Quantcast
Audi Aicon: Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, χωρίς τιμόνι και πεντάλ αλλά με αυτονομία 800 χλμ.! - enikonomia.gr
share

Audi Aicon: Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, χωρίς τιμόνι και πεντάλ αλλά με αυτονομία 800 χλμ.!

δημοσιεύτηκε:

Του Γιώργου Ανδρή
[email protected]





















Χωρίς τιμόνι και πεντάλ είναι το νέο τετράθυρο 2+2 μοντέλο της Audi με την ονομασία Aicon, το οποίο αποτελεί δείγμα γραφής για την εσωτερική και εξωτερική σχεδίαση των επόμενων
δεκαετιών.

Παράλληλα το Aicon είναι επίσης
σχεδιασμένο για αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και θα είναι ικανό να καλύψει
αποστάσεις από 700 ως 800 χλμ χωρίς επαναφόρτιση!



Tεχνολογικό επίτευγμα


Το πρωτότυπο Audi Aicon χρησιμοποιεί όλες τις δυνατότητες
που προσφέρει ένα αυτόνομο πολυτελές σεντάν του μέλλοντος με πρωτοφανή
συνέπεια. Ως σχεδιαστική μελέτη, το τετράθυρο 2+2 κάνει ένα τολμηρό άλμα προς
το αύριο για να δείξει την εσωτερική και εξωτερική σχεδίαση των επόμενων
δεκαετιών. Ως τεχνολογικό επίτευγμα συνδυάζει καινοτομίες που αφορούν τη
μετάδοση κίνησης, την ανάρτηση, την ψηφιοποίηση και την κινητική αυτονομία,
αποτελώντας ένα μοναδικό όραμα για την αυτοκίνηση. Το Audi Aicon δείχνει τον
κόσμο του αύριο, στον οποίο τα πλεονεκτήματα της ατομικής μετακίνησης
συνδυάζονται με το περιβάλλον μιας πολυτελούς αεροπορικής καμπίνας. Μιας
καμπίνας χωρίς τιμόνι ή πεντάλ, που μπορεί έτσι να προσφέρει όλες τις ανέσεις
των σύγχρονων ηλεκτρονικών μέσων επικοινωνίας με τέλεια εργονομία – απλά
πολυτελούς.



Μια ματιά είναι υπεραρκετή: Αντίθετα από ότι ένα ρομποτικό
ταξί, το οποίο περιορίζεται στην απλή λειτουργικότητα, το αυτόνομο Audi Aicon
δεν γνωρίζει όρια. Αδύνατο να αγνοήσεις την παρουσία του και η εξωτερική του
εμφάνιση προϊδεάζει για την ευρύχωρη άνεση που απολαμβάνουν οι επιβάτες και τις
υψηλές τεχνικές φιλοδοξίες του. Το Audi Aicon είναι μια κλεφτή ματιά στο
αυτοκίνητο κύρους του αύριο και το απόλυτο δέλεαρ για τον απαιτητικό πελάτη.




Συναρπαστικό


Το Audi Aicon δείχνει συναρπαστικό από όποια γωνία κι αν το
κοιτάξεις. Το μέγεθός του και μόνο –
εξωτερικό μήκος 5,444 μ, πλάτος 2,100 μ και ύψος 1,506 μ – το τοποθετεί στην
ελίτ της αυτοκίνησης, στην κατηγορία Δ. Το μεταξόνιο είναι στα 3,470 μ – 240
χιλιοστά μεγαλύτερο από τη μεγαλύτερη έκδοση του νέου Audi Α8.



Το κεντρικό στοιχείο του εξωτερικού είναι η καμπίνα. Οι
μεγάλες κρυστάλλινες επιφάνειες μπροστά και πίσω και τα κυρτά πλευρικά παράθυρα
δημιουργούν μια φωτεινή, άπλετη ευρυχωρία για τους ταξιδιώτες. Μια διακριτή
επιφάνεια διατρέχει σαν σκληρή γραμμή τον χώρο κάτω από τα πλευρικά παράθυρα
του Aicon μέχρι την τελευταία κολώνα Δ – απόλυτη πρωτοτυπία στην
αυτοκινητιστική σχεδίαση. Αυτή η γραμμή τονίζει το μήκος του αυτοκινήτου και
μειώνει δραστικά τον φαινόμενο όγκο της καμπίνας σε σχέση με το συνολικό σώμα
του οχήματος. Τα σκούρα πλευρικά μαρσπιέ ανασηκώνονται ελαφρώς προς τα πίσω, κάνοντας
το αυτοκίνητο να μοιάζει σαν να σκύβει μπροστά.



Οι τονισμένες κοιλότητες των τροχών δίνουν έμφαση στην
καταγωγή από τα σπορ Audi quattro ενώ ταυτόχρονα δείχνουν τη σχέση των
προηγούμενων με τις νεότερες δημιουργίες των σχεδιαστών της Audi. Οι γιγάντιοι
26ιντσοι τροχοί εξέχουν όσο το δυνατό περισσότερο υπογραμμίζοντας την
εντυπωσιακή εμφάνιση του αυτοκινήτου.



Οι σχεδιαστές μείωσαν τις γραμμές των πίσω και μπρος άκρων
στο ελάχιστο και εστίασαν στις μεγάλες, απρόσκοπτες επιφάνειες. Όπως και
το Audi e-tron Sportback, το
εμπρόσθιο τμήμα του Aicon χαρακτηρίζεται από την αντίστροφη εξάγωνη τραπεζοειδή
μάσκα, χαρακτηριστικό γνώρισμα της ανερχόμενης γενιάς των ηλεκτρικών
αυτοκινήτων της Audi. Η μεγάλη κλίση ολόκληρου του εμπρόσθιου άκρου αποπνέει
μια αίσθηση αποφασιστικότητας – αυτό είναι ένα ακόμη γνώρισμα της σχεδιαστικής
γραμμής των σπορ αυτοκινήτων.



Μοναδική αίσθηση


Από το εμπρόσθιο και οπίσθιο μέρος του αυτοκινήτου
απουσιάζουν οι συμβατικοί προβολείς και οι μονάδες φωτισμού. Αντίθετα, υπάρχουν
πλήρως ψηφιακές φωτιστικές επιφάνειες που συναπαρτίζονται από εκατοντάδες
τριγωνικά pixel, τρισδιάστατες αναπαραστάσεις του συμβόλου της Audi ΑΙ.



Συγκεντρωμένα γύρω από την ενιαία τραπεζοειδή μάσκα υπάρχουν
μεγάλα φωτεινά πεδία, στα οποία – όπως και στο οπίσθιο τμήμα – είναι
διατεταγμένα στον χώρο περισσότερα από 600 τρισδιάστατα pixel. Οι μεγάλες
επιφάνειες και ο υψηλός αριθμός pixel δίνουν τη δυνατότητα για πολυμορφία
γραφικών, απεικονίσεων και οπτικοποιήσεων σε οποιοδήποτε χρώμα. Έτσι, το Audi Aicon δεν περιορίζεται πια σε
μια εμφάνιση φώτων ημέρας, αλλά μπορεί να προσαρμόζεται στις οδηγικές συνθήκες,
ακόμη και στις προτιμήσεις των επιβατών του. Η εξατομίκευση δεν έχει όρια.



Τα οριζόντια φωτεινά τμήματα αριστερά και δεξιά της ενιαίας
τραπεζοειδή μάσκας μοιάζουν με μάτια και μπορούν να επεκτείνονται ώστε να
προσομοιάζουν διεσταλμένες κόρες ή να λοξοκοιτάζουν για μια πιο επιθετική
εμφάνιση. Αν το αυτοκίνητο εντοπίζει περαστικούς ή άλλους χρήστες του δρόμου,
έρχεται κυριολεκτικά σε οπτική επαφή μαζί τους και τους ακολουθεί με το
«βλέμμα» του.



Το Audi Aicon υποστηρίζει με έξυπνο τρόπο τον περιβάλλοντα
χώρο του και χρησιμοποιεί απεικονίσεις στις εκθετικές του επιφάνειες για να
προειδοποιεί πεζούς ή δικυκλιστές για επικίνδυνες καταστάσεις. Τρόποι οδήγησης,
όπως η αστική οδήγηση ή η οδήγηση σε ρυθμό βηματισμού, μπορούν να
απεικονιστούν. Οριζόντιες φωτεινές λωρίδες κινούνται από κάτω προς τα πάνω όταν
το όχημα επιταχύνει και σε αντίθετη κατεύθυνση όταν φρενάρει. Η ταχύτητά τους
αυξομειώνεται σε συγχρονισμό με αυτή του αυτοκινήτου.



Τα αυτοκίνητα του μέλλοντος θα επεκτείνουν τη σφαίρα της
επικοινωνίας τους στον περιβάλλοντα χώρο. Το Audi Aicon χρησιμοποιεί
προτζέκτορες υψηλής ανάλυσης για να φωτίσει τον δρόμο και τον περιβάλλοντα χώρο
και να προβάλλει σήματα στο έδαφος. Αυτό του επιτρέπει να μεταδίδει
προειδοποιήσεις και πληροφορίες για το όχημα προς περαστικούς, ακόμη κι αν δεν
έχουν απευθείας οπτική επαφή με το αυτοκίνητο.



Τα αυτόνομα οδηγούμενα οχήματα του μέλλοντος σίγουρα δεν θα
χρειάζονται προβολείς. Το σύστημα λέιζερ και ραντάρ αισθητήρων του Audi Aicon
«βλέπει» αρκετά ακόμη και στο σκοτάδι, μπορεί να βρίσκει τον δρόμου του με απόλυτη
αξιοπιστία και εντοπίζει πιθανά εμπόδια εγκαίρως. Στο μεταξύ, οι επιβάτες
μπορούν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες που τους παρέχει η myAudi ή ακόμη και να
κλείνουν για λίγο τα μάτια τους. Όταν οι επιβάτες βγαίνουν από το Audi Aicon
στο σκοτάδι, ενεργοποιείται ένας «φωτεινός συνοδός»: Ένα μίνι drone φωτίζει με
φακό τον δρόμο του χρήστη.



Hitech εσωτερικό


Το Audi Aicon διαθέτει αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες μπρος
και πίσω. Δεν υπάρχει (μεσαία) κολώνα Β.
Έτσι, όταν οι επιβάτες μπαίνουν στο αυτοκίνητο, βλέπουν ολόκληρο το πλάτος του
εσωτερικού χώρου. Στο εσωτερικό, οι γραμμές των διακοσμητικών επιφανειών και
των λειτουργικών στοιχείων είναι εμφανώς οριζόντιες. Όλο και φωτεινότερο από
κάτω προς τα πάνω, το εσωτερικό ενισχύει την εντύπωση μοναδικής ευρυχωρίας, ενώ
η απουσία τιμονιού και κλασικού ταμπλό δημιουργεί μια αίσθηση άπλετου ανοιχτού
χώρου.



Αυτό επιτείνεται από τα μεγάλα κρύσταλλα, τη διαφανή οροφή
και τις χαμηλές επιφάνειες. Για να μην αναφέρουμε την ειδική γεωμετρία των
πλευρικών παραθύρων, των οποίων οι πάνω ημίσειες γωνίες αποκλίνουν εμφανώς προς
τα έξω, ώστε το μέγιστο πλάτος να βρίσκεται στο ύψος των ματιών.



Το εσωτερικό δείχνει να είναι ιδιαίτερα φαρδύ όταν τα δύο
ατομικά μπροστινά καθίσματα ολισθαίνουν μέχρι τέρμα προς τα πίσω. Το Audi Aicon
είναι για 2+2 επιβάτες. Ένα ταπετσαρισμένο ενιαίο διθέσιο κάθισμα είναι
ενσωματωμένο στον πίσω χώρο. Οι δύο μπροστινές θέσεις είναι σχεδιασμένες για
μέγιστη άνεση και βέλτιστη ευρυχωρία. Μπορούν να ολισθήσουν μέχρι και 0.5 μ
μπρος και πίσω. Δεν κινούνται πάνω σε ράγες, αλλά σε μια βάση καλυμμένη με
μοκέτα ψηλού πέλους. Η βάση αυτή κινείται κατά μήκος του αμαξώματος και είναι ο
χώρος πάνω στον οποίο οι επιβάτες ακουμπούν τα πόδια τους. Το ύψος αυτής της
βάσης μεταβάλλεται ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν σκαμνάκι για τα
πόδια. Επίσης, η κλίση των μαξιλαριών και της πλάτης μπορεί να ρυθμιστεί εύκολα
σε άνετη θέση εργασίας ή ανάπαυσης.



Οι ατομικές θέσεις μπορούν να στρίψουν μέχρι 15 μοίρες.
Στρέφοντας τις θέσεις προς τα έξω, οι επιβάτες μπορούν να εισέλθουν στο
αυτοκίνητο ακόμη πιο εύκολα. Στρέφοντάς τες προς τα μέσα μπορούν να
συνομιλήσουν ή να συνεργαστούν πιο άνετα. Αν οι επιβάτες γυρίσουν προς τα πίσω,
τα προσκέφαλα αναδιπλώνονται σαν κολάρα και μπορούν να στηρίξουν τα χέρια.



Η αρχιτεκτονική των καθισμάτων είναι η αυτοκινητιστική
εκδοχή ενός κλασικού επίπλου, της πολυθρόνας σαλονιού. Το μαξιλάρι και η πλάτη
διαχωρίζονται μεταξύ τους οπτικά. Δύο εξωτερικά κελύφη στηρίζουν τα
ανοιχτόχρωμα μαλακά στοιχεία της ταπετσαρίας με μια καπιτονέ επιφάνεια με
τετραγωνάκια. Τα πλαϊνά της πλάτης κάνουν ελαφρά γωνία για επαρκή στήριξη στις
στροφές.



Το Audi Aicon φυσικά παρέχει επίσης άφθονο χώρο για
αποσκευές. Χάρη στη σχεδίαση της ηλεκτροκίνησης υπάρχουν αποθηκευτικοί χώροι
τόσο στο μπροστινό όσο και στο οπίσθιο μέρος του οχήματος με μια συνολική
χωρητικότητα περίπου 660 λίτρων. Το Aicon προσφέρει επίσης πολλαπλές
αποθηκευτικές επιλογές στον χώρο των επιβατών.



Η πολυαναφερόμενη αλλαγή φιλοσοφίας στον κόσμο της
αυτοκίνησης είναι εμφανής στο Audi Aicon. Ένα βλέμμα αρκεί για να αντιληφθεί
κανείς ότι χειριστήρια και καντράν απουσιάζουν. Τιμόνι, πεντάλ, κουμπάκια,
όργανα – τίποτα. Αντίθετα, παντού μόνο μεγάλες καθαρές επιφάνειες. Ένας ελαφρά
καμπύλος βραχίονας κατά μήκος των θυρών, με μια αμυδρή ανοδική κλίση από πίσω
προς τα μπρος, αγκαλιάζει τους επιβάτες. Μπορούν να ξεκουράσουν πάνω του τα
χέρια τους. Αντί για ταμπλό, μπροστά τους έχουν ένα φαρδύ ράφι και την κεντρική
οθόνη κάτω από το παρμπρίζ.



Το εσωτερικό ζωντανεύει μόλις εισέλθουν οι επιβάτες.
Φωτεινές γραμμές από LED δίνουν χαρούμενους χρωματικούς τόνους στην περιοχή των
θυρών. Η μπροστινή οθόνη ανάβει με ένα μήνυμα καλωσορίσματος. Το ΡΙΑ, ο
συναισθητικός ηλεκτρονικός βοηθός του οχήματος, αναγνωρίζει τον επιβάτη από το
τηλέφωνό του και ενεργοποιεί όλες τις προσωπικές του ρυθμίσεις. Υπάρχουν
εξατομικευμένες ρυθμίσεις για τον κλιματισμό και τα καθίσματα, τον εσωτερικό
φωτισμό και τη διάρθρωση του συστήματος ενημέρωσης/ψυχαγωγίας. Το σύστημα πλοήγησης
περιμένει την εισαγωγή του προορισμού και όλα τα προσβάσιμα κανάλια
επικοινωνίας είναι έτοιμα προς χρήση, συνδεδεμένα με τον πιο γρήγορα διαθέσιμο
τρόπο.



Νέες είναι και οι μετακινούμενες συνδέσεις στις κυκλωτικές ράγες των θυρών.
Ανάλογα με τη θέση των καθισμάτων, που μπορεί να μετακινηθούν μέχρι 50 εκ,
εργονομικά τέλεια τοποθετημένα στοιχεία αφής και απεικόνισης είναι διαθέσιμα
στο ψηφιοποιημένο σύνολο. Το χέρι ενστικτωδώς
βρίσκει τον δρόμο του προς τον πίνακα ελέγχου που λειτουργεί με την αφή.
Οι επιβάτες μπορούν να ορίσουν τις πιο σημαντικές ρυθμίσεις με ένα απαλό
χτύπημα των δακτύλων χωρίς να χρειαστεί να ανασηκωθούν ή να γείρουν μπροστά. Ο
χειρισμός είναι επίσης διαδραστικός. Το σύστημα ΡΙΑ είναι συχνά ένα βήμα
μπροστά από τον επιβάτη και προσφέρει υπηρεσίες πριν καν εκείνος τις επιλέξει.



Υπάρχουν πολλαπλοί τρόποι εισαγωγής πληροφοριών για την
αλληλεπίδραση με το αυτοκίνητο. Υπάρχει ο φωνητικός έλεγχος και η ανίχνευση
ματιού, κατά την οποία αισθητήρες στο μπροστινό μέρος του εσωτερικού ανιχνεύουν
την κατεύθυνση του βλέμματος του επιβάτη. Ο επιβάτης καρφώνει το βλέμμα του σε
ένα χειριστήριο στην περιοχή της μπροστινής κεντρικής οθόνης για να το επιλέξει
και εκτελεί λεπτές ρυθμίσεις χρησιμοποιώντας το χέρι ή τη φωνή του.



Το Audi Aicon κάθε στιγμή διαθέτει την πλήρη γκάμα υπηρεσιών
που προσφέρονται από τα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα επικοινωνιών. Οι
ταξιδιώτες μπορούν να χαλαρώσουν και να δουν μια ταινία ή να σερφάρουν στο
διαδίκτυο. Μία άλλη επιλογή είναι οι τηλεδιασκέψεις, όπως και η χρήση μέσων
κοινωνικής δικτύωσης. Ανάλογα με τη θέση που κάθονται, οι επιβάτες μπορούν να
χρησιμοποιούν τη μεγάλη μπροστινή οθόνη ως επιφάνεια προβολής ή μία εικονική
προβολή πάνω από την οθόνη, στο παρμπρίζ.



Τα κρύσταλλα της οροφής μπορούν να μπλοκάρουν το φως του
ήλιου, αν το επιθυμούν οι επιβάτες. Το επίπεδο διαφάνειας αλλάζει με την
εφαρμογή ηλεκτρικής τάσης. Ολοκληρωμένα φωτιστικά στοιχεία OLED επιτρέπουν τη
δημιουργία ατμοσφαιρικού ή ομοιόμορφου φωτισμού κατά την είσοδο ή έξοδο από το
όχημα, για παράδειγμα.


Το Audi Aicon ανοίγει για τη μετακίνηση των επιβατών του
έναν νέο κόσμο. Ελεύθεροι από τα καθήκοντα της οδήγησης, μπορούν οι ίδιοι να
αποφασίσουν πώς θα ξοδέψουν τον χρόνο τους μέσα στο αυτοκίνητο. Δουλεύοντας,
επικοινωνώντας ή απλά χαλαρώνοντας και κλείνοντας τα μάτια για λίγο ύπνο. Όλα
είναι δυνατά ενόσω το αυτοκίνητο με αυτονομία και ασφάλεια βρίσκει τον δρόμο
του.



Βελτιστοποίηση για το μέλλον


Το ίδιο το σχήμα του Audi Aicon φανερώνει πως πρόκειται για
αυτοκίνητο από έναν άλλο κόσμο, ένα αυτοκίνητο του μέλλοντος. Η τεχνολογία που
χρησιμοποιείται στο πρωτότυπο όχημα είναι συστηματικά σχεδιασμένη και για αυτό
τον κόσμο. Προϋποθέτει μια υποδομή μεταφορών στην οποία τα αυτόνομα κινούμενα
οχήματα είναι κάτι το δεδομένο στους δρόμους. Οι χρήστες των δρόμων συνδέονται
μεταξύ τους και με το περιβάλλον τους.



Αυτό σημαίνει επίσης ηπιότερη κυκλοφορία και ομαλότερη ροή
στο μέλλον από όσο μπορεί να φανταστεί κανείς σήμερα. Ακόμη και με μέτρια όρια
ταχύτητας, οι μακρινές αποστάσεις μπορούν να καλύπτονται σε μία υψηλή σταθερή
ταχύτητα γύρω στα 130 χλμ/ω. Για τους επιβάτες το ταξίδι είναι μια απολαυστική
βόλτα χωρίς συνεχή φρεναρίσματα και επιταχύνσεις.



Τα τροχαία ατυχήματα επίσης θα ανήκουν στο παρελθόν χάρη στα
προηγμένα συστήματα αισθητήρων και στα δίκτυα. Οι επιβάτες ενός οχήματος σαν το
Audi Aicon λοιπόν δεν θα χρειάζονται πια τα κλασικά περιοριστικά συστήματα του
χθες. Θα βιώνουν μία πολύ απτή αίσθηση ελευθερίας κατά τη διάρκεια του
ταξιδιού, κάτι που σήμερα μοιάζει ακόμη μακρινό όραμα.



Η οδήγηση και το συνολικό όχημα έχουν προσαρμοστεί με τον
καλύτερο τρόπο σε αυτό τον καινούργιο κόσμο της αυτοκίνησης. Ένα εξαιρετικά
ισχυρό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης φροντίζει για τη δυναμική του Audi Aicon. Ένα
σύνολο τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων είναι τοποθετημένοι στον χώρο των εμπρόσθιων
και οπίσθιων αξόνων. Οι μονάδες αποθήκευσης ενέργειας βρίσκονται ενσωματωμένες
κάτω από το δάπεδο. Πρόκειται για στερεούς συσσωρευτές με σημαντικά μεγαλύτερη
χωρητικότητα ενέργειας από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου.



Οι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες παράγουν συνολικά 260 kW [354
ίππους] και 550 Νm ροπής. Ο καθένας κινεί έναν τροχό, επιτρέποντας ηλεκτρονικά
ελεγχόμενη, μεταβλητή τετρακίνηση quattro. Η μέγιστη επιτάχυνση έπαιξε
δευτερεύοντα ρόλο στις προδιαγραφές σε σχέση με τη μέγιστη απόδοση, άρα και το
εύρος αυτονομίας. Την ίδια λειτουργική στρατηγική ακολουθούν το σύστημα
μετάδοσης κίνησης και τα ηλεκτρικά φρένα, τα οποία χρησιμοποιούν την ανάκτηση
ενέργειας. Η ελαφριά κατασκευή του αμαξώματος από ποικίλα υλικά και η βελτιστοποιημένη
αεροδυναμική βοηθούν το Audi Aicon να επιτύχει αυτονομία ανάμεσα στα 700 και
800 χλμ χωρίς επαναφόρτιση.



Ακόμη και η φόρτιση έχει μειωθεί στο ελάχιστο. Χάρη σε ένα
σύστημα υψηλής τάσης 800 βολτ, η μονάδα μπαταριών του Aicon μπορεί να φορτιστεί
στο 80% της χωρητικότητάς του μέσα σε λιγότερο από 30’. Το αυτοκίνητο είναι
επίσης εφοδιασμένο με μία μονάδα επαγωγικής, δηλαδή ασύρματης, φόρτισης. Το
Aicon καταφέρνει και τα δύο χωρίς οδηγό. Σε μία Ζώνη ΑΙ, μπορεί να σταματήσει
μόνο του σε έναν σταθμό επαναφόρτισης και να φορτίσει τη μπαταρία του χωρίς
ανθρώπινη βοήθεια.



Σαν αληθινό quattro, το Audi Aicon προσφέρει επαρκείς
επιδόσεις και ακόμη και αυτόνομα φτάνει στον προορισμό του με ασφάλεια
ανεξάρτητα από καιρικές ή οδικές συνθήκες. Η ανάρτηση είναι σχεδιασμένη για
μέγιστη άνεση. Πνευματικά ελατήρια και αποσβεστήρες σβήνουν κάθε ανωμαλία του
δρόμου. Ηλεκτρικοί ενεργοποιητές και στους τέσσερις τροχούς εξουδετερώνουν
οποιαδήποτε κλίση του αμαξώματος σε στροφές, επιταχύνσεις ή φρεναρίσματα. Ως
πλήρως ενεργό σύστημα ανάρτησης, βελτιστοποιεί επίσης τα ποιοτικά
χαρακτηριστικά της ανάρτησης πεπιεσμένου αέρα. Το Audi Aicon κυριολεκτικά
πετάει πάνω από ακόμη και τις μεγαλύτερες λακκούβες.



Το Aicon φρενάρει πρώτα και κύρια μέσω της ανάκτησης
ενέργειας και με αυτό τον τρόπο επαναφορτίζει τις μπαταρίες.



Οι μηχανικοί έχουν μεταφέρει τα δισκόφρενα από τους τροχούς
σε μια θέση πιο κοντά στο σύστημα μετάδοσης της κίνησης. Αυτό βελτιώνει την
αεροδυναμική των τροχών καθώς δεν υπάρχει πια η ανάγκη αερόψυξης σε αυτούς, η
οποία πάντα συνδέεται με αναταράξεις. Ένα άλλο αποτέλεσμα είναι η μείωση των
αναρτημένων μαζών, τις οποίες οι επιβάτες του Aicon προσλαμβάνουν ως μια
ιδιαίτερα ευαίσθητη αποσβεστική αντίδραση στις ανωμαλίες του οδοστρώματος.



Οι άξονες και οι μηχανισμοί οδήγησης στο Audi Aicon είναι
συμμετρικοί, δηλαδή έχουν ακριβώς την ίδια διάταξη μπρος και πίσω. Μηχανικά
μέρη, όπως ο άξονας διεύθυνσης και το υδραυλικό σύστημα του τιμονιού, έχουν
εξαλειφθεί. Ως εκ τούτου, το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με ένα πλήρες σύστημα
διεύθυνσης τεσσάρων τροχών χωρίς τον παραμικρό συμβιβασμό στον διαθέσιμο χώρο,
ιδιαίτερα στον χώρο των επιβατών. Αυτό έχει έναν πολύ θετικό αντίκτυπο στα
πρακτικά χαρακτηριστικά του Aicon: Παρά το μακρύ μεταξόνιο των 3,47 μ, το
αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά ευέλικτο κυρίως λόγω των δύο ανεξάρτητα
διευθυνόμενων αξόνων – η ακτίνα περιστροφής – μόνο 8,5 μ – είναι μικρότερη από
εκείνη ενός μικρού αυτοκινήτου, καθιστώντας το Audi Aicon κατάλληλο για οδήγηση
στο κέντρο της πόλης.



Το Audi Aicon είναι ένα αυτοκίνητο πολλαπλών χρήσεων καλά
προετοιμασμένο για το πρωταρχικό του καθήκον: να προσφέρει για τους επιβάτες
του σε ένα μακρύ ταξίδι τη μέγιστη δυνατή άνεση, επικοινωνία και ελευθερία.
Συνδυάζει τη δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης σε αστικό περιβάλλον και σε εθνική
οδό με ένα άνευ προηγουμένου εύρος αυτονομίας για ηλεκτροκίνητο όχημα. Το Aicon
θα ακολουθήσουν κι άλλα πολυτάλαντα μοντέλα της Audi, το καθένα με την
ειδίκευσή του, επιτρέποντας στην γκάμα των αυτοκινήτων της μάρκας με τους
τέσσερις κύκλους να παραμένει τόσο διαφορετική όσο και συναρπαστική.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.