Η ειδική έκδοση MiTo Racer που έκανε αίσθηση με την πρεμιέρα της στο πρόσφατο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, συνδυάζοντας την παράδοση με το σύγχρονο στιλ και την αξεπέραστη κομψότητα με την κορυφαία τεχνολογία, λανσάρεται πλέον και στην ελληνική αγορά και θα είναι διαθέσιμη από τα μέσα Ιούνιου στο δίκτυο της Alfa Romeo.
Με μοναδικές στιλιστικές λεπτομέρειες που τονίζουν τον ξεχωριστό χαρακτήρα της και τη διαφοροποιούν από τις υπόλοιπες εκδόσεις, διαθέτει και εξοπλισμό που ενισχύει το σπορ χαρακτήρα της.
Η MiTo Racer χαρακτηρίζεται εξωτερικά από τη χρωμιωμένη γραμμή παραθύρων, τα καλύμματα εξωτερικών καθρεφτών σε καφέ χρώμα, τον πίσω σπορ προφυλακτήρα, το spoiler και την χρωμιωμένη εξάτμιση, όπως επίσης και τις εντυπωσιακές ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών σε καφέ απόχρωση.
Οι αισθητικές επεμβάσεις στο εσωτερικό δημιουργούν ένα περιβάλλον που ταιριάζει απόλυτα με τις εξωτερικές αισθητικές λεπτομέρειες.
Το μαύρο ταμπλό από μαλακό πλαστικό συνδυάζεται αρμονικά με τα ολοκαίνουργια γκρι καθίσματα με καφέ δερμάτινη οικολογική επένδυση, καφέ ραφές και το λογότυπο της Alfa Romeo στα εμπρός προσκέφαλα.
Δερμάτινη επένδυση με καφέ ραφές υπάρχει επίσης στο σπορ τιμόνι, τον επιλογέα των ταχυτήτων και το χειρόφρενο.
Μεγάλη γκάμα κινητήρων
Η MiTo Racer προσφέρεται στην πιο προσιτή έκδοσή της με το δοκιμασμένο κινητήρα 1.4 των 78 ίππων, για τους λάτρεις των επιδόσεων υπάρχει ο υπερτροφοδοτούμενος 1.4 MultiAir των 140 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο Alfa TCT, ενώ για όσους «ψηφίζουν ντίζελ» υπάρχει ο 1.3 JTDM-2 των 85 ίππων.
Το ελκυστικό πακέτο συμπληρώνει ένα πολύ πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, στον οποίο περιλαμβάνονται στάνταρ VDC/ASR/MSR/Hill Holder, 7 αερόσακοι, Alfa DNA (εκτός από την 1,4 78 HP), κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες, προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου 17”, σύστημα U-Connect 5” με χειριστήρια στο τιμόνι, σύστημα Start & Stop κλπ.
Η τιμή της MiTo Racer ξεκινάει από 15.280 ευρώ (συμπεριλαμβάνεται προωθητική ενέργεια και όφελος απόσυρσης).
Γιώργος Κ. Ανδρής