Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@enikonomia.gr
Το «Black Out» στο υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων έφερε στην «επιφάνεια» και πάλι το θέμα έλλειψης των ειδικών εντύπων Αδειών Κυκλοφορίας που το καταβάλλουν οι νέοι ιδιοκτήτες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων χωρίς όμως να παραλαμβάνουν την επίσημη ‘Αδεια Κυκλοφορίας.
Ειδικότερα από το 2013 μέχρι και σήμερα έχουν μεταβιβαστεί πάνω από 800.000 αυτοκίνητα για τα οποία οι νέοι ιδιοκτήτες έχουν καταβάλλει το ποσό των 60.178.575 ευρώ!
Ωστόσο σχεδόν κανένας από αυτούς δεν έχει παραλάβει το επίσημο «πράσινο» έγγραφο ‘Αδειας Κυκλοφορίας που θα έπρεπε να έχει στην κατοχή του.
Ειδικότερα στο πρώτο 9μηνο του 2015 είχαν μεταβιβαστεί 185.048 αυτοκίνητα από τα οποία το κράτος εισέπραξε 13,9 εκατ. ευρώ.
Το 2014 μεταβιβάστηκαν 314.521 αυτοκίνητα και από το Τέλος Αδείας το κράτος εισέπραξε 23,5 εκατ. ευρώ.
Τέλος το 2013, όποτε και εμφανίστηκε η έλλειψη εντύπων Αδειών Κυκλοφορίας μεταβιβάστηκαν πάνω από 300.000 αυτοκίνητα και το κράτος εισέπραξε 22,7 εκατ. ευρώ από το Τέλος Αδείας.
Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε το Enikonomia σχετικά με το «Black Out» στο σύστημα του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων εδώ και 7 ημέρες δεν μπορούν να εκδοθούν ούτε τα απλά έντυπα (Α4) που δίνουν στους νέους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων οι Διευθύνσεις Μεταφορών και αντ’ αυτού δίνουν κάποιες απλές βεβαιώσεις μέχρις ότου να λυθεί το θέμα.
Το πρόβλημα στο σύστημα του Υπουργείου δεν επηρεάζει μόνο τις μεταβιβάσεις αλλά και τις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων, τις εκδόσεις διπλωμάτων αλλά και όποιες άλλες πράξεις πραγματοποιούνται μέσω του συστήματος…