Από 17.150 ευρώ το νέο Renault Megane

Τη νέα γενιά του Renault Megane παρουσίασε η ελληνική εισαγωγική εταιρεία το οποίο ξεχωρίζει χάρη στο δυναμισμό, τα κορυφαία τεχνολογικά του χαρακτηριστικά, την οδική του συμπεριφορά αλλά και την ευρεία γκάμα κινητήρων που καλύπτουν τις ανάγκες όλων των πελατών. Παράλληλα διατίθενται σε άκρως δελεαστικές τιμές που ξεκινούν από τις 17.150 ευρώ για την βενζινοκίνητη έκδοση και από 18.890 ευρώ για την πετρελαιοκίνητη έκδοση.

Επίσης το νέο Mégane προσφέρει μια νέα εμπειρία οδήγησης χάρη στο
σύστημα R-Link2, το οποίο λειτουργεί ως το κέντρο ελέγχου του αυτοκινήτου μέσω
μιας κάθετα τοποθετημένες οθόνης 8,7 ιντσών. Παράλληλα μέσω της τεχνολογίας
Multi-Sense ο οδηγός μπορεί να προσωποποιήσει, σύμφωνα με τις επιθυμίες του, τα
χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, ενώ μια σειρά εξελιγμένων και φιλικών στη χρήση
οδηγικών βοηθημάτων –που συμπεριλαμβάνουν και έγχρωμο Head Up Display-
συμβάλουν στις ασφαλέστερες διαδρομές.


Στην έκδοση GT, το σύστημα 4Control αποτελεί μια πρωτιά για
την κατηγορία. Συνδυάζεται δε με την εξελιγμένη από τη Renault Sport ανάρτηση,
ώστε να προσφέρει κορυφαία οδική συμπεριφορά με δυναμικό κράτημα και ακρίβεια
στις αντιδράσεις.


Το πλαίσιο και η ανάρτηση του νέου Mégane εξασφαλίζουν ότι
ξεχωρίζει από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Παράλληλα η
ισορροπημένη οδική συμπεριφορά συνδυάζεται ιδανικά με μία εκτεταμένη γκάμα
κινητήρων απόδοσης από 90 έως 205 ίππους, οι οποίοι καλύπτουν ένα ευρύ πεδίο
αναγκών. Το σύνολο συμπληρώνουν τα κορυφαία επίπεδα άνεσης που προσφέρει η
ανάρτηση και η ηχομόνωση της καμπίνας.



Ευρεία γκάμα κινητήρων που καλύπτουν κάθε ανάγκη


Ως ειδικός στους κινητήρες και πρωτοπόρος στην τεχνολογία
των στροβυλοσυμπιεστών και του downsizing
η Renault χάρη και στην
εμπλοκή της στην Formula
1 ειδικεύεται στους κινητήρες μικρότερης χωρητικότητας. Κάποιοι από αυτούς
συνεργάζονται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC (Efficient Dual Clutch) που ξεχωρίζει για την
ευκολία που παρέχει σε καθημερινή βάση.


Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης περιλαμβάνει σύνολα έως 205
ίππους.


Ο Energy TCe
100 με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων: 100hp και 175Nm
ροπής από τις 1.500rpm.


120g CO2/km,
5,4 litres/100km


Ο Energy TCe
130 με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων: 130hp και 205 Nm
ροπής από τις 2.000rpm.


Ο υπερτροφοδοτύμενος κινητήρας των 1.2 λίτρων προσφέρει
απόδοση αντίστοιχη με ένα ατμοσφαιρικό 2λιτρο σύνολο. Ο άμεσος ψεκασμός
βελτιώνει την καύση και επιδρά ευεργετικά στον τομέα της κατανάλωσης (5.3 litres/100km) και τις εκπομπές CO2 (119g/km).


• Διαθέσιμος
αποκλειστικά με το νέο Mégane GT:


Ο Energy TCe
205 με το κιβώτιο EDC
των 7 σχέσεων: 205hp
και 280Nm ροπής από τις
2.000rpm.


Το συγκεκριμένο σύνολο παρά την υψηλή απόδοση, διατηρεί
χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (6 litres/100km) και αντίστοιχα χαμηλές
εκπομπές CO2 (134g/km).


Κινητήρες Diesel: σύνολα έως 163 ίππους



Ο Energy dCi
90 με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων: 90hp και 220Nm
ροπής από τις 1.750rpm.


95g CO2/km,
3,7 litres/100km


Ο Energy dCi
110 με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων: 110hp και 260Nm
ροπής από τις 1.750rpm.


Ο κινητήρας Energy dCi
110 τοποθετεί το νέο Mégane ανάμεσα στους ηγέτες της
κατηγορίας όσον αφορά τις εκπομπές CO2 (95g/km) και την κατανάλωση
καυσίμου (3,7 litres/100km). Το συγκεκριμένο σύνολο
κερδίζει την υπογραφή ECO2,
χάρη και σε τεχνολογία που αναπτύχθηκε στη F1.


Ο Energy dCi110
με το κιβώτιο EDC 6
σχέσεων: 110hp και 250Nm ροπής από τις 1.750rpm.


95g CO2/km, 3,7 litres/100km.


Ο Energy dCi
130 με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων: 130hp και 320Nm
από τις 1.750rpm.


Εφοδιασμένος με ένα εντυπωσιακό σύνολο τεχνολογιών, ο
πετρελαιοκινητήρας Energy dCi
130 αποδίδει από 1,6 λίτρα 130hp
με κατανάλωση μόλις 4 litres/100km και εκπομπές CO2 103g/km.



• Διαθέσιμος
αποκλειστικά με το νέο Mégane GT:


Ο κινητήρας Energy dCi165
με το κιβώτιο EDC 6
σχέσεων: 163hp και 380Nm ροπής.


Ο συγκεκριμένος κινητήρας χρησιμοποιεί δύο
στροβυλοσυμπιεστές, έναν μικρότερο χαμηλής αδράνειας για εξαιρετική
ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές και ένα δεύτερο για γεμάτη αίσθηση ισχύος
στις μεσαίες-υψηλές στροφές.

Γιώργος Κ. Ανδρής




Exit mobile version