Εντυπωσιακά ήταν τα
αποτελέσματα στο πρώτο 4μηνο του 2017 για τη Skoda στην Ελληνική αγορά, η οποία σημείωσε μία αύξηση
πωλήσεων 117%, ποσοστό που αντιστοιχεί σε πωλήσεις 1.088 αυτοκινήτων, έναντι
502 στην αντίστοιχη περίοδο του 2016.
Στην επίτευξη των
αποτελεσμάτων αυτών τον πρώτο ρόλο είχε το Skoda Octavia το οποίο με πωλήσεις 399 αυτοκινήτων κατέλαβε την 1η θέση στα
μεσαία sedan.
Το νέο Fabia κατέγραψε 273 πωλήσεις
και κατέλαβε την 2η θέση, ακολουθούμενο από το Rapid με 109 συνολικές πωλήσεις.
Εντυπωσιακή πορεία κατέγραψε και το νέο Superb, το οποίο με 55 πωλήσεις κατέλαβε την 1η
θέση στα μεγάλα sedan (άνω των 4.8μ), μόλις 6
μήνες μετά την επίσημη παρουσίασή του στην Ελλάδα.
Να σημειωθεί ότι, σημαντικό ρόλο στην επίτευξη των αποτελεσμάτων αυτών έπαιξε η ανταγωνιστικότητα και η ελκυστικότητα των μοντέλων της Skoda, τα οποία ανανεώνονται σχεδιαστικά και εξοπλίζονται συνεχώς με νέες τεχνολογίες και συστήματα ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και υποστήριξης του οδηγού, προσφέροντας έξυπνες και καινοτόμες λύσεις, διευρύνοντας έτσι το ποσοστό κάλυψης των αναγκών του ευρύτερου καταναλωτικού κοινού.
Σημαντική επίσης είναι
και η συνεισφορά των αντιπροσώπων του Επίσημου Δικτύου της Skoda, οι οποίοι ανταποκρίνονται θετικά στη νέα εποχή
της μάρκας στην Ελλάδα και προσαρμόζονται στα νέα πρότυπα του εργοστασίου,
αναβαθμίζοντας συνεχώς τις εκθέσεις κι εκπαιδεύοντας τα στελέχη τους.
Όπως δήλωσε ο κ. Ανδρέας
Χαλμπές, Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing Skoda: “Η
δυναμική πορεία της μάρκας θα συνεχιστεί και στο επόμενο διάστημα του 2017 και
σε αυτό θα βοηθήσει πέραν της στρατηγικής μας, η έλευση νέων μοντέλων όπως το Kodiaq, τα Octavia, Octavia RS και Scout, το Rapid, το Citigo, καθώς και νέο Karoq στο οποίο οι
σχεδιαστικές πινελιές ακολουθούν τις νέες τάσεις της σχεδιαστικής
αντίληψης και φιλοσοφίας της μάρκας.”
Γιώργος Κ. Ανδρής