.700 πωλήσεις ή 4,8% περισσότερες μονάδες σε σχέση με το 2014 (2014: 63.700).

Η Seat συγκαταλέγεται στις δέκα καλύτερες σε πωλήσεις μάρκες στη γερμανική αγορά με μερίδιο 3%. Στην Ισπανία, η SEAT παρουσίασε αύξηση κατά 17,8% με 9.300 περισσότερες πωλήσεις (61.500, 2014: 52.200). ωθούμενη από την ανάκαμψη της τοπικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Η Ιταλία είναι η τρίτη χώρα της Δυτικής Ευρώπης που η SEAT σημείωσε υψηλή ανάπτυξη κατά 24,7% με 11.900 πωλήσεις (2014: 9.500).

Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, η απόδοση της SEAT είναι σαφώς καλύτερη από τον μέσο όρο. Η αύξηση των πωλήσεων κατά 9,2% (20.200, 2014: 18.500), οφείλεται σε μεγάλο βαθμό σε αγορές όπως η Τσέχικη Δημοκρατία, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 15,5% και η Πολωνία με αύξηση κατά 31,7%. Μεξικό (+11,0%, 17.400 πωλήσεις), Τουρκία (+50,8%, 11.000 πωλήσεις) και Ισραήλ (+40,7%, 6.500 πωλήσεις) ήταν επίσης μεταξύ των καλύτερων σε επιδόσεις αγορών μεταξύ Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου.

Exit mobile version