Η Volvo Cars, η premium σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία, ανακοίνωσε ότι το 2015 κατέγραψε συνολικές πωλήσεις 503.127 αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο. Είναι η πρώτη φορά στα 89 χρόνια ιστορίας της, που η Volvo σπάει το φράγμα του μισού εκατομμυρίου αυτοκινήτων, όσον αφορά πωλήσεις σε ετήσια βάση.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η Volvo σημείωσε άνοδο σε όλες τις μεγάλες αγορές του πλανήτη. Η Ευρώπη, παραμένει η πλέον σημαντική αγορά για τη Volvo, με τις πωλήσεις της να φτάνουν τα 269.249 αυτοκίνητα και τη σουηδική μάρκα να διαθέτει στην ήπειρό μας πάνω από το μισό της παραγωγής της, σημειώνοντας αύξηση 10,6% σε σχέση με το 2014.
Στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, στις Η.Π.Α., τα 70.047 αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν αύξηση 24,3% με τους οιωνούς να είναι πολύ θετικοί καθώς το Νέο XC90 σημειώνει τεράστια επιτυχία. Στην Κίνα, η Volvo κρατήθηκε στα ίδια με το 2014 επίπεδα, με ελάχιστα θετικό πρόσημο αύξησης, κάτι που σίγουρα αποτελεί επιτυχία καθώς η τοπική αγορά βρίσκεται στη δίνη οικονομικής κρίσης. Σε όλες τις αγορές η ανοδική τάση αναμένεται όχι μόνο να συνεχιστεί αλλά και να ενισχυθεί το 2016.
Το ρεκόρ πωλήσεων της Volvo έρχεται σε συνέχεια της ραγδαίας ανόδου που σημειώνει η μάρκα τα τελευταία χρόνια, σε παγκόσμιο επίπεδο. Υπογραμμίζει με τον πλέον εμφατικό τρόπο την αδιαμφισβήτητη επιτυχία της στρατηγικής που έχει υιοθετήσει η σουηδική εταιρεία με στόχο την αναγέννηση της μάρκας. Μία στρατηγική που με κωδική ονομασία “A New Beginning” (σε ελεύθερη απόδοση στα ελληνικά: Νέα Εποχή Volvo) έχει στόχο να παρουσιάσει μοναδικής ποιότητας, τεχνολογίας και πολυτέλειας αυτοκίνητα, που θα γίνουν δεκτά με ενθουσιασμό από το κοινό. Η αρχή έγινε με το Νέο XC90, το μεγάλο SUV της Volvo που σημειώνει τεράστια εμπορική επιτυχία σε όλο τον κόσμο, με υπερδιπλάσιες πωλήσεις από τις αρχικά προβλεπόμενες. Επόμενο βήμα σε αυτήν την πανδαισία νέων μοντέλων, το Νέο S90 το οποίο παρουσιάστηκε στα Μ.Μ.Ε. τον προηγούμενο μήνα και κάνει την επίσημη πρεμιέρα του στο κοινό στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Βορείου Αμερικής (North American International Auto Show – NAIAS), στο Ντιτρόιτ των ΗΠΑ, που ανοίγει τις πύλες του τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2016. Θα ακολουθήσουν άλλα, εξίσου εντυπωσιακά μοντέλα, μέσα στο 2016, ενώ το πλάνο είναι μέχρι το 2020 η Volvo να έχει ανανεώσει πλήρως όλη τη γκάμα της και παράλληλα να έχει λανσάρει μοντέλα και σε κατηγορίες στις οποίες δεν είναι παρούσα σήμερα. Απώτερος στόχος της Volvo Cars, οι ετήσιες πωλήσεις 800.000 αυτοκινήτων το 2020.
Τα επόμενα βήματα στη στρατηγική A New Beginning – Νέα Εποχή Volvo είναι αντίστοιχα φιλόδοξα. Η περαιτέρω ανάπτυξη στην Ευρώπη, η εδραίωση σε υψηλά επίπεδα στις ΗΠΑ και η επέκταση στην Κίνα, αποτελούν στρατηγικούς στόχους για τη σουηδική μάρκα. Παράλληλα, η παρουσίαση νέων τεχνολογιών, τόσο στην ασφάλεια όσο και στη συνδεσιμότητα καθώς και η ξεκάθαρη πρωτοπορία στην αυτόνομη οδήγηση, αποτελούν μείζονα στόχο για τους Σουηδούς. Τα νέα μοντέλα που θα λανσαριστούν, βασισμένα στις δύο αρχιτεκτονικές που έχει παρουσιάσει η Volvo, τη SPA (Scalable Product Architecture – Μεταβλητή Αρχιτεκτονική Προϊόντος) για τα μεγάλα και τη CMA (Compact Modular Architecture – Σπονδυλωτή Compact Αρχιτεκτονική) για τα πιο μικρά, αναμένεται να εκτοξεύσουν τη μάρκα σε επίπεδο πωλήσεων.
Οι νέοι κινητήρες, τόσο οι υπάρχοντες τετρακύλινδροι όσο και νέοι τρικύλινδροι, θα είναι όλου συμβατοί με την υβριδική τεχνολογία, προσφέροντας τεράστια γκάμα επιδόσεων και απόδοσης. Παράλληλα, θα δοθεί ιδιαίτερο βάρος όχι μόνο στην υβριδική τεχνολογία αλλά και την αμιγώς ηλεκτροκίνηση, με τη Volvo να επιδιώκει το 10% των ετήσιων πωλήσεών της να είναι ηλεκτρικά ή υβριδικά μοντέλα.